Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на установку встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Комунального позашкільного навчального закладу «ДЮСШ № 2» КМР за адресою: 50102, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 4а.

Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на установку встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Комунального позашкільного навчального закладу «ДЮСШ № 2» КМР за адресою: 50102, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 4а.

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Послуги з інженерного проектування: Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на установку встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Комунального позашкільного навчального закладу «ДЮСШ № 2» КМР за адресою: 50102, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 4а. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.02.2020 року до 09:00 години в каб.403.До пропозиції надавати копію кваліфікаційного сертифіката ГІП/ГАП на виконання даних видів послуг.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: (0564 )94-73-75  
Відповідальна особа: Чемерпільська Анна Миколаївна
Посада: Юрист

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Код державного класифікатора: 71320000-7
Кількість: 1
Одиниця виміру: -відсутня-
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 23 700 грн.
Умови поставки: Згідно умов договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 18 лютого 2020 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ing_osvita@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Банківські реквізити, телефон
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • довідка про кількість найманих працівників, їх кваліфікація та стаж роботи
  • Довідка,у довільній формі,яка містить відомості про учасника
  • Комерційна пропозиція
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
Термін подання документів до: 18 лютого 2020 р.

Договір укладено

Юридична особа: Товариство з обмеженою відповідальністю 
"ПБ АРХІНВЕСТ"
Код юридичної особи: 43458339
Дата укладання договору: 2 березня 2020 р.
Номер договору: 006-20
Вартість закупівлі: 23700.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2020 р.