Технічний нагляд під час будівництва об'єкту «Реконструкція частини приміщень першого поверху Центру первинної медико-санітарної допомоги №4 під фільтр-бокс амбулаторії загальної практики – сімейної медицини №2 за адресою: мкрн Сонячний, 25а, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»

Технічний нагляд під час будівництва об'єкту «Реконструкція частини приміщень першого поверху Центру первинної медико-санітарної допомоги №4 під фільтр-бокс амбулаторії загальної практики – сімейної медицини №2 за адресою: мкрн Сонячний, 25а, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкту відповідно до Постанови КМУ №903 від 11.07.2007, вартість якого не повинна перевищувати 1,5% від підсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (5366183,00 грн.). Договірна ціна визначається з урахуванням Зміни №2 до ДСТУ Б Д.1.-1:2013, що вступила в дію з 01.06.2018р. Пропозиції повинні містити: супровідний лист, кошторис та завірені належним чином копії свідоцтва про державну реєстрацію, сертифіката, виписки з ЄДР, витягу з реєстру платників податку. Пропозиції приймаються до 12:00 28.09.2018р. за адресою: 50101, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, каб.517.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Катькін Валерій Євгенійович
Телефон: 74-69-20 Телефон №2: 74-56-31
Відповідальна особа: Пузанова Лариса Григорівна, Калман Сергій Олександрович
Посада: - не зазначено -

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: роботи
Код державного класифікатора: 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Кількість: 1
Одиниця виміру: -відсутня-
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 80 493 грн.
Умови поставки: згідно умов договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 28 вересня 2018 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ukbmvk@ukr.net


Документація

Умови подання документів:
  • особисто
  • поштою
Перелік документів:
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Кошторис
  • Свідоцтво про державну реєстрацію
Термін подання документів до: 28 вересня 2018 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Володін Володимир Олександрович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3162724812
Дата укладання договору: 5 жовтня 2018 р.
Номер договору: 1-10/2018тн
Вартість закупівлі: 80492.74 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.