Канцелярські товари згідно специфікації

Канцелярські товари згідно специфікації

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Степлер Buromax №24,26 20 арк-1шт., Біндер 41мм "Buromax"-12 шт., Конверт А5-100 шт., Стикери 75*75-3 шт., Скоби для степлера №10-30 пач. , Скоби для степлера №24/6 (в уп.5000шт) кольорові-2 пач., Скрепки 28мм-10 пач., Ручка автомат Buromax-30 шт., Біндер 41мм. кол-12 шт., Ручка червона-10 шт., Ручка гелева-10 шт., Олівець механічний-1 шт., Стікер-закладка-3 шт., Папка конверт А-4-5 шт., Файл 100шт плотн.40-10 пач., Уголок А4-11 шт., Швидкозшивач пластик. Прозорий-20 шт., Лоток вертикальний на 3 відділення-1 шт., Папка на резинках, А-4,пластикова-4 шт., Папка А4 пластикова з планкою-притиском 95арк. синя-1 шт., Папка на 20 файлів-2 шт., Біндер 15мм. кол-60 шт.,Сегрегатор "Buromax","Economix" 7 см-15 шт., Сегрегатор 5см-15 шт., Лоток вертикальний на 1 секцію-5 шт.,Ручка гелева Piano 0,5 мм-14 шт., Папка на 30 файлів-1 шт., Папка на 100 файлів-2 шт., Ластик-5 шт., Папка на 60 файлів-1 шт., Папір офісний 80г/м2 А4, 500л-22 шт., Ручка-1 шт


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №10" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01111977
Поштовий індекс:
50023
Адміністративний район: Довгинцівський
Адреса:
вулиця Вернадського буд. 141А
Керівник: Семенів Володимир Миколайович
Телефон: 096-763-28-96  
Відповідальна особа: Лісовенко Наталя Миколаївна
Посада: економіст

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість: за детальним описом
Одиниця виміру: -відсутня-
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 8 180,99 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 26 березня 2020 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

dzvlkr@gmail.com


Документація

Умови подання документів:
  • електронною поштою
  • особисто
Перелік документів:
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Проект договору
  • Специфікація
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 26 березня 2020 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Бердник Володимир Анатолійович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3363203857
Дата укладання договору: 26 березня 2020 р.
Номер договору: 19
Вартість закупівлі: 8180.99 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2020 р.