Господарські та канцелярські товари

Господарські та канцелярські товари

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Господарські та канцелярські товари: 1). Папір для факсу - 5 шт.; 2). Зошит А4, 96 арк. - 22 шт.; 3). Клей ПВА 250 гр. - 60 шт.; 4). Рушник паперовий (2шт.) - 36 шт.; 5). Папір Magistr Extra А4 - 38 шт.; 6). Штемпельна фарба - 26 шт.; 7). Ампули для ручок - 120 шт.; 8). Папір для запису - 36 шт; 9). Скріпки 50 мм. 100 шт. Centrum - 60 шт.; 10). Скоби для степлера №24/6 1000 шт. - 30 шт.; 11). Файли А4+ (100 шт.) матові - 32 шт.; 12). Папір туалетний "Обухів" - 36 шт.; 13). Папір д/запис. "Куб" 500 - 1 шт.; 14). Калькулятор Citizen SDC-888 T - 2 шт.; 15) Олівець - 10 шт..


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862114
Поштовий індекс:
50071
Адміністративний район: Саксаганський
Адреса:
вулиця Володимира Великого буд. 21
Керівник: Логінова Анжеліка Анатоліївна
Телефон: 410-06-83 Телефон №2: 067-59-29-337
Відповідальна особа: Щербатюк Андрій Миколайович
Посада: Бухгалтер

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Кількість: 0.00
Одиниця виміру: од.
Умови поставки: за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21
Кінцевий термін подання пропозиції до: 14 травня 2013 р.

Документація

Умови подання документів:
  • особисто
  • поштою
  • факсом
  • електронною поштою
Перелік документів: Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 14 травня 2013 р.

Договір укладено

Фізична особа: Зубко Едуард Григорович
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 2560906539
Дата укладання договору: 15 травня 2013 р.
Номер договору:
Вартість закупівлі: грн.
Строк дії договору : 3 червня 2020 р.