Послуги з технічного обслуговування обладнання для використання та обробки автоматизованої системи обліку відвідування учнів Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе ,32, м. Кривий Ріг після демонтажу, пов’язаного з поточним ремонтом по заміні вхідного дверного блоку

Послуги з технічного обслуговування обладнання для використання та обробки автоматизованої системи обліку відвідування учнів Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе ,32, м. Кривий Ріг після демонтажу, пов’язаного з поточним ремонтом по заміні вхідного дверного блоку

Результат проведення закупівлі: закупівля відбулась
Детальный опис:

Послуги з технічного обслуговування обладнання для використання та обробки автоматизованої системи обліку відвідування учнів Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе ,32, м. Кривий Ріг після демонтажу, пов’язаного з поточним ремонтом по заміні вхідного дверного блоку. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 24.02.2021 року до 15:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Поштовий індекс:
50086
Адміністративний район: Довгинцівський
Адреса:
вулиця Дніпровське шосе буд. 16
Керівник: Лопатнюк Олександр Миколайович
Телефон: 096-161-74-13  
Відповідальна особа: Луданова Алла Самойлівна
Посада: - не зазначено -

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Код державного класифікатора: 50530000-9
Кількість: 1
Одиниця виміру: не визначено
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 375 грн.
Умови поставки: згідно з умовами договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 24 лютого 2021 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

dolgincevskij_rvo_zakupki@ukr.net


Документація

Умови подання документів:
  • електронною поштою
  • особисто
Перелік документів:
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • Довідка,у довільній формі,яка містить відомості про учасника
  • Калькуляція
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
Термін подання документів до: 24 лютого 2021 р.

Договір укладено

Юридична особа: Комунальне підприємство 
"Центр електронних платежів"
Код юридичної особи: 43022656
Дата укладання договору: 4 березня 2021 р.
Номер договору: 30
Вартість закупівлі: 375.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2021 р.