Будівельні роботи та поточний ремонт: Поточний ремонт стелі другого поверху загальноосвітньої школи І-ІІ ст.. № 67 КМР за адресою : 50026, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Переяславська, 6.

Будівельні роботи та поточний ремонт: Поточний ремонт стелі другого поверху загальноосвітньої школи І-ІІ ст.. № 67 КМР за адресою : 50026, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Переяславська, 6.

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Будівельні роботи та поточний ремонт: Поточний ремонт стелі другого поверху загальноосвітньої школи І-ІІ ст.. № 67 КМР за адресою : 50026, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Переяславська, 6. згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403), за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 09:00 год. 14.02.2020 р., каб. № 403


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: (0564 )94-73-75  
Відповідальна особа: Чемерпільська Анна Миколаївна
Посада: Юрист

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Код державного класифікатора: 45000000-7
Кількість: 1
Одиниця виміру: -відсутня-
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 149 973 грн.
Умови поставки: Згідно умов договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 14 лютого 2020 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ing_osvita@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Банківські реквізити, телефон
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • довідка про кількість найманих працівників, їх кваліфікація та стаж роботи
  • Довідка,у довільній формі,яка містить відомості про учасника
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Ліцензія (за наявністю)
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 14 лютого 2020 р.

Договір укладено

Юридична особа: Приватне підприємство 
"Юністрой"
Код юридичної особи: 31224177
Дата укладання договору: 13 березня 2020 р.
Номер договору: 005-20
Вартість закупівлі: 149973.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2020 р.