Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові для КЗШ № 59 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради, який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30.

Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові для КЗШ № 59 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради, який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30.

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові для КЗШ № 59 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради, який розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 30 згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради ( каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у фортмі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг , відомістю ресурсів , загальновиробничими витратами , зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій до 10:00 год. 03.12.2018 р., каб. № 403


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: (0564 )94-73-75  
Відповідальна особа: Чемерпільська Анна Миколаївна
Посада: Юрист

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Код державного класифікатора: 45220000-5
Кількість: 1
Одиниця виміру: не визначено
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 90 000 грн.
Умови поставки: Згідно умов договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 3 грудня 2018 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ing_osvita@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Банківські реквізити, телефон
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 3 грудня 2018 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Захаренко Олександр Вячеславович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3224619053
Дата укладання договору: 13 грудня 2018 р.
Номер договору: 209
Вартість закупівлі: 89806.36 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2018 р.