Канцелярські вироби

Канцелярські вироби

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Ручка кулькова синя MAXRITER - 50 шт., Ручка кулькова чорна MAXRITER - 50 шт., Ручка кулькова червона MAXRITER - 10 шт., Стержні для кулькових ручок MAXRITER сині - 50 шт., Стержні для кулькових ручок MAXRITER чорні - 50 шт., Олівці прості - 30 шт., Файли (хороші) (по 50 шт.) -10 уп., Скрепки 28мм - 20 уп., Скоби для степлера №10 - 30 уп., Коректор стрічковий - 10 шт., Коректор водяний - 10 шт., Папки з файлами (20 файлів) - 10 шт., Папки для файлів - 30 шт., Папки сегрегатори сині 5см - 20 шт., Папки сегрегатори сині 7см - 20 шт., Клей ПВА 100мл - 20 шт., Стікери - 2 шт., Скотч 1,5-2,0см - 3 шт., Гумка - 20 шт., Степлер (хороший) №10 - 5 шт., Зошит в клітинку білий папір А4 96 аркушів - 20 шт. Зошит в клітинку білий папір А4 48 аркушів - 20 шт. Зошит в клітинку шкільний білий папір 96 аркушів - 20 шт., Зошит в клітинку шкільний білий папір 48 аркушів - 20 шт., Папір А4 80г/м2 - 20 шт.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №9" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986322
Поштовий індекс:
50031
Адміністративний район: Покровський
Адреса:
вулиця Женевська буд. 6Б
Керівник: Климович Олена Василівна
Телефон: 66-12-27  
Відповідальна особа: Титюченко Ірина Василівна
Посада: економіст

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя 30197630-1 Папір для друку, 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість: 550
Одиниця виміру: -відсутня-
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 7 990 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 24 листопада 2017 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

tituchenko@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Договір
  • Накладна
  • Рахунок
  • Специфікація
Термін подання документів до: 27 листопада 2017 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Зубко Едуард Григорович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 2560906539
Дата укладання договору: 24 листопада 2017 р.
Номер договору: 101
Вартість закупівлі: 7986.20 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2017 р.