Перелік замовників закупівель

Статуc:закупівля відбулась

Назва: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Поштовий індекс:
50086
Адміністративний район: Довгинцівський
Адреса:
вулиця Дніпровське шосе буд. 16
Керівник: Лопатнюк Олександр Миколайович
Телефон: 405-14-54  
Email: dolgincevskij_rvo@ukr.net  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації





Системні блоки для закладів освіти Довгинцівського району та централізованої бухгалтерії відділу освіти

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

згідно з умовами договору, доставка, підключення та налаштування.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кочетков Станіслав Костянтинович
Дата договору: 4 березня 2021 р.
Детальний опис:

системні блоки - 5 шт. повинні відповідати технічним вимогам, що зазначені в прикріпленому до оголошення файлі. Гарантійний термін не менше 12 місяців. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 02.03.2021 року до 09:30 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Лічильники електричної енергії для закладів освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Електроімпульс"
Код юридичної особи: 35230100
Детальний опис:

лічильник електричної енергії NIK2102-02 М2В (однофазний) - 1шт.; лічильник електричної енергії NIK2303 ARP3.1000MC11 (трьохфазний) - 3 шт.Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 25.02.2021 року до 12:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з технічного обслуговування обладнання для використання та обробки автоматизованої системи обліку відвідування учнів Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе ,32, м. Кривий Ріг після демонтажу, пов’язаного з поточним ремонтом по заміні вхідного дверного блоку

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Центр електронних платежів"
Код юридичної особи: 43022656
Детальний опис:

Послуги з технічного обслуговування обладнання для використання та обробки автоматизованої системи обліку відвідування учнів Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе ,32, м. Кривий Ріг після демонтажу, пов’язаного з поточним ремонтом по заміні вхідного дверного блоку. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 24.02.2021 року до 15:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Папір газетний, папір рулонний, папір для нотаток

Вид закупівлі: товар Кількість: 600
Умови поставки:

Згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ковальчук Ірина Олександрівна
Дата договору: 24 лютого 2021 р.
Детальний опис:

Папір газетний формат А4, 45гр/м2, 500 аркушів у пачці - 200 од.; папір рулонний 55-210/25 без перфорації, Суперлюкс - 300 од.; папір для нотаток - 100 од. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 22.02.2021 року до 09:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Швидкозшивачі, папки

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 800
Умови поставки:

згідно з умовами договору, доставка
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ковальчук Ірина Олександрівна
Дата договору: 24 лютого 2021 р.
Детальний опис:

Швидкозшивачі - 640шт., папки - 600 шт., папки на зав'язках - 600 шт. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 22.02.2021 року до 09:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

послуги супроводження програмного забезпечення "Нарахування заробітної плати та формування даних для персоніфікованого обліку"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Коновалова Лідія Вікторівна
Дата договору: 15 лютого 2021 р.
Детальний опис:

послуги супроводження програмного забезпечення "Нарахування заробітної плати та формування даних для персоніфікованого обліку"

Послуги з видачі технічних умов на реконструкцію, технічне переоснащення індивідуального теплового пункту об’єкта теплоспоживання Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №236 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, 60, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"Криворізька теплоцентраль"
Код юридичної особи: 00130850
Детальний опис:

Послуги з видачі технічних умов на реконструкцію, технічне переоснащення індивідуального теплового пункту об’єкта теплоспоживання Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №236 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, 60, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 10.02.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з надання пакетів оновлень програмного комплексу «КУРС. Школа.»

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"НОВІ ЗНАННЯ"
Код юридичної особи: 35856569
Детальний опис:

Послуги з надання пакетів оновлень програмного комплексу «КУРС. Школа.» Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 10.02.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з надання пакетів оновлень програмного комплексу «КУРС. Дошкілля.»

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"НОВІ ЗНАННЯ"
Код юридичної особи: 35856569
Детальний опис:

Послуги з надання пакетів оновлень програмного комплексу «КУРС. Дошкілля.»Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 10.02.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Шафа жарочна ШЖ-2-С або аналог з відповідними технічними характеристиками для Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №210 Криворізької міської ради за адресою: вул. Магістральна, 14 Б, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно з умовами договору, доставка в заклад, завантажувально-розвантажувальні витрати, підключення та налагодження силами та за кошти Учасника
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Технопарк Плюс"
Код юридичної особи: 24994488
Детальний опис:

Шафа жарочна ШЖ-2-С або аналог з відповідними технічними характеристиками на 2 пекарські секції - обладнання для випікання хлібобулочних і кондитерських виробів. Шафа для випікання на 2 секцій місткістю до 495х765х35мм, підключається до мережі 380В, при цьому потужність шафи - 10.4кВт. • Діапазон температур +50...+300°С; • Окреме регулювання температури нагріву верхніх і нижніх ТЕНів; • Світлові індикатори нагріву; • Природна конвекція всередині робочої камери; • Камера печі виконана з закругленими кутами для гарантії максимальної гігієни; Країна виробник: Україна Габарити Ширина, мм: 1290 Гарантійний термін не 12 місяців. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 08.02.2021року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді. Глибина, мм: 900 Висота, мм: 1310 Вага, кг: 310

послуги термінового реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення для закладів освіти Довгинцівського району на лютий - березень 2021 року

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніппропетровській області
Код юридичної особи: 40109126
Детальний опис:

Послуги оперативного реагування на інформацію про можливе скоєння правопорушення у 41 закладі освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради терміном на 12 місяці. Обов’язкова наявність транспорту реагування в достатній кількості щодобових нарядів реагування. В разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, Виконавець повинен посилювати кількісний склад нарядів додатковими силами. Виконавець повинен бути суб’єктом реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти у відповідності до п.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та розділу п.5 розділу I наказу МОЗ України від 28.12.2019 №1646. Наявність: - чергової частини при головному офісі/представництві чи територіальному підрозділі охорони (цілодобово); - засобів радіозв`язку між нарядами та черговою частиною; - можливості обладнання закладів Замовника безкоштовною засобами передачі тривожних сповіщень (з виведенням її на пульт централізованого спостереження Учасника) та забезпечення оперативного реагування на її спрацювання. Обов’язкове надання сканованої копії документу, що підтверджує наявність вогнепальної зброї , спеціальних засобів індивідуального захисту (гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратової дії, засобів зв’язку, форменого одягу, тощо). Копія документу по можливість складання нарядами реагування протоколів про адміністративні правопорушення та законність затримання на території навчальних закладів осіб, що скоюють правопорушення з подальшою доставкою до територіальних відділів поліції. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 01.02.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Телекомунікаційні послуги телефонного зв’язку для закладів освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Приватне акціонерне товариство,
"ДАТАГРУП"
Код юридичної особи: 31720260
Детальний опис:

Телекомунікаційні послуги телефонного зв’язку для закладів освіти Довгинцівського району - 42 телефони в 24 закладах освіти Довгинцівського району. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 01.02.2021 року до 10:00 години в каб. 311. обов'язкове надання копій дозвільних документів на надання даного виду послуг. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги зі спостереження за автоматичною пожежною сигналізацією в закладах освіти району на лютий - грудень 2021 року

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"КЕРЕМІДА"
Код юридичної особи: 39481676
Детальний опис:

Послуги зі спостереження за автоматичною пожежною сигналізацією в закладах освіти району на лютий - грудень 2021 року. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 01.02.2021 року до 12:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Ваги електронні ВТЕ Центровес-15-ТЗ-ДВ для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №130 Криворізької міської ради за адресою: вул. Незалежності України. 12, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

згідно з умовами договору, доставка в заклад, налаштування силами та за кошти Учасника
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Технопарк Плюс"
Код юридичної особи: 24994488
Детальний опис:

Ваги електронні ВТЕ Центровес-15-ТЗ-ДВ - 2шт. Метрологічні характеристики Найбільша границя зважування (НГЗ) 15 кг Дискретність відліку і ціна повірочної поділки 2 г Поріг чутливості 1,4 г Максимальне значення вибірки маси тари 100 % НГЗ Клас точності середній (ГОСТ 29329-92) Функциональні характеристики Середній термін служби 10 років Індикатор Тип індикатора світлодіодний Колір символів індикатора червоний Подсвітка екрану немає Дублюючий індикатор відсутній Інтерфейс Інтерфейс Відсутній Пило- і вологозахист Ступінь пиле- та вологозахисту IP44 Вагова платформа Розміри вантажоприймальної платформи 190х245 мм Матеріал вагиприймальної платформи нержавіюча сталь Додаткові характеристики Тип клавіатури мембранна Пластиковий захисний кожух є Живлення ~220 В + акамулятор Споживана потужність 15 В*А Час автономної роботи (при відсутності мережі ~220 В) 20 год. Час прогріву, не більше 15 хв. Напруга живлення вбудованого акамулятора 6 В Умови експлуатації Температурний діапазон роботи від -30°С до +40°C Температурний діапазон термокомпенсації від +1 º С до +40 º С Виробник Країна виробника Україна Габаритні розміри, маса Маса (нетто) 4,3 кг Габаритні розміри (ШхДхВ) 350х300х130 мм Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 01.02.2021року до 15:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

послуги з технічного обслуговування обладнання індивідуального теплового пункту в закладах освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами догвору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Теплоенерго КР"
Код юридичної особи: 40887427
Детальний опис:

послуги з технічного обслуговування обладнання індивідуального теплового пункту в закладах освіти Довгинцівського району встановленого по наступним об'єктам:по наступним об’єктам : - КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III ступенів № 94, розташованого за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул..Промислова, буд.1а; - КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III ступенів № 65, розташованого за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Степана Тільги, буд.63; - КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III ступенів № 108, розташованого за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Соборності, буд.115 ; - КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «Дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) № 88 комбінованого типу, розташованого за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, бульвар Європейський, буд.23; - КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 183, комбінованого типу, розташованого за адресою :Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Соборності буд.85а; - КРИВОРІЗЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА № 9, розташованого за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, буд.74; - КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ ступенів № 88, розташованого за адресою : Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул.Колійна, буд.26 ; - КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ ступенів №89 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: вул. Мальовнича, буд.1 А, м.Кривий Ріг Дніпропетровської області, 50054. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 20.01.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з заправки тонером та відновлення картриджів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 357
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Сокуренко Марина Жоржівна
Дата договору: 28 січня 2021 р.
Детальний опис:

Послуги з заправки тонером та відновлення картриджів з виїздом до закладів згідно з заявками (41 заклад освіти та централізована бухгалтерія відділу освіти Довгинцівського району). Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 20.01.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Пекарська шафа ШПЕ-2 Н або аналог для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №108 Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 115, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Півень Сергій Михайлович
Дата договору: 28 січня 2021 р.
Детальний опис:

Пекарська шафа, на дві секції з нержавіючої сталі Характеристики ШПЕ-2 Н: Тип шафи: пекарний К-сть секцій: 2 секції Потужність, кВт/добу: 10,4 Функція парозволоження: немає Габаритні розміри, д/ш/в: 1290/900/1310 Розмір духовки, мм: 1000/800/180 Характеристики ШПЕ-2 Н: час розігріву до робочої температури - 50 хв; температура регулюється від 50 до 300 градусів; розміри камери 1000/800/180 мм; місткість хлібних форм № 7 - 24 штуки; регулятор температури HU-30-M (EGO - опція); тени ТЕН-203А13 / 0,65 S220. Вага, кг: 310 Гарантійний термін не менше 12 місяців. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.01.2021року до 09:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: Послуги термінового реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення для закладів освіти Довгинцівського району на січень 2021 року

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
Код юридичної особи: 40109126
Детальний опис:

Послуги оперативного реагування на інформацію про можливе скоєння правопорушення у 41 закладі освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради терміном на 1 місяць. Обов’язкова наявність транспорту реагування в достатній кількості щодобових нарядів реагування. В разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, Виконавець повинен посилювати кількісний склад нарядів додатковими силами. Виконавець повинен бути суб’єктом реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти у відповідності до п.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та розділу п.5 розділу I наказу МОЗ України від 28.12.2019 №1646. Наявність: - чергової частини при головному офісі/представництві чи територіальному підрозділі охорони (цілодобово); - засобів радіозв`язку між нарядами та черговою частиною; - можливості обладнання закладів Замовника безкоштовною засобами передачі тривожних сповіщень (з виведенням її на пульт централізованого спостереження Учасника) та забезпечення оперативного реагування на її спрацювання. Обов’язкове надання сканованої копії документу, що підтверджує наявність вогнепальної зброї , спеціальних засобів індивідуального захисту (гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратової дії, засобів зв’язку, форменого одягу, тощо). Копія документу по можливість складання нарядами реагування протоколів про адміністративні правопорушення та законність затримання на території навчальних закладів осіб, що скоюють правопорушення з подальшою доставкою до територіальних відділів поліції. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.01.2021 року до 12:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Пряма закупівля: в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (пожежної сигналізації) встановлених в приміщеннях закладів освіти на січень 2021 року

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Хорс КР"
Код юридичної особи: 38788388
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (пожежної сигналізації) встановлених в приміщеннях закладів освіти - 17 закладів. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.01.2021 року до 12:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Пряма закупівля: пряма закупівля: в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 деньПослуги зі спостереження за автоматичною пожежною сигналізацією в закладах освіти району на січень 2021 року

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
"ЯРОВІТ С"
Код юридичної особи: 41922960
Детальний опис:

Послуги зі спостереження за автоматичною пожежною сигналізацією в закладах освіти району на січень 2021 року. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.01.2021 року до 12:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: Послуги з профілактичної дезінфекції (дератизація, дезінфекція, дезінсекція) для закладів освіти району на січень 2021 року

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"КРИВОРІЗЬКА ПРОФДЕЗІНФЕКЦІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код юридичної особи: 19090810
Детальний опис:

Послуги з профілактичної дезінфекції (дератизація, дезінфекція, дезінсекція) для закладів освіти району (41 заклад). Обов'язкове надання копій дозвільних документів та документів, що підтверджують якість використовуваних препаратів. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.01.2021 року до 12:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Крохмаль, манна крупа для закладів освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 900
Умови поставки:

Згідно з умовами договору, постачання здійснюється згідно з дислокацією закладів та замовленням відповідно до графіка завозу (додаток №1 до оголошення)
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рассадніков Дмитро Андрійоіич
Дата договору: 25 січня 2021 р.
Детальний опис:

Крохмаль - 300 кг, манна крупа - 1600 кг. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні ДСТУ. Манна крупа - фасування в пакети по 1 кг. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства – виробника , вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання. Залишки термінів зберігання на момент поставки продуктів повинні бути не менше 80% загального терміну зберігання. Не допускається наявність пошкодженої шкідниками, ураженої хворобами продукції. Вартість Товару має включати всі додаткові витрати (податки, завантаження, доставку до навчальних закладів та розвантаження). Товар при поставці має супроводжуватися документальним підтвердженням відповідності товару, а саме - копії сертифікатів якості та відповідності та/або посвідчення про якість. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.01.2021 року до 14:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Мак фас., дріжджі фас. для закладів освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: товар Кількість: 600
Умови поставки:

Згідно з умовами договору, постачання здійснюється згідно з дислокацією закладів та замовленням відповідно до графіка завозу (додаток №1 до оголошення)
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рассадніков Дмитро Андрійоіич
Дата договору: 13 січня 2021 р.
Детальний опис:

Мак - 100 кг, дріжджі - 500 кг. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні ДСТУ. Залишки термінів зберігання на момент поставки продуктів повинні бути не менше 80% загального терміну зберігання. Вартість Товару має включати всі додаткові витрати (податки, завантаження, доставку до навчальних закладів та розвантаження). Товар при поставці має супроводжуватися документальним підтвердженням відповідності товару, а саме - копії сертифікатів якості та відповідності та/або посвідчення про якість. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.01.2021 року до 14:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Заправки та приправи для закладів освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: товар Кількість: 3 700
Умови поставки:

Згідно з умовами договору, постачання здійснюється згідно з дислокацією закладів та замовленням відповідно до графіка завозу (додаток №1 до оголошення)
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рассадніков Дмитро Андрійоіич
Дата договору: 13 січня 2021 р.
Детальний опис:

Сіль харчова фас. - 2200 кг, сіль йодована фас. – 1000кг, лавровий лист, уп. 20гр - 100 уп., ванільний цукор уп.15гр - 200 уп., паприка мелена уп. 10гр - 200 уп. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні ДСТУ. Залишки термінів зберігання на момент поставки продуктів повинні бути не менше 80% загального терміну зберігання. Вартість Товару має включати всі додаткові витрати (податки, завантаження, доставку до навчальних закладів та розвантаження). Товар при поставці має супроводжуватися документальним підтвердженням відповідності товару, а саме - копії сертифікатів якості та відповідності та/або посвідчення про якість. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.01.2021 року до 14:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.