Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту : " Капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові (енергоефективні) Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 82 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою : вул. Кронштадтська, 20 м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область"

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту : " Капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові (енергоефективні) Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 82 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою : вул. Кронштадтська, 20 м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область"

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту : " Капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові (енергоефективні) Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 82 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою : вул. Кронштадтська, 20 м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область", з урахуванням отримання технічних умов,дозвільних документів та проходження експертизи . Пакет документів надати до 11:00 год. 21.12.2017 р. , каб. № 403


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: 406-55-71  
Відповідальна особа: Басок Яна Миколаївна
Посада: Юрист

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: роботи
Код державного класифікатора: 71300000-1
Кількість: 1
Одиниця виміру: -відсутня-
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 30 000 грн.
Умови поставки: згідно договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 21 грудня 2017 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ing_osvita@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 21 грудня 2017 р.

Договір укладено

Юридична особа: Товариство з обмеженою відповідальністю 
"Проектгрупп Сервіс"
Код юридичної особи: 41437249
Дата укладання договору: 29 грудня 2017 р.
Номер договору: 203
Вартість закупівлі: 15903.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2017 р.