послуга з виготовлення рецензій на звіти про незалежну оцінку вартості об’єктів нерухомості

послуга з виготовлення рецензій на звіти про незалежну оцінку вартості об’єктів нерухомості

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Коментар:

Строк надання послуг- 7 календарних днів. Оплата здіснюється після підписання акту виконання наданих послуг. Всі документи на участь подаються в конверті в запечатаному вигляді за вдресою: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, каб. 246

Детальный опис:

послуги з рецензування звітів з незалежної оцінки об’єктів нерухомості (індивідуально визначеного майна) з метою приватизації шляхом викупу орендарем та виготовлення рецензії. Звіти з незалежної оцінки об’єктів нерухомості, виготовлені СОД Герасюком Е.Г.(ТОВ "Інвест-Кривбас-Експерт"), на такі об’єкти: - нежитлове приміщення, загальною площею 65,0 кв.м, що орендує ТОВ "ЕСТЕЛУР ДЕВЕЛОПМЕНТ", розташованого за адресою: вул. Олександра Поля, буд. 1, прим. 94. Дата оцінки – 31.05.2019; - нежитлове приміщення, загальною площею 34,2 кв.м, що орендує ФОП Божко Н.О., розташованого за адресою: вул. Покровська, буд. 26, прим. 121. Дата оцінки – 31.05.2019; 2. Місце виконання послуг: - вул. Олександра Поля, буд. 1, прим. 94; - вул. Покровська, буд. 26, прим. 121; 3. Обсяг надання послуг та виконання робіт складається з: виготовлення окремо на кожен звіт рецензії (2 екз.), що відповідає вимогам Постанови КМУ від 10.12.2003 №1891, зі змінами; Національного стандарту №1;№2. 4. Технічні вимоги до послуги Учасник повинен провести роботи з рецензування звітів та виготовлення рецензії на звіти з незалежної оцінки майна відповідно до вимог чинного законодавства, у тому числі вимогам Постанови КМУ від 10.12.2003 №1891, зі змінами; Національного стандарту №1;№2 5. Вимоги до виконавця (суб’єкта господарювання – суб’єкта оціночної діяльності): - посвідчені копії реєстраційні документи юридичної особи - учасника, ФОП; - посвідчені копії сертифіката, яким передбачено провадження практичної діяльності з оцінки майна за напрямами, що відповідають об’єкту; - інформація суб’єкта господарювання (документ, який містить відомості про претендента щодо його досвіду виконання аналогічних робіт, кваліфікації та особистого досвіду роботи кваліфікованих оцінювачів, які працюють у його штатному складі та додатково залучаються ним, наявність зауважень з боку органів приватизації до звітів про оцінку майна) - не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна за напрямком. 6. Вимоги до конкурсної документації. Претендент подає заяву на участь; посвідчені копії кваліфікаційних документів та інформацію про претендента; пропозиції щодо вартості виконання робіт, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт та терміну виконання робіт (в календарних днях) у запечатаному конвенті. 7. Строк надання робіт (послуг) – 7 календарних днів. 8. Очікувана вартість послуг – 500 грн. (вартість послуги з оцінки одного об’єкта – 250,00 грн.). 9. Умови оплати – за фактично надані послуги (роботи).


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25522449
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Волошиненко Сергій Миколайович
Телефон: 747578 Телефон №2: 4930414
Відповідальна особа: Дроннікова М. С., Дідкун Т. С.
Посада: начальник відділу

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Кількість: 1
Одиниця виміру: од.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 500 грн.
Умови поставки: за рахунок виконавця, на адресу замовника
Кінцевий термін подання пропозиції до: 22 червня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ukvm.krrih@kr.gov.ua


Документація

Умови подання документів:
  • особисто
  • поштою
Перелік документів:
  • Необхідні вимоги зазначені у запиті
  • Необхідні вимоги та документи зазначені в документації конкурсних торгів
Термін подання документів до: 22 червня 2019 р.

Договір укладено

Юридична особа: Фізична особа-підприємець
Фізична особа - підприємець Воротеляк Едуард Едуардович
Код юридичної особи: 2555212677
Дата укладання договору: 3 липня 2019 р.
Номер договору: 12
Вартість закупівлі: 188.40 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.