Перелік замовників закупівель

Статуc:закупівлю розпочато

Назва: Департамент адміністративних послуг виконавчого комітету Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41697046
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Зеленська Людмила Іванівна
Телефон: 74-02-10  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації





Флаєри

Вид закупівлі: товар Кількість: 10 000
Умови поставки:
поставка за фактичною адресою замовника. Завантаження та розвантаження товару здійснює Виконавець
Кінцевий термін подання пропозиції до: 17 лютого 2020 р.
Детальний опис:

Флаєри з питань надання адміністративних, інших публічних послуг, виготовлені з використанням символіки ЦНАПУ відповідно до вимог корпоративного стилю у наданні адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування м. Кривого Рогу. Розміри продукції узгоджуються окремо.

Інформаційні листівки

Вид закупівлі: товар Кількість: 10 000
Умови поставки:
поставка за фактичною адресою замовника. Завантаження та розвантаження товару здійснює Виконавець
Кінцевий термін подання пропозиції до: 17 лютого 2020 р.
Детальний опис:

Інформаційні листівки з питань надання адміністративних, інших публічних послуг, виготовлені з використанням символіки ЦНАПУ відповідно до вимог корпоративного стилю у наданні адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування м. Кривого Рогу. Розміри продукції узгоджуються окремо.

буклети

Вид закупівлі: товар Кількість: 6 820
Умови поставки:
поставка за фактичною адресою замовника. Завантаження та розвантаження товару здійснює Виконавець
Кінцевий термін подання пропозиції до: 17 лютого 2020 р.
Детальний опис:

Буклети з питань надання адміністративних, інших публічних послуг, виготовлені з використанням символіки ЦНАПУ відповідно до вимог корпоративного стилю у наданні адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування м. Кривого Рогу. Розміри продукції узгоджуються окремо

Антивірусне програмне забезпечення ESET Endpoint Security (ліцензія для захисту 11 сенсорних кіосків на 1 рік)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:
поставка за фактичною адресою замовника
Кінцевий термін подання пропозиції до: 14 лютого 2020 р.
Детальний опис:

рухомий (мобільний зв’язок)

організація та проведення навчальних тренінгів, семінарів з питань надання адміністративних послуг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:
поставка за фактичною адресою замовника
Кінцевий термін подання пропозиції до: 13 лютого 2020 р.
Детальний опис:

організація та проведення навчальних тренінгів, семінарів з питань надання адміністративних послуг

Оновлення стендів, конструкцій, вивісок

Вид закупівлі: послуги Кількість: 32
Умови поставки:
поставка за фактичною адресою замовника. Завантаження та розвантаження товару здійснює Виконавець
Кінцевий термін подання пропозиції до: 11 лютого 2020 р.
Детальний опис:

оновлення стендів та вивісок, виготовлених з використанням символіки ЦНАПУ відповідно до вимог корпоративного стилю у наданні адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування м. Кривого Рогу

довідкові матеріали

Вид закупівлі: товар Кількість: 2 424
Умови поставки:
поставка за фактичною адресою замовника. Завантаження та розвантаження товару здійснює Виконавець
Кінцевий термін подання пропозиції до: 11 лютого 2020 р.
Детальний опис:

Довідкові матеріали з питань надання адміністративних, інших публічних послуг, виготовлені з використанням символіки ЦНАПУ відповідно до вимог корпоративного стилю у наданні адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування м. Кривого Рогу

Стенди, вивіски

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:
Умови поставки: поставка за фактичною адресою замовника. Завантаження та розвантаження товару здійснює Виконавець
Кінцевий термін подання пропозиції до: 10 лютого 2020 р.
Детальний опис:

виготовлення стендів, вивісок з використаннями символіки ЦНАПУ відповідно до вимог корпоративного стилю у наданні адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування м. Кривого Рогу

папір для надання інформаційних довідок, витягів з Державних реєстрів та формування справ (формату А4)

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 880
Умови поставки:
поставка за фактичною адресою замовника. Завантаження та розвантаження товару здійснює Виконавець
Кінцевий термін подання пропозиції до: 9 лютого 2020 р.
Детальний опис:

папір формату А4 білий 80 g/м2 - 1880 пачок по 500 листів