Перелік замовників закупівель

Статуc:закупівлю розпочато

Назва: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Поштовий індекс:
50079
Адміністративний район: Тернівський
Адреса:
вулиця Короленка буд. 1А
Керівник: Недоступ Антон Ігорович
Телефон: (097) 035-10-10  
Email: trnvk@trnvk.gov.ua  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації





Картриджі, фотобарабани, вали

Вид закупівлі: товар Кількість: 25
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 29 березня 2021 р.
Детальний опис:

1. Картридж OKI-MX-8050 - 1 шт 2. Фотобарабан OPCS 2950 (MLT-D 115 L) - 13 шт 3. Вал первичного заряду MLT-D 115 L - 14 шт 4. Чип картриджа 650N05407, XEROX WC 3025- 2 шт

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 5 282
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 29 березня 2021 р.
Детальний опис:

1. Бланк "Акт обстеження матеріально-побутових умов сім'ї" 45 г/м2 А4.2 - 500шт; 2. Бланк "Акт обстеження матеріально-побутових умов " 45 г/м2 А4.2 - 500шт; 3. Бланк "Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг" 45 г/м2 А4.2 - 500 шт; 4. Бланк "Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги" 45 г/м2 А4.2 - 500 шт; 5. Бланк "Звіт в ВДВС" 45 г/м2 А5.1 - 360 шт; 6. Бланк "Форма №1 - пільга "персональна облікова картка" 170г/м2 А4.2 - 300 шт; 7. Бланк "Декларація про доходи сім'ї пільговика", 45 г/м2 А4.1 - 300 шт; 8. Бланк "Довідка про отримання (неотримання) допомоги" 45 г/м2 А 5.1 - 500 шт; 9. Бланк "Особовий рахунок №02 одержувача соціальної допомоги" 170 г/м2 А4.2 - 1000 шт; 10. Бланк "Супровідний лист до особової справи отримувача допомоги" 45 г/м2 А 4.1 - 300 шт; 11. Журнал реєстрації прийому заяв та документів для призначення усіх видів соціальної допомоги (50 л, жорстка обкладинка, 45 г/м2)- 8шт; 12. Журнал реєстрації прийняття рішень (50л, жорстка обкладинка, 45г/м2) - 9шт; 13. Книга реєстрації обробки заяв (особових справ) (50л, жорстка обкладинка, 45 г/м2)- 5 шт; 14. Бланк " Заява на матеріальну допомогу" 45 г/м2 А4.1 - 500шт.

Меблі

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 30 березня 2021 р.
Детальний опис:

Меблі: Крісло керівника Duster Kl chr шт. 1 Крісло оператора Munhen PL шт. 1