17.21.1 "Папір і картон гофровані, паперова й картонна тара"; 17.23.1 "Вироби канцелярські паперові". 32.99.1 "Ручки для писання та олівці, штемпелі для датування, опечатування та нумерування"

17.21.1 "Папір і картон гофровані, паперова й картонна тара"; 17.23.1 "Вироби канцелярські паперові". 32.99.1 "Ручки для писання та олівці, штемпелі для датування, опечатування та нумерування"

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Файл прозорий А4 (30 мкн)- 4000 од.; реєстратор А4 SOHO - 10 од. (7 см); реєстратор А4 SOHO - 15 од. (5 см); швидкозшивач з прозорим верхом А4 - 40 од.; ручка масляна Cello MAXRITER (оригінал) синя - 20 од. ручка кулькова STANDART синя - 20 од.; папір ксероксний А4 500 арк. 80 г/м2 - 50 од.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862093
Поштовий індекс:
50053
Адміністративний район: Покровський
Адреса:
вулиця Мусоргського буд. 32А
Керівник: Квятковська Світлана Октаєвна
Телефон: 51-06-31 Телефон №2: 410-32-57
Відповідальна особа: Белінський Сергій Васильович
Посада: в.о. головного лікаря

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Кількість: 4155.00
Одиниця виміру: од.
Умови поставки: за адресою замовника
Кінцевий термін подання пропозиції до: 18 червня 2014 р.

Документація

Умови подання документів:
  • особисто
  • поштою
Перелік документів:
  • Свідоцтво про державну реєстрацію
  • Свідоцтво про сплату єдиного податку
  • Специфікація
Термін подання документів до: 18 червня 2014 р.

Договір укладено

Юридична особа: Товариство з обмеженою відповідальністю 
Товариство з обмежено відповідальністю "Епіцентр К"
Код юридичної особи: 32490244
Дата укладання договору: 23 червня 2014 р.
Номер договору:
Вартість закупівлі: грн.
Строк дії договору : 27 травня 2020 р.