Бланкова продукція та папір

Бланкова продукція та папір

Результат проведення закупівлі: закупівлю розпочато
Детальный опис:

Бланкова продукція: 1). Книга (250л.тв.пер. с обтяжкой) - 4 шт., 2). Папір ксерокс пл.80 (500л.) - 6 шт., 3). Особова карта - 100 шт., 4). Анкета - 3000 шт., 5). Журнал запису пологової допомоги ф.032/о (100л.мягк/пер) - 2 шт., 6). Журнал реєстрації щеплень ф.064/о (100л.мягк/пер) - 2 шт., 7). Санаторно-курортна карта ф.076/о (компл.) - 100 шт., 8). Направлення на МСЕК ф.088/о - 50 шт., 9). Направлення на обов’язковий мед. Огляд 093/о - 100 шт., 10). Листок очікування реципієнтів ф.094/о - 50 шт., 11). Інвентарна карта ф.03-9 - 200 шт., 12). Інвентарна карта ф.03-6 - 200 шт., 13). Інвентарна карта ф.03-9 - 300 шт., 14). Журнал заявок на службові автомобілі (50л.мягк/пер) - 1 шт., 15). Реєстр спеціальних рецептурних бланк.ф.3(50л.мягк/пер) - 12 шт., 16). Журнал обліку наркотичних засобів дод.7(100л.мягк/пер) - 3 шт., 17). Журнал обліку наркотичних засобів дод.6(100л.мягк/пер) - 3 шт., 18). Журнал обліку наркотичних засобів дод.3(100л.мягк/пер) - 3 шт., 19). Журнал реєстрації листків непрацезд.ф.036/о (100л.мягк/пер) - 22 шт., 20). Журнал запису операцій ф.069/о (100л.мягк/пер) - 12 шт., 21). Журнал амбулаторного прийому ф.074/о (100л.мягк/пер) - 50 шт., 22). Журнал реєстрації викликів ф.031/о (100л.мягк/пер) - 50 шт., 23). Щоденник обл. роботи кабінету ф.039-7(100л.мягк/пер) - 12 шт., 24). Журнал функціональних досліджень ф.047/о(100л.мягк/пер) - 12 шт., 25). Журнал реєстрації щеплень ф.064/о (100л.мягк/пер) - 15 шт., 26). Журнал дитячого харчування (100л.мягк/пер) - 5 шт., 27). Журнал імунобіологічних препаратів (100л.мягк/пер) - 15 шт., 28). Головна книга (100л.тв/пер) - 1 шт., 29). Акт знищення бланків ф.3 дод11 - 100 шт., 30). Акт знищення бланків ф.3 дод9 - 100 шт., 31). Акт приймання наркот. засобів дод.2 - 2500 шт., 32). Акт про знищення порожніх ампул дод.1 - 2500 шт., 33). Висновок про призначення наркотичних засобів дод.5 - 2500 шт., 34). Листок призначень лікарями наркот. засобів дод.4 - 2500 шт., 35). Інформована згода 063-2/о - 3000 шт., 36). Рецепт - 30000 шт., 37). Талон на прийом ф.025-4/о - 100000 шт., 38). Статистичний талон ф.025-2/о - 20000 шт., 39). Талон амбулаторного пацієнта ф.025-6/о - 1000 шт., 40). Інформована згода на обробку персональних даних - 10000 шт., 41). Вимога замовлення дод.4 - 2500 шт., 42). Довідка про тимчасову непрацездатність ф.095 - 1500 шт., 43). Виписка із медичної карти ф.027/о - 8000 шт., 44). Медична довідка на учня ф.079/о - 100 шт., 45). Лікарське свідоцтво про смерть ф.106/о - 2000 шт., 46). Медична карта 025/о - 4300 шт.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862114
Поштовий індекс:
50071
Адміністративний район: Саксаганський
Адреса:
вулиця Володимира Великого буд. 21
Керівник: Логінова Анжеліка Анатоліївна
Телефон: 64-23-44  
Відповідальна особа: Будак Анна Олександрівна
Посада: Бухгалтер

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Кількість: 0.00
Одиниця виміру: од.
Умови поставки: за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Мелешкіна, 21
Кінцевий термін подання пропозиції до: 13 січня 2014 р.

Документація

Умови подання документів:
  • особисто
  • поштою
  • факсом
  • електронною поштою
Перелік документів: Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 13 січня 2014 р.