Поточний ремонт автомобіля (квітень 2019)

Поточний ремонт автомобіля (квітень 2019)

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Перевірка тану деталей, заміна оливи та фільтрів, ремонт радіатора, зняття та встановлення коліс, бризковика двигуна, регулювання зазорів клапанів, заміна паска приводу валу, заміна натяжного ролика, регулювання зазору рульового механізму, підтягування кріплень деталей важеля задньої підвістки, зняття та встановлення барабанів задніх гальм, заміна колод задніх гальм, заміна тросів приводу гальма, зняття та встановлення приводів коліс, заміна шарнірів, сальника, зняття та встановлення важелів передньої підвістки, заміна кульових пальців, заміна зовнішніх рульових тяг, відновлення різьбових з’єднань рульових тяг, заміна подушки задньої опори двигуна, заміна кронштейнів розтяжок, зняття та встановлення бамперу переднього у зборі, зняття та встановлення АКБ, встановлення розсіювача блок-фари лівої, перевірка та регулювання кутів встановлення коліс передньої підвіски


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 20260105
Поштовий індекс:
50089
Адміністративний район: Тернівський
Адреса:
вулиця Доватора буд. 1Б
Керівник: Косогорова Антоніна Василівна
Телефон: 4701143 Телефон №2: 0975706116
Відповідальна особа: Бочка Олена Анатоліївна
Посада: Завідуючий господарством

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: роботи
Код державного класифікатора: 021:2015 50112000-3
Кількість: 1
Одиниця виміру: од.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 8 892 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 2 квітня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

terzentr2016@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Акт виконаних робіт
  • Витяг з ЄДР
  • Договір
  • Рахунок
  • Свідоцтво про реєстрацію платника податку
  • Свідоцтво про сплату єдиного податку
Термін подання документів до: 2 квітня 2019 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Твердохліб Володимир Степанович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 2011208055
Дата укладання договору: 5 квітня 2019 р.
Номер договору: 1921
Вартість закупівлі: 8892.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.