Канцелярські товари

Канцелярські товари

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Скоби для степлера №24/6 - 20 шт, скріпки 25мм 100 шт. - 10 шт, скріпки 50мм 100 шт - 2шт, олівець з гумкою 40FFICE HB - 16 шт, зошит 18л - 100 шт, книга канцелярська 48л. - 15 шт, книга канцелярська 96л. - 15 шт, зошит 48л - 15 шт, зошит 96 л - 15шт, коректор стрічковий - 8 шт, коректор з пензиком 20 мл водний - 4 шт, клей ПВА 200 гр - 10 шт, Гумка - 8 шт, тека для паперів картонна - 100 шт, скосшиватель картон. - 100 шт, тека-швидкозшивач -10 шт, папка з вкладишами 60 арк. - 2шт, тека з вкладишами 40арк. - 2 шт, тека з вкладишами 80арк.- 1 шт, карман-вкладиш А4 30мк за 100 шт - 3 шт, Скотч пакувальний 48 мм х45м - 2 шт, конверт 110х220 самоклей - 50 шт, конверт 114х162 самоклей - 50 шт, закладки 5*25л 5 цв.неон - 3 шт, калькулятор DC -777 Daemon - 3 шт, біндер 51 мм - 12 шт, біндер 25мм - 12 шт, лінійка 30см - 5 шт, маркер текстовий - 2 шт, маркер перманентний 2,5 мм - 1 шт, бумага А4 пл.80 500л - 90шт, шило - 2 шт, папір рулонний 404 420 SLUX 60г/м2 - 3 шт.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №10" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01111977
Поштовий індекс:
50023
Адміністративний район: Довгинцівський
Адреса:
вулиця Вернадського буд. 141А
Керівник: Семенів Володимир Миколайович
Телефон: 4083005  
Відповідальна особа: Худякова Тетяна Володимирівна
Посада: Бухгалтер

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Кількість: 691
Одиниця виміру: не визначено
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 10 361 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 23 листопада 2016 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

dzvlkr@gmail.com


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Договір
  • Накладна
  • Рахунок
  • Специфікація
Термін подання документів до: 23 листопада 2016 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Барабаш Людмила Вячеславівна
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 2251508348
Дата укладання договору: 23 листопада 2016 р.
Номер договору: 40
Вартість закупівлі: 10358.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2016 р.