Перелік замовників закупівель

Статуc:закупівля відбулась

Назва: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Поштовий індекс:
50086
Адміністративний район: Довгинцівський
Адреса:
вулиця Дніпровське шосе буд. 16
Керівник: Завалій Юрій Станіславович
Телефон: (056) 470-11-07  
Email: dolgincevskij_rvo@ukr.net  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Крани та прокладки в асортименті для Криворізькому навчально-виховному комплексі №128 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) м. Кривий Ріг, вул. Симонова,12

Вид закупівлі: товар Кількість: 26
Умови поставки:

достака до закладу освіти, згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Глінський Євген Вікторович
Дата договору: 17 червня 2021 р.
Детальний опис:

кран фланцевий ДУ 100 - 4 шт; кран фланцевий ДУ 50 - 4 шт прокладка параніт ДУ 100 - 8 шт. прокладка параніт ДУ 50 - 8 шт. кран шаровий 1/2 вв - 2 шт Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 16.06.2021року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Лінолеум для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №65 Криворізької міської ради за адресою: вул. Степана Тільги, 63, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 111
Умови поставки:

згідно з умовами договору, завантаження, розвантаження, доставка в заклад силами та за кошти Учасника
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Товариство з обмеженою відповідальністю "МИРОГРАД"
Код юридичної особи: 43431542
Детальний опис:

Клас застосування: 23, 32 Загальна вага: 2,100 кг / м² Товщина робочого шару: 0,4 мм Товщина покриття: 2,00 мм Ширина: 250/300/350/400 см. інше: Захисний шар ТИТАН, гарантія 10 років від виробника, звукопоглощающеніе 16 dB, антиковзаючий R10, вологостійкий. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, якісним, та таким, що не використовувався (в т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Разом з ціновою пропозицією Учасник надає зразки паперу. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 07.06.2021 року до 11:00 години в каб. 311.

Послуги з обстеження технічного стану основних засобів з видачою актів обстеження для списання з балансового обліку Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №90 Криворізької міської ради за адресою: вул. Кокчетавська, 1А, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кочетков Станіслав Костянтинович
Дата договору: 8 червня 2021 р.
Детальний опис:

Послуги з обстеження технічного стану основних засобів з видачою актів обстеження для списання з балансового обліку Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №90 Криворізької міської ради за адресою: вул. Кокчетавська, 1А, м. Кривий Ріг . Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 07.06.2021 року до 10:00 години в каб. 311.

В зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: Послуги у сфері інформатизації: інформаційно-консультативні послуги з супроводження ПЗ «M.E.Doc» Звітність

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Красовська Анастасія Павловна
Дата договору: 4 червня 2021 р.
Детальний опис:

Послуги у сфері інформатизації: інформаційно-консультативні послуги з супроводження ПЗ «M.E.Doc» Звітність. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.06.2021 року до 09:00 години в каб. 311.

Гімнастичний інвентар для комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №88» Криворізької міської ради за адресою: б-р Європейський,23, м. Кривий Ріг в рамках Проекту № 140 "Сучасний спортивний простір "SPORT LIFE BABY"

Вид закупівлі: товар Кількість: 60
Умови поставки:

згідно з умовами договору ,доставка в заклад
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Степаненко Олександр Миколайович
Дата договору: 15 червня 2021 р.
Детальний опис:

палиця гімнастична 20 шт. обруч гімнастичний d50 10 шт. обруч гімнастичний d70 10 шт. обруч гімнастичний d100 10 шт. стрічка гімнастична кольорова 10 шт. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, якісним, та таким, що не використовувався (в т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Разом з ціновою пропозицією Учасник надає зразки паперу. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.06.2021 року до 09:30 години в каб. 311.

Велосипеди, самокати, шоломи дитячі для комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №88» Криворізької міської ради за адресою: б-р Європейський,23, м. Кривий Ріг в рамках проекту № 140 "Сучасний спортивний простір "SPORT LIFE BABY"

Вид закупівлі: товар Кількість: 18
Умови поставки:

згідно з умовами договору, доставка в заклад
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Грищенко Олексій Миколайович
Дата договору: 17 червня 2021 р.
Детальний опис:

самокат спортивний дитячий 4 шт. велосипед дитячий 4 шт. шолом дитячий 10 шт. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, якісним, та таким, що не використовувався (в т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Разом з ціновою пропозицією Учасник надає зразки паперу. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.06.2021 року до 09:30 години в каб. 311.

в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: послуги термінового реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення для закладів освіти довгинцівського району на червень - липень 2021 року

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
Код юридичної особи: 40109126
Детальний опис:

послуги термінового реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення для закладів освіти довгинцівського району на червень - липень 2021 року. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 03.06.2021 року до 09:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Спортивний інвентар для комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №88» Криворізької міської ради за адресою: б-р Європейський,23, м. Кривий Ріг в рамках проекту Проекту № 140 "Сучасний спортивний простір "SPORT LIFE BABY"

Вид закупівлі: товар Кількість: 97
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Степаненко Олександр Миколайович
Дата договору: 15 червня 2021 р.
Детальний опис:

набір для тенісу 5 шт. бар'єр для стрибків у висоту 2 шт. фішка для розмітки поля 20 шт. фішка спортивна конус 4 шт. м'яч масажний - 9см 10 шт. м'яч масажний - 5см 10 шт. півсфера масажна балансувальна 10 шт. диск кольоровий для дитячих естафет 1 шт. тренажер для спини 2 щт. м'яч футбольний 4 шт. м'яч волейбольний 4 шт. м'яч баскетбольний 4 шт. фітбол 55см 4 шт. фітбол 75см 4 шт. дуга для підлізання 2 шт. набір шарів пластикових 5 шт. набір для настільного тенісу 4 шт. спортивний елемент "Коник-стрибунець" 2 шт. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, якісним, та таким, що не використовувався (в т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Разом з ціновою пропозицією Учасник надає зразки паперу. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 02.06.2021 року до 12:00 години в каб. 311.

Послуги з лабораторних досліджень по мікробіологічним та фізико-технічним показникам для закладів освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами догвору
Договір укладено: юридична особа,
ВСП "Криворізький міський відділ лабораторних досліджень ДУ "Дніпропетровський ОЛЦ МОЗУ""
Код юридичної особи: 38431598
Детальний опис:

Послуги з лабораторних досліджень по мікробіологічним та фізико-технічним показникам для закладів освіти Довгинцівського району. Обов'язкове надання копії документів про акредитацію лабораторії. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 25.05.2021 року до 15:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Офісний папір для друку та копіювання для закладів освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: товар Кількість: 455
Умови поставки:

згідно з умовами договору, навантаження, розвантаження, доставка в кожний заклад силами та за кошти Учасника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Степаненко Олександр Михайлович
Дата договору: 1 червня 2021 р.
Детальний опис:

Офісний папір для друку та копіювання формат А4, білий, маса 80 г/м2, товщина 105мк, яскравість 95%, непрозорість 92%, білизна 150, 500 аркушів в упаковці. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, якісним, та таким, що не використовувався (в т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Разом з ціновою пропозицією Учасник надає зразки паперу. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 25.05.2021 року до 15:00 години в каб. 311.

Послуги з навчання і перевірки знань посадових осіб і спеціалістів, робітників з "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Навчально-виробний центр" ДОР
Код юридичної особи: 03363200
Детальний опис:

Послуги з навчання і перевірки знань посадових осіб і спеціалістів, робітників з "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів". Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 17.05.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з навчання і перевірки знань посадових осіб і спеціалістів, робітників з Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж та Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Навчально-виробничий центр" ДОР
Код юридичної особи: 03363200
Детальний опис:

Послуги з навчання і перевірки знань посадових осіб і спеціалістів, робітників з Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж та Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 17.05.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з обстеження технічного стану обладнання для Криворізького навчально-виховного комплексу №128 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова, 12, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кочетков Станіслав Костянтинович
Дата договору: 20 травня 2021 р.
Детальний опис:

Послуги з обстеження технічного стану обладнання для Криворізького навчально-виховного комплексу №128 "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)" Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова, 12, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 14.05.2021 року до 12:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Шпалери для комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №236 комбінованого типу" Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, 60, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 35
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Степаненко Олександр Михайлович
Дата договору: 19 травня 2021 р.
Детальний опис:

шпалери 1,06*10,05 м рулон. повинні відповідати вимогам санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 14.01.2021року до 12:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з нанесення вогнезахисного покриття на поверхню дерев'яних конструкцій господарчої будівлі Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №183 Криворізької міської ради за адресою: 50103, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 85А

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

-згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ПБК Ремпроект"
Код юридичної особи: 40662868
Детальний опис:

Послуги з нанесення вогнезахисного покриття на поверхню дерев'яних конструкцій господарчої будівлі Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №183 Криворізької міської ради за адресою: 50103, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 85А. Цінову пропозицію надавати у формі кошторису відповідно до проектно-кошторисної докментації. Обов'язковим є надання копій документів, що підтверджують якість використовуваних матеріалів (копії сертифікатів, висновків СЕС тощо). Цінову пропозицію надавати у формі кошторису. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.05.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: фотоапарат Canon EOS M50 15-45 IS STM + 55-200 IS STM kit black для комунального закладу позашкільної освіти "Клуб "Юний авіатор" Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 77, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шушарін Іван Миколайович
Дата договору: 14 травня 2021 р.
Детальний опис:

Технічні характеристики - в завантаженому файлі. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 13.05.2021 року до 15:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків на металопластикові з улаштуванням внутрішніх і зовнішніх укосів для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №130 Криворізької міської ради за адресою: вул. Незалежності України, 12, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ВІКНА ВІКОНДА"
Код юридичної особи: 40207010
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків на металопластикові з улаштуванням внутрішніх і зовнішніх укосів для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №130 Криворізької міської ради за адресою: вул. Незалежності України, 12, м. Кривий Ріг. Цінову пропозицію надавати у формі кошторису. Обов'язковим є надання копій документів, що підтверджують якість використовуваних матеріалів, фурнітури тощо (копії сертифікатів, висновків СЕС тощо). Цінову пропозицію надавати у формі кошторису. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.05.2021 року до 12:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Пральні машини для комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (Центр розвитку дитини) №88» Криворізької міської ради за адресою: бульвар Європейський, 23, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

згідно з умовами договору. Доставка в заклад, навантаження (розвантаження), підключення, налаштування силами та за кошти Учасника.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Грищенко Олексій Миколайович
Дата договору: 21 травня 2021 р.
Детальний опис:

пральні машини - 2 шт. Тип машини : автоматична пральна машина Максимальне завантаження: 7-8 кг Кількість обертів: 1200 об./хв. Програми прання: інтенсивне ; змішані тканини ; бавовна ; спортивний одяг ; делікатне/ручне ; щоденне ; попереднє ; швидке ; полоскання Клас енергозбереження: А+++ Клас прання: A Клас віджиму (залишковий вміст вологи): В (45-53 %) Тип двигуна: інверторний (прямий привід) Керування: механічне + сенсорне Функції керування: акустичний сигнал завершення програми ; індикація залишкового часу ; регулювання температури ; регулювання швидкості віджиму ; відкладене завершення прання ; дисплей. Гарантійний термін не менше 12 місяців. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 1.05.2021 року до 15:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з обробки даних по виготовленню документів про освіту державного зразка за виключенням дітей-сиріт

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1 371
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальний позашкільний навчальний заклад "Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційниїх технологій учнівс ької молоді"
Код юридичної особи: 02139952
Детальний опис:

Послуги з обробки даних по виготовленню документів про освіту державного зразка за виключенням дітей-сиріт.Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 26.04.2021 року до 09:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді

Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Послуги з нанесення вогнезахисного покриття на поверхню дерев'яних конструкцій господарчої будівлі комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад(ясла-садок) №183" Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 85А, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ПБ АРХІНВЕСТ"
Код юридичної особи: 43458339
Детальний опис:

Послуги з виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Послуги з нанесення вогнезахисного покриття на поверхню дерев'яних конструкцій господарчої будівлі комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад(ясла-садок) №183" Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 85А, м. Кривий Ріг . Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 19.04.2021 року до 09:30 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуга з підвищення кваліфікації молодших медичних спеціалістів закладів дошкільної освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Обласний центр громадського здоровья" Дніпропетровської обласної ради"
Код юридичної особи: 01985110
Детальний опис:

Послуга з підвищення кваліфікації молодших медичних спеціалістів закладів дошкільної освіти Довгинцівського району. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 19.04.2021 року до 09:30 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді

в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: Ковдри дитячі для комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №183 Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 85А, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 50
Умови поставки:

згідно з умовами договору. Доставка в заклад силами та за кошти Учасника.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Якубинський Олександр Володимирович
Дата договору: 19 квітня 2021 р.
Детальний опис:

Ковдри дитячі для комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №183 Криворізької міської ради за адресою: вул. Соборності, 85А, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 16.03.2021 року до 15:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з технічного обстеження вентиляційних каналів в приміщеннях закладів освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ПРОММОНТАЖ КР"
Код юридичної особи: 42217319
Детальний опис:

Послуги з технічного обстеження вентиляційних каналів в приміщеннях закладів освіти Довгинцівського району - 42 об'єкта. обов'язковим є надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 12.04.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків на металопластикові з улаштуванням внутрішніх та зовнішніх укосів для комунального позашкільного навчального закладу "Станція юних техніків Довгинцівського району" Криворізької міської ради за адресою: вул. Героїв АТО, 74, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згіідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ПРИМАВЄРА"
Код юридичної особи: 38255615
Детальний опис:

Заміна старих дерев’яних віконних блоків на металопластикові (демонтаж старих вікон, закупівля та встановлення нових вікон в комплекті з відливами, підвіконнями, москітними сітками та улаштуванням внутрішніх та зовнішніх укосів) – 4 віконних блока (загальна площа 9,4188м2).Цінову пропозицію надавати у формі кошторису. Обов'язковим є надання копій докуметів, що підтведжують якість використовуваних матеріалів, фурнітури тощо (копії сертифікатів, висновків СЕС тощо). Цінову пропозицію надавати у формі кошторису. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 07.04.2021 року до 15:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з поточного ремонту приміщення медпункту комунального позашкільного навчального закладу "Дитячо-юнацька спортивна школа №9" Криворізької міської ради за адресою : пр-т Гагаріна, 74, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Коржова Тетяна Олександрівна
Дата договору: 2 квітня 2021 р.
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту приміщення медпункту комунального позашкільного навчального закладу "Дитячо-юнацька спортивна школа №9" Криворізької міської ради за адресою : пр-т Гагаріна, 74, м. Кривий Ріг. Цінову пропозицію надавати у формі кошторису. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 02.04.2021 року до 09:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Крани для системи опалення Криворізької гімназії №84 Криворізької міської ради за адресою: вул. Милашенкова, 57, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 6
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Глінський Євген Вікторович
Дата договору: 6 квітня 2021 р.
Детальний опис:

кран фланцевий ДУ 100 - 2шт.; кран фланцевий ДУ 80 - 2 шт.; кран фланцевий ДУ 50 -1 шт.; кран муфтовий вв 1 ½ - 1 шт. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 02.04.2021року до 14:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

послуги термінового реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення для закладів освіти довгинцівського району на квітень-травень 2021 року

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області
Код юридичної особи: 40109126
Детальний опис:

Послуги оперативного реагування на інформацію про можливе скоєння правопорушення у 41 закладі освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради терміном на 1 місяць. Обов’язкова наявність транспорту реагування в достатній кількості щодобових нарядів реагування. В разі виникнення (або загрозі виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання громадського порядку на території об’єкта наявними силами охорони, Виконавець повинен посилювати кількісний склад нарядів додатковими силами. Виконавець повинен бути суб’єктом реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти у відповідності до п.3 ст.26 Закону України «Про освіту» та розділу п.5 розділу I наказу МОЗ України від 28.12.2019 №1646. Наявність: - чергової частини при головному офісі/представництві чи територіальному підрозділі охорони (цілодобово); - засобів радіозв`язку між нарядами та черговою частиною; - можливості обладнання закладів Замовника безкоштовною засобами передачі тривожних сповіщень (з виведенням її на пульт централізованого спостереження Учасника) та забезпечення оперативного реагування на її спрацювання. Обов’язкове надання сканованої копії документу, що підтверджує наявність вогнепальної зброї , спеціальних засобів індивідуального захисту (гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратової дії, засобів зв’язку, форменого одягу, тощо). Копія документу по можливість складання нарядами реагування протоколів про адміністративні правопорушення та законність затримання на території навчальних закладів осіб, що скоюють правопорушення з подальшою доставкою до територіальних відділів поліції. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 01.04.2021 року до 09:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

персональні комп'ютери для централізованої бухгалтерії відділу освіти

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

згідно з умовами договору, доставка, підключення та налагодження
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кочетков Станіслав Костянтинович
Дата договору: 2 квітня 2021 р.
Детальний опис:

Персональний комп'ютер форм-фактора десктоп у такому складі: процесор: Intel покоління не нижче ніж Comet Lake або AMD покоління не нижче ніж Picasso, підтримка набору інструкцій 86x64; кількість фізичних обчислювальних ядр без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами – не менше ніж 4, кількість потоків – не менше ніж 8; базова тактова частота – не менше ніж 3,6 GHz; корпус: форм-фактор – ATX/mATX/mini ITX tower, SFF, "ALL-IN-ONE" (моноблок) або інші; оперативна пам'ять: об'єм пам'яті – не менше ніж 16Gb, тип пам'яті – не гірше ніж DDR4 SDRAM; накопичувач SSD: об'єм не менше ніж 480Gb; тип інтерфейсу для SSD – не гірше SATA, mSATA, M.2 або еквівалентних; накопичувач HDD: об'єм не менше ніж 1Tb; тип інтерфейсу для HDD – не гірше SATA; графічний адаптер: інтегрований; апаратна підтримка DirectX – не нижче версії 11.X (де X - цифра від 0 до 9); апаратна підтримка OpenGL – не нижче версії 4.X (де X – цифра від 0 до 9); звуковий адаптер: інтегрований або дискретний; мережевий адаптер Ethernet: інтегрований або дискретний; з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T; зовнішні інтерфейси: не менше ніж 6 портів USB, 2 з яких – не гірше USB 3.0, не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 2 порти VGA або DVI, або HDMI, або DisplayPort; не менше ніж 1 порт для підключення стереогарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm); клавіатура: стандартна, містить не менше ніж 101 клавішу, з окремим блоком клавіш для набору цифр; розмір будь-якої окремої клавіші має бути не менше середнього розміру основних літерних клавіш; латинсько-кирилична, з нанесеними літерами латиниці, російської та української абеток; тип інтерфейсу – USB або еквівалентний; довжина інтерфейсного кабелю – не менше ніж 1.5m; маніпулятор типу "миша": технологія – оптична; тип підключення – USB-інтерфейс; кількість кнопок – щонайменше 3: ліва, права, колесо-кнопка для скролінгу; довжина інтерфейсного кабелю – не менше ніж 1.5m; Відеомонітор (у тому числі з вбудованим екраном): розмір діагоналі – не менше ніж 24", технологія – LCD; покриття поверхні – матове; не менше ніж 1 порт VGA та DVI, або HDMI, або DisplayPort; роздільна здатність – не менше ніж FullHD 1920x1080 точок; кут огляду (горизонтальний/вертикальний) – не менше ніж 178°/178°. Основне преінстальоване ліцензійне програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: операційна система: попередньо встановлена ліцензійна ОС Microsoft Windows 10 в Професійні редакції з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; набір преінстальованого програмного забезпечення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office 2019 в Професійні редакції з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; антивірусне програмне забезпечення; програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 31.03.2021року до 15:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

послуга з підвищення кваліфікації молодших медичних спеціалістів закладів загальної середньої освіти Довгинцівського району з видачою свідоцтва встановленого зразка.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Обласний центр громадського здоровья ДОР"
Код юридичної особи: 01985110
Детальний опис:

послуга з підвищення кваліфікації молодших медичних спеціалістів закладів загальної середньої освіти Довгинцівського району з видачою свідоцтва встановленого зразка - 5 здобувачів. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 31.03.2021 року до 15:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Комплекти спеціального одягу для працівників їдальні Криворізького навчально-виховного комплексу №129 «Гімназія – ліцей академічного спрямування» Криворізької міської ради за адресою: вул. Пензенська, 39, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Башта Наталя Миколаївна
Дата договору: 14 квітня 2021 р.
Детальний опис:

Комплекти спеціального одягу для працівників їдальні Криворізького навчально-виховного комплексу №129 «Гімназія – ліцей академічного спрямування» Криворізької міської ради за адресою: вул. Пензенська, 39, м. Кривий Ріг. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 30.03.2021року до 15:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Спортивний одяг для комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №9» Криворізької міської ради за адресою: пр-т Гагаріна, 74

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Швачко Оксана Григорівна
Дата договору: 2 квітня 2021 р.
Детальний опис:

куртка самбо синього кольору розмір 48 - 2 шт., куртка самбо червоного кольору розмір 48 - 2 шт. шорти самбо синього кольору розмір 46 - 1шт. шорти самбо червоного кольору розмір 48 - 2 шт. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 30.03.2021року до 15:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Спортивне взуття для комунального позашкільного навчального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №9» Криворізької міської ради за адресою: пр-т Гагаріна, 74, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Швачко Оксана Григорівна
Дата договору: 2 квітня 2021 р.
Детальний опис:

Спортивне взуття: самбетки самбо розмір 39 - 2 пари; розмір 40 - 2 пари.; розмір 41 - 2 пари; розмір 42 - 1 пара. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 30.03.2021року до 15:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: Послуги по прокладці мережевого кабелю для підключення цифрового відеореєстратора для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №94 Криворізької міської ради за адресою: вул. Промислова, 1А, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"АЙТІ-ІНВЕСТ"
Код юридичної особи: 37214777
Детальний опис:

Послуги по прокладці мережевого кабелю для підключення цифрового відеореєстратора для Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №94 Криворізької міської ради за адресою: вул. Промислова, 1А, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 29.03.2021 року до 12:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: Послуги із заміни трифазного електролічильника за адресою: ЗДО №111 вул. Кузнецька, 5

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"ДТЕК Дніпровські електричні мережі"
Код юридичної особи: 23359034
Детальний опис:

Послуги із заміни трифазного електролічильника за адресою: ЗДО №111 вул. Кузнецька, 5. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 23.03.2021 року до 11:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: Послуги із заміни трифазного електролічильника за адресою: КСШ №9, вул. Дніпровське шосе, 32

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"ДТЕК Дніпровські електричні мережі"
Код юридичної особи: 23359034
Детальний опис:

Послуги із заміни трифазного електролічильника за адресою: КСШ №9 вул. Дніпровське шосе, 32. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 23.03.2021 року до 11:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

послуги підвищення кваліфікації слухача (дистанційно) для ДЮСШ

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Національний університет фізичного виховання і спорту
Код юридичної особи: 02928433
Детальний опис:

послуги підвищення кваліфікації слухача (дистанційно) для ДЮСШ.

в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: Послуги із заміни однофазного електролічильника за адресою: ЗДО №130 вул. Вернадського 169А

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"ДТЕК Дніпровські електромережі"
Код юридичної особи: 23359034
Детальний опис:

Послуги із заміни однофазного електролічильника за адресою: ЗДО №130 вул. Вернадського 169А. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.03.2021 року до 11:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

в зв'язку з нагальною потребою закупівля оголошується на 1 день: Послуги із заміни трифазного електролічильника за адресою: ЗДО №130 вул. Вернадського 169А

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"ДТЕК Дніпровські електромережі"
Код юридичної особи: 23359034
Детальний опис:

Послуги із заміни двофазного електролічильника за адресою: ЗДО №130 вул. Вернадського 169А. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.03.2021 року до 11:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

курси з підвищення кваліфікації для тренерів ДЮСШ з видачою свідоцтва державного зразка

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
"Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту"
Код юридичної особи: 05540712
Детальний опис:

курси з підвищення кваліфікації для тренерів ДЮСШ з видачою свідоцтва державного зразка. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.03.2021 року до 15:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з обстеження технічного стану обладнання харчоблоку та іншої комп’ютерної техніки з видачою актів обстеження для Криворізького навчально-виховного комплексу №81 «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей» Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова, 10, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кочетков Станіслав Костянтинович
Дата договору: 23 березня 2021 р.
Детальний опис:

Послуги з обстеження технічного стану обладнання харчоблоку та іншої комп’ютерної техніки з видачою актів обстеження для Криворізького навчально-виховного комплексу №81 «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей» Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова, 10, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 15.03.2021 року до 09:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Мило господарське 72% для закладів освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: товар Кількість: 2 556
Умови поставки:

Згідно з умовами договору. Завантажувально-розвантажувальні роботи, доставка в кожний заклад силами та за кошти Учасника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Степаненко Олександр Михайлович
Дата договору: 15 квітня 2021 р.
Детальний опис:

мило господарське 72% в брусках з рівними краями, вага бруска 200 грам, виготовлене відповідно до вимог ДСТУ, ГОСТУ. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 15.03.2021 року до 09:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персонального комп’ютера комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №77 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Незалежності України, 20, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідгно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кочетков Станіслав Костянтинович
Дата договору: 11 березня 2021 р.
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персонального комп’ютера комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №77 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Незалежності України, 20, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.03.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з підготовки технічної документації до виготовлення документів страхового фонду, виготовлення документів страхового фонду для комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№77 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Незалежності України, 20, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Південно-східний регіональний центр страхового фонду документації
Код юридичної особи: 26459664
Детальний опис:

Послуги з підготовки технічної документації до виготовлення документів страхового фонду, виготовлення документів страхового фонду для комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)№77 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Незалежності України, 20, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 09.03.2021 року до 12:00 години в каб. 311. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Системні блоки для закладів освіти Довгинцівського району та централізованої бухгалтерії відділу освіти

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

згідно з умовами договору, доставка, підключення та налаштування.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кочетков Станіслав Костянтинович
Дата договору: 4 березня 2021 р.
Детальний опис:

системні блоки - 5 шт. повинні відповідати технічним вимогам, що зазначені в прикріпленому до оголошення файлі. Гарантійний термін не менше 12 місяців. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. У разі відсутності будь якого документа Учасник надає лист-пояснення. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 02.03.2021 року до 09:30 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Лічильники електричної енергії для закладів освіти Довгинцівського району

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Електроімпульс"
Код юридичної особи: 35230100
Детальний опис:

лічильник електричної енергії NIK2102-02 М2В (однофазний) - 1шт.; лічильник електричної енергії NIK2303 ARP3.1000MC11 (трьохфазний) - 3 шт.Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 25.02.2021 року до 12:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Послуги з технічного обслуговування обладнання для використання та обробки автоматизованої системи обліку відвідування учнів Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе ,32, м. Кривий Ріг після демонтажу, пов’язаного з поточним ремонтом по заміні вхідного дверного блоку

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Центр електронних платежів"
Код юридичної особи: 43022656
Детальний опис:

Послуги з технічного обслуговування обладнання для використання та обробки автоматизованої системи обліку відвідування учнів Криворізької спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе ,32, м. Кривий Ріг після демонтажу, пов’язаного з поточним ремонтом по заміні вхідного дверного блоку. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 24.02.2021 року до 15:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Папір газетний, папір рулонний, папір для нотаток

Вид закупівлі: товар Кількість: 600
Умови поставки:

Згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ковальчук Ірина Олександрівна
Дата договору: 24 лютого 2021 р.
Детальний опис:

Папір газетний формат А4, 45гр/м2, 500 аркушів у пачці - 200 од.; папір рулонний 55-210/25 без перфорації, Суперлюкс - 300 од.; папір для нотаток - 100 од. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 22.02.2021 року до 09:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

Швидкозшивачі, папки

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 800
Умови поставки:

згідно з умовами договору, доставка
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ковальчук Ірина Олександрівна
Дата договору: 24 лютого 2021 р.
Детальний опис:

Швидкозшивачі - 640шт., папки - 600 шт., папки на зав'язках - 600 шт. Товар запропонований Учасником, повинен бути новим , якісним, та таким що не використовувався (в. т. ч. на виставках) у цілісній, непошкодженій упаковці. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 22.02.2021 року до 09:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.

послуги супроводження програмного забезпечення "Нарахування заробітної плати та формування даних для персоніфікованого обліку"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Коновалова Лідія Вікторівна
Дата договору: 15 лютого 2021 р.
Детальний опис:

послуги супроводження програмного забезпечення "Нарахування заробітної плати та формування даних для персоніфікованого обліку"

Послуги з видачі технічних умов на реконструкцію, технічне переоснащення індивідуального теплового пункту об’єкта теплоспоживання Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №236 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, 60, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з умовами договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"Криворізька теплоцентраль"
Код юридичної особи: 00130850
Детальний опис:

Послуги з видачі технічних умов на реконструкцію, технічне переоснащення індивідуального теплового пункту об’єкта теплоспоживання Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №236 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, 60, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 10.02.2021 року до 10:00 години в каб. 311. У зв'язку з оголошенням карантину цінову пропозицію з пакетом документів можливо надати в сканованому вигляді на електронну адресу з подальшим наданням в паперовому вигляді.


Перейти до сторінки: