Перелік замовників закупівель

Статуc:договір укладено

Назва: Інспекція з благоустрою виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41428208
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Ставецька Юлія Василівна
Телефон: 92-00-40  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації





Виготовлення плакатів із соціально-значущою інформацією

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 355
Умови поставки:

Завантаження, розвантаження товару здійснює Виконавець за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30 каб.116 Прийом товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника. У разі невідповідності товару вимогам, Виконавець зобов’язаний замінити товар протягом 7 робочих днів. Всі витрати у цьому випадку несе Виконавець.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Нечай Оксана Юріївна
Код юридичної особи: 2870008048
Детальний опис:

Білборд :350 од. Формат: у готовому вигляді - 6000х3000мм. Папір: BlueBack Щільність паперу: 115 г/м2. Друк: офсетний, односторонній, повнокольоровий Сітілайт : 1000 од. Формат: у готовому вигляді – 1200х1800 мм. Папір: BlueBack Щільність паперу: 115 г/м2. Друк: офсетний, односторонній, повнокольоровий. Банер: 5 од. Формат: у готовому вигляді - 6000х3000мм.Матеріал: GFL Frontit matt Щільність матеріалу: 440 г/м2.Друк: широкоформатний, односторонній, повно кольоровий,якість друку 720 dpi. Наповнення плакатів складається з тексту та фотоматеріалів. Виконавець здійснює верстку та додрукову підготовку. За потребою – макет. Замовник надає макет плакатів у форматі TIFF буклету, а Виконавець обробляє їх відповідно до правил складання плакатів та друкує. Якісні характеристики. Товар повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень і дефектів (подряпин, плям, смужок на зображені, розводів) з рівно обрізаними кутами. Якісна, чітка, рівномірна і насичена передача кольору. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує його цілісність та збереження під час транспортування. У вартість товару включені витрати на, обробку макету, верстку, пакування та доставку (погрузка–перевезення–вигрузка) товару. Всі етапи виготовлення друкованої продукції погоджуються із Замовником.

Виготовлення інформаційних стендів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 18
Умови поставки:

Монтаж дошок та транспортування дошок на місце монтажу здійснює виконавець. Місця монтажу визначає замовник. Прийом товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника. У разі невідповідності товару вимогам, Виконавець зобов’язаний замінити товар протягом 7 робочих днів. Всі витрати у цьому випадку несе виконавець.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Кондрашева Дар'я Вікторівна
Код юридичної особи: 3117418044
Детальний опис:

Виготовлення та монтаж сталевих дошок для розміщення оголошень на території міста Кривого Рогу. Дошка складається з площини для розміщення оголешь та урни для збору сміття. Кількість – 18 шт. До вартості також враховуються транспортні витрати на перевезення дошок оголошень, матеріали, необхідні для монтажу дошок, вартість матеріалів і витрати з оплати праці робітників, що будуть виконувати роботи з виготовлення та монтажу, а також підготовка території під встановлення за адресами, вказаними Замовником. Матеріли які використовуються для виготовлення дошки оголошення: - рамка: сталева кругла труба не менше 32х2 мм; - опора: квадратна сталева труба не менше 100х50х5 мм; - сталевий лист-екран товщиною не менше 2 мм. Параметри дошки: 1) ширина: 1000 - 1100 мм.; 2) висота: 2500-2600 мм.; 3) товщина: не менше 2 мм.; 4) на опорній трубі дошки має кріпитися урна; 5) всі шви h = 3; 6) зварні шви по ГОСТ 5264-807) металоконструкції щита фарбувати емаллю світло-сірого кольору не менше як за два рази по шару ґрунтовки – площа 3,8 - 4 м2. Параметри урни: 1) матеріал – сталевий лист; 2) тип становлення – навісна; 3) габаритні розміри: не менше 150х300х470 мм; 4) об’єм: не менше 10л (для сміття).

Демонтаж рекламних конструкцій

Вид закупівлі: послуги Кількість: 5 200
Умови поставки:

Наявність території з контрольно-пропускним пунктом, охороняємих приміщень для зберігання конструкцій, технічних засобів для демонтажу конструкцій та їх зважування.
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
Парковка та реклама
Код юридичної особи: 34811376
Детальний опис:

Найменування конструкції що підлягають демонтажу: наземна рекламна конструкція без фундаменту, рекламна конструкція закріплена на опорах контактної мережі та зовнішнього освітлення,тощо (демонтаж яких потребує залучення спецінструменту) – загальна маса 5200 кг. Наземна рекламна конструкція (білборд з рекламною площиною від 10 кв.м. до 36 кв.м.) із залученням спецтехніки - загальна кількість 6 од. Виносні штендери – загальна кількість 40 од. Послуги включають в себе: • попередній огляд рекламних конструкцій, що підлягають демонтажу; • обрання оптимальної технології для надання послуг; • демонтаж рекламних конструкцій шляхом відокремлення їх окремих частин одна від одної або шляхом демонтажу із збереженням цілісної форми об’єкту; • зважування конструкцій; • завантаження цілих рекламних конструкцій або їх окремих конструктивних елементів для транспортування до майданчика тимчасового зберігання; • транспортування до майданчика тимчасового зберігання ; • розвантаження цілих рекламних конструкцій або їх окремих конструктивних елементів на майданчиках тимчасового зберігання. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат та витратних матеріалів згідно з чинним законодавством. Пропозиція повинна враховувати охоплення всієї території міста Кривого Рогу. Технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Учасником, вартість ресурсів враховується в пропозиції конкурсних торгів. Учасник повинен мати не менше однієї стаціонарної матеріально-технічної бази (власної, орендованої або партнерів) з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту спецтехніки в м. Кривий Ріг. Виконавець послуг повинен під час робіт: • дотримуватись правил благоустрою міста Кривого Рогу. • керуватись правилами охорони праці під час демонтажу рекламних конструкцій; • забезпечити працівників необхідними засобами захисту та використовувати їх за призначенням; • застосовувати технічно справні машини, механізми і пристрої,; • уживати заходи щодо усунення або зменшення впливу шкідливих та/або небезпечних факторів; • ураховувати метеорологічні умови, а також стан здоров'я працівників, які виконують роботи на висоті; У разі необхідності термінового виконання послуг Замовник може у телефонному режимі (з послідуючим письмовим підтвердженням) надавати Виконавцю відповідне доручення.

Демонтаж рекламних конструкцій

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2 400
Умови поставки:

Наявність інструментів, технічних засобів для демонтажу засобів, транспорту для перевезення.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Лебідь Віктор Миколайович
Код юридичної особи: 2956812499
Детальний опис:

Найменування рекламних засобів що підлягають демонтажу: рекламний засіб, рекламна конструкція до 1 м.кв. закріплена на опорах контактної мережі, огорожах, зовнішнього освітлення, деревах тощо (демонтаж яких не потребує залучення спецінструменту та спецтехніки) у кількості 2120 шт. Банерні розтяжки розташовані на елементах дорожньої огорожі, парканах, інших елементах благоустрою тощо – загальна кількість 280 од. Послуги включають в себе: • попередній огляд рекламних засобів, рекламних конструкцій, що підлягають демонтажу; • обрання оптимальної технології для надання послуг; • демонтаж рекламних засобів, конструкцій шляхом відокремлення їх окремих частин одна від одної; • завантаження рекламних засобів або їх окремих конструктивних елементів для транспортування; • транспортування; • розвантаження. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат та витратних матеріалів згідно з чинним законодавством. Пропозиція повинна враховувати охоплення всієї території міста Кривого Рогу. Технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується. Учасником, вартість ресурсів враховується в пропозиції конкурсних торгів. Виконавець послуг повинен під час робіт: • дотримуватись правил благоустрою міста Кривого Рогу. • керуватись правилами охорони праці під час демонтажу рекламних засобів; • забезпечити працівників необхідними засобами захисту та використовувати їх за призначенням; • застосовувати технічно справні машини, механізми і пристрої,; • уживати заходи щодо усунення або зменшення впливу шкідливих та/або небезпечних факторів; забезпечити безпеку мешканців міста, майна та автотранспорту під час проведення робіт• ураховувати метеорологічні умови, а також стан здоров'я працівників, які виконують роботи. У разі необхідності термінового виконання послуг Замовник може у телефонному режимі (з послідуючим письмовим підтвердженням) надавати Виконавцю відповідне доручення.

Послуги з обстеження, надання експертних висновків, рекомендації щодо стану та можливості подальшої експлуатації рекламних конструкцій.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 76
Умови поставки:

Виконавець робіт з обстеження буде надавати звіти. Звіти мають бути складені українською мовою. Звіти за результатами обстеження мають включати, але не обмежуватися такою інформацією (Розділи): 1) звіти мають включати комплекс заходів, спрямованих на визначення і проведення оцінки фактичних значень параметрів технічного стану будівельних конструкцій, характеристик основи фундаментів; 2) загальна інформація (команда виконавця робіт, дата відвідування об'єктів, задіяні особи і сторони, метод роботи, застосовані прилади та обладнання тощо); 3) основні відомості про споруду, загальні данні (поточна ситуація, технічна характеристика тощо); 4) рекомендації щодо подальшої експлуатації об’єкта, проведення наступного обстеження, конструктивних рішень щодо відновлення та підсилення окремих будівельних конструкцій; 5) конструктивні рішення. Звіти за результатами обстеження мають бути всебічними, але доступними для розуміння. Розрахунки і показники повинні бути документально обґрунтованими. Результати повинні бути представлені в друкованому вигляді, а також має бути надана електронна версія (наприклад, в форматі word, pdf, excel). Звіт за результатами обстеження повинен бути складений українською мовою.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Кривбасгеопроект
Код юридичної особи: 33759923
Детальний опис:

Об’єктами обстеження є великогабаритні рекламні конструкції з рекламною площею 6 та більше м2, розташовані на території міста Кривого Рогу. Детальний опис масштабу робіт Виконавець робіт буде проводити обстеження рекламних конструкцій відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого Постановою КМУ №257 від 12.04.2017 р., ДСТУ – Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» та інших нормативних та законодавчих вимог, з обов’язковим дослідженням таких конструктивних елементів: 1) загальне обстеження технічного стану фундаменту та опор рекламних конструкцій з фотофіксацією; 2) загальне обстеження рекламної площини та рамки рекламних конструкцій з фотофіксацією; 3) у разі виявлення дефектів і пошкоджень, що можуть знижувати міцність, стійкість і жорсткість рекламних конструкцій, провести інструментальне визначення параметрів дефектів і пошкоджень, фотофіксації, складення схем їх розташування; надати перелік практичних рекомендацій щодо можливості їх подальшої експлуатації. Основною метою проведення обстеження є оцінка поточного технічного стану несучих конструкцій споруд, оцінка стану на відповідності основним вимогам до будівель і споруд, визначеним відповідним технічним регламентом, та вжиття обґрунтованих заходів до забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єктів протягом усього періоду їх існування. Надання висновку (на українською мовою) щодо можливої подальшої експлуатації. Робота з проведення обстеження має включати, принаймні, такі заходи: • розробка робочого плану; • попередні контактні дані й запит даних; • отримання всіх відповідних технічних даних про існуючі об'єкти; • виїзд на об'єкти, проведення обстеження; • складання Звітів (українською мовою) про результати обстеження рекламних конструкцій. Нормативна документація Обстеження об’єктів повинно проводитися відповідно до діючих міжнародних та українських нормативних документів: - Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»; - Закон України «Про архітектурну діяльність»; - Постанова КМУ №257 від 12.04.2017 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва»; - ДСТУ –Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану»; - ДСТУ Н Б В 1.1-27-2010 «Будівельна кліматологія. Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожеж»; - ДБН В.2.1-10-2009 «Основи та фундаменти споруд»; - ДБН В.1.2-2:2006 «Навантаження і вплив». Виконавець робіт повинен бути сертифікованим і мати досвід роботи в даній галузі, володіти глибокими знаннями в сфері обстеження та оцінки технічного стану будівлі в цілому та окремих конструктивних елементів мати досвід в проведенні детального інструментального аналізу. Виконавець робіт має відповідати наступним вимогам: - перевірений досвід, навички, знання в області обстеження та оцінки технічного стану будівель та споруд; - здатність підготувати високоякісні звіти; - досвід роботи з місцевими органами влади; - відповідність всім законодавчим вимогам та наявність усіх необхідних сертифікатів для проведення робіт. Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним: Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі. Обов‘язково наявність акредитованої випробувальної лабораторії технічної діагностики, оснащеної необхідними приладами та обладнанням. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі, в якій зазначена наступна інформація: посада працівників, ПІБ, освітньо-кваліфікаційний рівень, спеціальність, досвід роботи. Обов‘язково наявність експертів, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, які пройшли професійну атестацію та мають кваліфікаційний сертифікат за напрямом експерт з технічного обстеження будівель і споруд («Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» Постанова КМУ від 23 травня 2011 р. № 554). Наявність сертифікованого спеціаліста – геодезиста. Наявність сертифікованого інженера-проектувальника (за напрямками стійкість, міцність та надійність) У якості документального підтвердження надати Копії відповідних сертифікатів. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник, на кожну особу зазначену у довідці, надає документи, що підтверджують її освітньо-кваліфікаційний рівень. Окрім того, для участі у процедурі закупівлі згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» учасник надає Лист-згоду на оброблення, використання, поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства від кожної особи, зазначеної у довідці (оригінал Листа-згоди від кожної особи, зазначеної у довідці за її особистим підписом або завірена Учасником копія Листа-згоди). Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів. У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати не менш 1-єї завіреної Учасником копії договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт, тощо). 2. Інші документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції: 1) Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відомостями про учасника. В довідці повинно бути зазначено: Повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, Е-mail, відомості про керівника та відомості про підписанта договору. 2) Документи, що підтверджують повноваження особи яка буде підписувати договір про закупівлю: - документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства-учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису: довіреність (оригінал або завірена Учасником копія) або інший документ (оригінал або завірена Учасником копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). - копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб) з відміткою реєстратора. У разі реєстрації або внесення змін до Статуту після 01.01.2019 року, Учасник повинен додатково зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). У разі якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надається копія рішення засновників про створення такої юридичної особи. 3) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно законодавства (з актуальними даними на дату подання). 4) Довідка (оригінал або завірена учасником копія) видана банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника (діючий на момент проведення процедури закупівлі) із зазначенням такого рахунку. Довідка з обслуговуючого банку про відкритий рахунок може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. Така довідка засвідчується посадовою особою банківської установи, в якій відкрито рахунок учасника. 5) Копія встановленого діючим законодавством України документу, який підтверджує що учасника зареєстровано платником податку на додану вартість (для Учасників-платників ПДВ). 6) Копія встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує що учасника зареєстровано платником єдиного податку (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які сплачують єдиний податок). 7) Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 8) Копія паспорту (для фізичних осіб). 10) Документи щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля: довідка в довільній формі за підписом Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі. 11) Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»; 12) Файл, відсканований з оригіналу документу, Гарантійного листа про те, що Учасник буде нести кримінальну відповідальність згідно зі статями Кримінального кодексу за підроблення документів.

Переміщення елементів благоустрою, розміщених з порушенням вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», державних стандартів, норм і правил

Вид закупівлі: послуги Кількість: 30
Умови поставки:

Наявність території , охороняємих приміщень для зберігання об’єктів, технічних засобів для переміщення, зваження ваги, вимірювання обєму елементів.
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
Парковка та реклама
Код юридичної особи: 34811376
Детальний опис:

Найменування елементів благоустрою що підлягають переміщенню: шлагбаум металевий, юніпаркер металевий, металеві стовбці, металеві ворота, металеві решітки, паркан (металевий), навіси, павільони, інші металеві конструкції тощо - загальна маса 9318 кг. Переміщення блоку бетонного - загальна кількість 30 од. Переміщення паркану (бетонний, цегляний, дерев’яний), блоку бетонного (з розбиванням) - загальний об’єм 5 м.куб. Послуги включають в себе: • попередній огляд елементів, що підлягають переміщенню; • обрання оптимальної технології для надання послуг; • переміщення елементів шляхом відокремлення їх окремих частин одна від одної або шляхом переміщення із збереженням цілісної форми об’єкту; зваження та завантаження цілих елементів або їх окремих конструктивних елементів для транспортування до майданчика тимчасового зберігання; • транспортування до майданчика тимчасового зберігання ; • розвантаження цілих елементів або їх окремих конструктивних елементів на майданчиках тимчасового зберігання, зберігання переміщених елементів. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат, витрат повязаних з переміщенням та витратних матеріалів згідно з чинним законодавством. Пропозиція повинна враховувати охоплення всієї території міста Кривого Рогу. Технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Учасником, вартість ресурсів враховується в пропозиції конкурсних торгів. Учасник повинен мати не менше однієї стаціонарної матеріально-технічної бази (власної, орендованої або партнерів) з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту спецтехніки в м. Кривий Ріг. Виконавець послуг повинен під час робіт: • дотримуватись правил благоустрою міста Кривого Рогу. • керуватись правилами охорони праці під час переміщення об’єктів; • забезпечити працівників необхідними засобами захисту та використовувати їх за призначенням; • застосовувати технічно справні машини, механізми і пристрої,; • уживати заходи щодо усунення або зменшення впливу шкідливих та/або небезпечних факторів; • ураховувати метеорологічні умови, а також стан здоров'я працівників, які виконують роботи на висоті; У разі необхідності термінового виконання послуг Замовник може у телефонному режимі (з послідуючим письмовим підтвердженням) надавати Виконавцю відповідне доручення.

Послуги з поклейки плакатів із соціально-значущою інформацією розміром 6000х3000 см.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 350
Умови поставки:

Отримання плакатів Виконавець здійснює за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30 каб.116 Прийом виконаних робіт з поклейки за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника шляхом перевірки та з обовязковим отриманням фото виконання поклейки від Виконавця. У разі невідповідності виконаних робіт вимогам, Виконавець зобов’язаний виправити недоліки протягом 1 робочого дня. Всі витрати у цьому випадку несе Виконавець.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Панфілов Олег Олександрович
Код юридичної особи: 3434082521
Детальний опис:

Найменування що підлягають поклейки на білбордах: плакат формату у готовому вигляді - 6000х3000мм. Папір: BlueBack Щільність паперу: 115 г/м2. Друк: офсетний, односторонній, повнокольоровий. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат, витрат повязаних з поклейкою. Пропозиція повинна враховувати охоплення всієї території міста Кривого Рогу. Технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Учасником, вартість ресурсів враховується в пропозиції. Виконавець послуг повинен під час робіт: • дотримуватись правил благоустрою міста Кривого Рогу. • керуватись правилами охорони праці під час переміщення об’єктів; • забезпечити працівників необхідними засобами захисту та використовувати їх за призначенням; • застосовувати технічно справні машини, механізми і пристрої,; • уживати заходи щодо усунення або зменшення впливу шкідливих та/або небезпечних факторів; • ураховувати метеорологічні умови, а також стан здоров'я працівників, які виконують роботи на висоті; У разі необхідності термінового виконання послуг Замовник може у телефонному режимі (з послідуючим письмовим підтвердженням) надавати Виконавцю відповідне доручення.