Послуги з організації проведення щорічного технічного обслуговування автоматизованої системи моніторингу якості атмосферного повітря м. Кривого Рогу

Послуги з організації проведення щорічного технічного обслуговування автоматизованої системи моніторингу якості атмосферного повітря м. Кривого Рогу

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

1. Проведення технічного обслуговування стаціонарних постів автоматичного спостереження та обробки показників якості атмосферного повітря (надалі – ПАС) для їх функціонування в місті (кожні 2 тижні обов’язково, частіше за потребою). 2. Забезпечення постійного належного функціонування ПАС та автоматизованої системи моніторингу (надалі – АСЕМ) в цілому, стабільної передачі даних на комп’ютер, з програмним забезпеченням, сервер системи, безперебійної он-лайн передачі повних даних на офіційний портал міста Кривого Рогу "Криворізький ресурсний центр". 3. Профілактичні послуги сервера та автоматизованого робочого місця – 2 рази на рік (або за потребою) 4. Вирішення невідкладних оперативних задач з усунення несправності, помилок збоїв, що виникають під час експлуатації ПАС, метеостанцій та АСЕМ. При наявності пошкоджень обладнання ПАС, метеостанцій, сервера, виконати їх усунення, якщо це не потребує придбання елементів системи, що вийшли з ладу. Якщо пошкодження потребує закупівлю нових елементів, надати рекомендації стосовно обладнання, яке відповідає необхідним умовам.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради.
Код ЄДРПОУ: 37665263
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Довгинцівський
Адреса:
вулиця Героїв АТО буд. 30
Керівник: Касьяненко Костянтин Володимирович
Телефон: +380982373931  
Відповідальна особа: Потапенко Владислав Юрійович
Посада: начальник відділу

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Код державного класифікатора: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних
Кількість: 1
Одиниця виміру: шт.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 191 750 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 18 лютого 2020 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

cdi.irm@gmail.com


Документація

Умови подання документів: електронною поштою
Перелік документів:
  • Договір
  • Калькуляція
Термін подання документів до: 18 лютого 2020 р.

Договір укладено

Юридична особа: Товариство з обмеженою відповідальністю 
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агенство цифорових інновацій"
Код юридичної особи: 37665263
Дата укладання договору: 5 березня 2020 р.
Номер договору: 27
Вартість закупівлі: 185000.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2020 р.