Послуга з проведення технічної інвентаризації об’єкта нерухомості що знаходиться на балансовому обліку управління, а саме: нежитлової двоповерхової будівлі загальною площею 569,8 кв.м., розташованої за адресою: вул. Рудна,11

Послуга з проведення технічної інвентаризації об’єкта нерухомості що знаходиться на балансовому обліку управління, а саме: нежитлової двоповерхової будівлі загальною площею 569,8 кв.м., розташованої за адресою: вул. Рудна,11

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Послуга з визначення суб’єкта господарювання для надання послуг з проведення технічної інвентаризації об’єкта нерухомості, який перебуває на балансовому обліку управління та підлягає приватизації, а саме: - нежитлової двоповерхової будівлі загальною площею 569,8 кв.м., розташованої за адресою: вул. Рудна,11. Обсяг надання послуг та виконання робіт складається з: проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічного паспорту на об’єкти нерухомості, такого, що відповідає нормативно-правовим актам України. Послуги повинні надаватись відповідно до вимог чинного законодавства , у тому числі Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001р. №127¸ зі змінами . Учасник повинен провести роботи з проведення технічної інвентаризації та виготовлення технічного паспорту. Технічний паспорт скріплюється підписом керівника та печаткою суб’єкта господарювання і повинен містити підпис виконавця послуг, із зазначенням серії та номера кваліфікаційного сертифіката виданого на його ім’я. Послуги повинні проводитися суб’єктами господарювання, у складі яких працюють працівники відповідної кваліфікації окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію у Мінрегіонбуді України та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат. Вимоги до виконавця (суб’єкта господарювання) та до конкурсної документації. Учасник повинен надати наступні документи: - про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: • довідка (складена в довільній формі) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, та досвід, яких планується залучити до виконання зобов’язань по договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її наявності); • копії кваліфікаційних сертифікатів інженера/техніка виданого відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» на відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію у Мінрегіонбуд України, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою* (у разі її наявності); - посвідчені копії реєстраційних документів юридичної особи - учасника, ФОП; - інформація про суб’єкт господарювання що містить його дані, в тому числі банківські реквізити, засоби зв’язку; - пропозиції щодо вартості виконання робіт, калькуляцію (у двох екземплярах) та терміну їх виконання (в календарних днях). Конкурсна документація подається у запечатаному конверті. Строк надання робіт (послуг) – 10 календарних днів.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25522449
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Волошиненко Сергій Миколайович
Телефон: 74-75-79  
Відповідальна особа: Дроннікова М.С.
Посада: начальник відділу

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Кількість: 1
Одиниця виміру: шт.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 4 558,4 грн.
Умови поставки: На адресу Замовника: пл. Молодіжна, 1, каб. 246
Кінцевий термін подання пропозиції до: 19 вересня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ukvm.krrih@kr.gov.ua


Документація

Умови подання документів:
  • особисто
  • поштою
Перелік документів:
  • Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних договорів
  • Інформація про кількість найманих працівників, та їх кваліфікація
  • Інформація у довільній формі про наявність досвіду підприємства з надання зазначених послуг
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • Довідка,у довільній формі,яка містить відомості про учасника
  • Довідкова інформація щодо наявності працівників
  • Калькуляція
  • Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста
  • Копія ліцензії
  • Свідоцтво про державну реєстрацію
  • Свідоцтво про реєстрацію платника податку
  • цінова пропозиція
Термін подання документів до: 19 вересня 2019 р.

Договір укладено

Юридична особа: Комунальне підприємство 
Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради "Криворізьке бюро технічної інвентаризації"
Код юридичної особи: 03341799
Дата укладання договору: 23 вересня 2019 р.
Номер договору: 31
Вартість закупівлі: 3121.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.