Кава, чай та супутня продукція

Кава, чай та супутня продукція

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Специфікація закупівлі: кавовий напій фасований в пачках (кг) - 600 кг; чай натуральний байховий чорний, фасований в пачках - 470 кг. Пропозиції надавати до 01.12.2017 р. до 12-00 год. в приймальню відділу освіти. До пропозиції надати: 1)Довідку у довільній формі про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. 2)Копія акту перевірки складських приміщень за останні 6 місяців. Чинний на момент укладання договору про закупівлю 3)Договір оренди на складські приміщення (якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).4)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснювати постачання предмету закупівлі разом з довідкою про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів. У разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу, копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.5)Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - завірені учасником копії договорів укладених з працівниками або штатний розклад (для юридичних осіб); - інформація в довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників ; - копії санітарних книжок водія, вантажника та експедитора з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком –медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 6)Довідка у довільній формі щодо досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (з обов’язковим зазначенням інформації про не менше ніж 2 аналогічні договори за попередні роки із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати договору, його суми, предмету договору та засобів зв’язку контрагента). 7)Оригінал або копії листів відгуків про досвід виконання аналогічних договорів від замовників, які повинні містити: №, дату, предмет Договору, обсяги та строк дії Договору на постачання продуктів харчування, завірені належним чином відповідною установою. 8)Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ, тощо); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 9)Копії документів, які підтверджують якість товару: посвідчення якості або декларація виробника.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Поштовий індекс:
50006
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
вулиця Соборності буд. 20
Керівник: Новіков Максим Леонідович
Телефон: 90-75-49 Телефон №2: 90-76-20
Відповідальна особа: Дирда Тетяна Олегівна
Посада: Заступник начальника

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Кількість: 1035
Одиниця виміру: кг
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 214 000 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 1 грудня 2017 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

dzervo@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Декларація виробника або якісне посвідчення
  • Довідка про наявність мат.тех.оснащення та наявність спец.техніки
  • Довідка про проведену дезобробку кузова
  • Договір
  • Договір оренди на складські приміщення
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Копія чинного акту перевірки складських приміщень
  • накладна
  • Рахунок
  • Специфікація
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 1 грудня 2017 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Аністратенко Євген Олександрович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3269523736
Дата укладання договору: 31 грудня 2018 р.
Номер договору: 24
Вартість закупівлі: 199770.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2018 р.