Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові для ДНЗ № 161, що знаходиться за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сонячна , 7.

Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові для ДНЗ № 161, що знаходиться за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сонячна , 7.

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові для ДНЗ № 161, що знаходиться за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Сонячна , 7.14 згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 09:00 год. 18.02.2020 р., каб. № 403


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: (0564 )94-73-75  
Відповідальна особа: Чемерпільська Анна Миколаївна
Посада: Юрист

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Код державного класифікатора: 45420000-7
Кількість: 1
Одиниця виміру: -відсутня-
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 183 792,63 грн.
Умови поставки: Згідно умов договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 18 лютого 2020 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ing_osvita@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Банківські реквізити, телефон
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • довідка про кількість найманих працівників, їх кваліфікація та стаж роботи
  • Довідка,у довільній формі,яка містить відомості про учасника
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Ліцензія (за наявністю)
  • Сертифікат відповідності
  • сертифікат якості виробника
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 18 лютого 2020 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Захаренко Олександр Вячеславович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3224619053
Дата укладання договору: 6 березня 2020 р.
Номер договору: 72
Вартість закупівлі: 183792.63 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2020 р.