Запасні частини

Запасні частини

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Передні підшипники, ступиці, сальник передньої ступиці, дві гайки, два сальника - 1 комплект; банка літола - 1 банка; задній тормозний робочий циліндер - 1 шт.; задні амортизатори - 2шт.; паливний насос - 1 шт.; повітряний фільтр - 1 шт.; моторне масло - 7л; масляний фільтр - 1шт.; тормозна рідина - 3л; масло трансмісіонне - 1л; кран для підводу рідини до отоплювача - 1шт.; прокладки - 1наб.; контакти преривателя - распределителя - 1 шт.; паливний фільтр - 1шт.; шланг подачі палива в карбюратор - 1шт.; подушки шланги стабілізатора - 1 комплект; обойма кріплення шланги стабілізатора до нижнього ричгу - 2шт.; тосол - 5л; задній бампер - 1шт.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне підприємство “Криворізька міська лікарня №4” Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986339
Поштовий індекс:
50071
Адміністративний район: Саксаганський
Адреса:
вулиця Володимира Великого буд. 21
Керівник: Мірянова Людмила Григорівна
Телефон: 64-30-46  
Відповідальна особа: Скоробогатова Анжеліка Станіславівна
Посада: економіст

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 34910000-9 Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини
Кількість: 21
Одиниця виміру: шт.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 3 407 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 6 вересня 2017 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

bolnica4gor@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Договір купівлі-продажу
  • Копія довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) Державного комітету статистики України
  • Накладна
  • Рахунок
  • Специфікація
Термін подання документів до: 6 вересня 2017 р.

Договір укладено

Юридична особа: Фізична особа-підприємець
Суб'єкт підприємницької діяльності Шабунін В.М.
Код юридичної особи: 2319020512
Дата укладання договору: 6 вересня 2017 р.
Номер договору: 42
Вартість закупівлі: 3407.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2017 р.