Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою та громадської вбиральні, які знаходяться в зоні відпочинку біля води.

Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою та громадської вбиральні, які знаходяться в зоні відпочинку біля води.

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Послуги з поточного ремонту елементів благоустрою та громадської вбиральні, які знаходяться в зоні відпочинку біля води. Надання послуг з моменту укладання договору до 01.05.2020. Подання комерційних пропозицій до 10 02 2020 до 12.00 год. Найменування виду послуг: № Найменування виду послуг Заміна полікарбонатного листа покриття рятувальної вишки 1 од; Поточний ремонт роздягалень 3 од.; Поточний ремонт навісів (часткова заміна та закріплення наявного полікарбонату) 7-лист; Фарбування елементів благоустрою (навіси, грибки, рятувальна вишка, перила, металеве огородження для люків) 363 м2. Фарбування лавок, урн 148 м2; Фарбування перил мосту 450 м2; Ревізія системи водопостачання та водовідведення громадської вбиральні та душеві зони, ремонт, заміна запірної арматури, заміна труб. Ремонт фасаду громадської вбиральні (зачистка, шпаклювання, фарбування). Ремонт сходів громадської вбиральні (зачистка, цементування)


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052548
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Жеребило Сергій Васильович
Телефон: 94-80-12 Телефон №2: 94-80-13
Відповідальна особа: Бодня Альона Федорівна
Посада: Головний спеціаліст

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Код державного класифікатора: 45112720-8
Кількість: 1
Одиниця виміру: послуга(и)
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 100 000 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 10 лютого 2020 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ingzakupkirvk@gmail.com


Документація

Умови подання документів:
  • електронною поштою
  • особисто
Перелік документів:
  • Договір
  • Комерційна пропозиція
  • Калькуляція
Термін подання документів до: 10 лютого 2020 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Шумаков Дмитро Сергійович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3058015890
Дата укладання договору: 10 лютого 2020 р.
Номер договору: 30
Вартість закупівлі: 89998.37 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2020 р.