Послуги по поточному ремонту катриджів та заправці катриджів

Послуги по поточному ремонту катриджів та заправці катриджів

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Коментар:

Кінцевий термін подання пропозиції до * 10.00 13.05.19 р. Термін подання документів до * 10.00 13.05.19 р.

Детальный опис:

Заправка картриджа Canon 728 - розбирання та збирання катриджа шт.. 6 - заправка картриджа шт.. 6 - вартість тонера шт.. 6 Заправка картриджа Canon 725 - розбирання та збирання катриджа шт.. 10 - заправка картриджа шт.. 10 - вартість тонера шт.. 10 - вартість тонера шт.. 3 Заправка картриджа Canon 712 - розбирання та збирання катриджа шт.. 3 - заправка картриджа шт.. 3 - вартість тонера шт.. 3 Поточний ремонт картриджа Canon 725 з заміною фото барабана та леза очистки - розбирання та збирання катриджа шт.. 4 - заправка картриджа шт.. 4 - вартість тонера шт.. 4 - вартість фото барабана шт.. 2 - вартість леза очистки шт.. 2


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне некомерційне підприємство “Криворізька міська лікарня №3” Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986173
Поштовий індекс:
50002
Адміністративний район: Центрально-Міський
Адреса:
вулиця Пушкіна буд. 13К
Керівник: Маков Андрій Валерійович
Телефон: 493-83-33  
Відповідальна особа: Ражик Марія Вікторівна
Посада: економіст

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Код державного класифікатора: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість: 4
Одиниця виміру: шт.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 3 000 грн.
Умови поставки: грудень 2019 р.
Кінцевий термін подання пропозиції до: 13 травня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

econom-byx3@ukr.net


Документація

Умови подання документів:
  • особисто
  • поштою
  • факсом
  • електронною поштою
Перелік документів:
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • цінова пропозиція
Термін подання документів до: 13 травня 2019 р.

Договір укладено

Юридична особа: Приватне підприємство 
ПП "СТАТСЕРВІС"
Код юридичної особи: 24995177
Дата укладання договору: 13 травня 2019 р.
Номер договору: 73-19
Вартість закупівлі: 3000.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.