Технічний нагляд під час будівництва об'єкту "Реконструкція приміщень під амбулаторію "Центру первинної медико-санітарної допомоги №2" по вул. Ватутіна, 61 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області"

Технічний нагляд під час будівництва об'єкту "Реконструкція приміщень під амбулаторію "Центру первинної медико-санітарної допомоги №2" по вул. Ватутіна, 61 в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області"

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкту відповідно до Постанови КМУ №903 від 11.07.2007, вартість якого не повинна перевищувати 1,5% від підсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (1763512,00 грн.). Договірна ціна визначається з урахуванням Зміни №2 до ДСТУ Б Д.1.-1:2013, що вступила в дію з 01.06.2018р. Пропозиції повинні містити: супровідний лист, кошторис (розрахунок вартості) на здійснення технічного нагляду та завірені належним чином копії свідоцтва про державну реєстрацію, сертифіката, виписки з ЄДР, витягу з реєстру платників податку. Пропозиції приймаються до 12:00 14.12.2018р. за адресою: 50101, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, каб.517.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Катькін Валерій Євгенійович
Телефон: 74 69 20  
Відповідальна особа: Пузанова Лариса Григорівна
Посада: завідувач сектору

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: роботи
Код державного класифікатора: 45200000-9 - Роботи пов'язані з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об'єктів цивільного будівництва
Кількість: 1
Одиниця виміру: -відсутня-
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 26 452,68 грн.
Умови поставки: згідно умов договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 14 грудня 2018 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ukbmvk@ukr.net


Документація

Умови подання документів:
  • особисто
  • поштою
Перелік документів:
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності.
  • Кошторис
Термін подання документів до: 14 грудня 2018 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Бихно Марина Володимирівна
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 2828408888
Дата укладання договору: 21 грудня 2018 р.
Номер договору: 273-18
Вартість закупівлі: 25570.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.