Перелік замовників закупівель

Статуc:договір укладено

Назва: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Поштовий індекс:
50079
Адміністративний район: Тернівський
Адреса:
вулиця Короленка буд. 1А
Керівник: Солод Віталій Михайлович
Телефон: 35-14-45  
Email: trnvk@trnvk.gov.ua  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Квіти

Вид закупівлі: товар Кількість: 16
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кретова Валентина Ігнатівна
Дата договору: 22 червня 2020 р.
Детальний опис:

Рози - 16 шт;

Рушники

Вид закупівлі: товар Кількість: 40
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Велика Любов Миколаївна
Дата договору: 16 червня 2020 р.
Детальний опис:

Рушник банний х/б шт 20 Рушник для рук х/б шт 20

Тонери

Вид закупівлі: товар Кількість: 32
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Землянікін Андрій Валерійович
Дата договору: 22 червня 2020 р.
Детальний опис:

Тонер Р 1005 (50 гр.) - 20 шт.; Тонер Р 1005 (85 гр.) - 12 шт.

Тонери

Вид закупівлі: товар Кількість: 95
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Землянікін Андрій Валерійович
Дата договору: 22 червня 2020 р.
Детальний опис:

Тонер TS 2020 (80 гр) - 95 шт.

Послуги з дезінфекції приміщень виконкому районної у місті ради в зв’язку з COVID-19.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
ПП "Мегаполіс КР"
Код юридичної особи: 38659402

Лабараторні дослідження води та грунту

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Державна організація (установа, заклад) ,
Державна установа «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» (ЄДРПОУ 38431598), від імені якої діє Відокремлений структурний підрозділ «Криворізький міський відділ лабораторних досліджень Державної установи
Код юридичної особи: 38529287

Послуги з виготовлення схем організації дорожнього руху

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Метгорінжиніринг"
Код юридичної особи: 41814606
Детальний опис:

Послуги з виготовлення схем організації дорожнього руху: 1. на ділянці автодороги по вул. Короленка в районі будівлі №1а; 2. на ділянці автодороги по вул. Мусоргського в районі КЗШ № 37; 3. на ділянці автодороги по вул. Чарівна в районі КДНЗ № 291; 4. на ділянці автодороги по вул. І. Сірка в районі КЗШ № 105; 5. на ділянці автодороги по вул. С. Колачевського в районі КЗШ № 55;

Господарчі товари для робіт тимчасового характеру

Вид закупівлі: товар Кількість: 22
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Куліш Олена Леонідівна
Дата договору: 25 травня 2020 р.

Оприскувачі пневматичні

Вид закупівлі: товар Кількість: 22
Умови поставки:

Відділ освіти, вул.Матросова, 75
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Код юридичної особи: 2445606383
Детальний опис:

Насос пневматичеий: механічний, об'єм до 10л

Послуги з технічного обслуговування системи опалення (промивка, гідравлічне випробування)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Савицька Оксана Олександрівна
Дата договору: 1 червня 2020 р.
Детальний опис:

Послуги з технічного обслуговування системи опалення (промивка, гідравлічне випробування) будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради розташованої за адресою: вул. Ухтомського, 23

Послуги з технічного обслуговування системи опалення (промивка, гідравлічне випробування)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Савицька Оксана Олександрівна
Дата договору: 1 червня 2020 р.
Детальний опис:

Послуги з технічного обслуговування системи опалення (промивка, гідравлічне випробування) будівлі Виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради розташованої за адресою: вул. Короленка,1а

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Куліш Олена Леонідівна
Дата договору: 13 травня 2020 р.
Детальний опис:

1. Шпаклівка фініш - 3 мішки (25 кг); 2. Мило рідке - 25 л.; 3. Механізм секрету - 9 шт; 4. Окуляри захисні - 1 шт; 5. Саморізи - 3,5х16- 200 шт; 6. арматура в бачок - 4 шт; 7. Освіжувач повітря - 16 шт; 8. Папір туалетний - 32 шт; 9. Набір для туалету (йоржик) - 4 шт

Медичні матеріали

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 500
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Вейс Ігор Станіславович
Дата договору: 29 квітня 2020 р.
Детальний опис:

Маска спанбонд або маска медична - 1500 шт;

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 945
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рашевська Ганна Віталіївна
Дата договору: 29 квітня 2020 р.
Детальний опис:

папка швидкозшивач (тверда обкладинка) - 10 шт; швидкозшивач (прозора обладинка) - 30 шт; файли - 500 шт; папка на завязках картонна - 170 шт; швидкозшивач картонний - 170 шт; сегрегатор - 5 шт; клей ПВА - 10 шт; коректор рідкий з кісточкою - 10 шт; олівець чорнографічний - 20 шт; папка куточок - 20 шт.

Послуги з дезінфекції об'єктів благоустрою

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
ПП Мегаполіс-КР
Код юридичної особи: 38659402
Детальний опис:

Об’єкти надання послуги з дезінфекції об’єктів благоустрою зупиночних павільйонів № п/п Найменування об’єкта 1 «Тернівський виконком» на вул.Мастросова 2 «Тернівський виконком» (біля стадіону на вул.Черкасова,1а) 3 «9-й квартал» біля КЗШ №48 4 «9-й квартал» на вул.Ю.Смирнова,45 5 «вул.Черкасова» 6 «вул.Черкасова» на вул.Черкасова напрямок 9-й квартал 7 «УЗТ» 8 «Управління ПІВНГЗК» біля Медикому 9 «РЗФ №1» 10 «Управління ПІВНГЗК» біля відділу кадрів ПІВНГЗК 11 «вул.Черкасова» (у напрямку РЗФ-2) 12 «Котельна №1» вул.Черкасова 13 «ЦВО-1» вул.Черкасова 14 «ТП №23» на вул.Черкасова 15 «вул.Черкасова» автодорога №6 16 «Палац культури «Північний» біля ПК «ПІВНГЗК» на вул.Маршака,1в 17 «Палац культури «Північний» на вул.Доватора,29 18 «вул.Доватора» 19 «вул.Адмірала Головка» на вул.Адмірала Головка,59 20 «вул.Адмірала Головка» на вул.Адмірала Головка,36 21 «Даманський» на вул.Маршака (кол.Пологовий будинок) 22 «7 міська лікарня» на вул.Маршака 23 «7 міська лікарня» на вул.Маршака (біля поліклініки) 24 «ГБК «Північ-4» на вул.Ухтомського 25 «ГБК «Північ-4» на вул.Байрачна 26 «Пляжна» на вул.Ухтомського,7,8 27 «вул.Короленка» на вул.Ухтомського 28 «вул.Володимира Терещенка» 29 «вул.Вартаняна» 30 «вул.Короленка» на вул.Короленка,44 31 «Пляжна» на вул.Короленка,78 32 «Автостанція «Терни» на вул.Байрачній,9 33 «Автостанція «Терни» на вул.Байрачній,2б 34 «Військова частина» на вул.Івана Сірка,69 35 «Військова частина» на вул.Івана Сірка,74 36 «пл.Петлякова» на вул.Івана Сірка,50 37 «пл.Петлякова» на вул.Івана Сірка,41,43 38 «Святокатеринівська» на вул.Івана Сірка,31 39 «школа №105» 40 «вул.Латвійська» на вул.Латвійська,9 41 «вул.Івана Сірка» 42 «ТП №31» на вул.Арсена 43 «ЦПД ПІВНГЗК» кільцева тролейбусного маршруту №16 44 «Тернівський узвіз» 45 «Першотравневий кар’єр» 46 «Першотравневий кар’єр» (на Автосанцію) 47 «вул.Норильська» на вул.Каширській,181 48 «вул.Норильська» на вул.Каширській,122 49 «ДФ-3» на вул.Каширській 50 «ДФ-3» 51 «вул.Каширська» на вул.Каширській,34 52 «Веселі Терни» 53 «Веселі Терни» 54 «Астрахаська» 55 «Астрахаська» 56 «вул.ЯкубаКоласа» 57 «вул.ЯкубаКоласа» 58 «вул.К.Калуновського» 59 «вул.К.Калуновського» 60 «вул.Центральна» 61 «вул.Центральна» 62 «Будівельний ліцей» 63 «пл.Толстого» на вул.Грицевця,3 64 «пл.Толстого» на вул.Валі Котика,10 65 «8 міська лікарня» 66 «8 міська лікарня» 67 «вул.Чарівна» 68 «17-й квартал» 69 «17-й квартал» 70 «Школа-інтернат №8» 71 «Школа-інтернат №8» 72 «вул.Новосибірська» 73 «вул.Новосибірська» 74 «школа №38» 75 «Зелена» 76 «вул.Цандера» 77 «вул.Горіхівська» 78 «вул.Сочинська» 79 «вул.Уточкіна» 80 «шахта «Гвардійська» 81 «вул.Сурикова» на вул.Сурикова 82 «вул.Сурикова» навпроти вул.С.Колачевського,32 83 «вул.Сурикова» на вул.С.Колачевського 84 «Героїв підпільників» 85 «Героїв підпільників» 86 «вул.Тимірязєва» 87 «Станція «Рокувата» 88 «Станція «Рокувата» 89 «вул.С.Колачевського» 90 «вул.Мусоргського» 91 «вул.Мусоргського» 92 «шахта «Гвардійська» 93 «вул.Божедарівська» 94 «Вогник» Всього 94 Примітка: дезінфекція здійснюється 12 разів всередині зупиночного павільйону та на твердих поверхнях лав, а також за наявності дошки оголошень, в тому числі і на ній.

Медичні матеріали

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Тарнапович Павло Ігорович
Дата договору: 22 квітня 2020 р.
Детальний опис:

1. Антисептичний засіб, вміст етилового спирту більше 60 % - 10 л; 2. Маска спанбонд або маска медична - 1500 шт; 3. Рукавички нестерильні латексні - 1400 пар.

Тонери, картриджі

Вид закупівлі: товар Кількість: 8
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Землянікін Андрій Валерійович
Дата договору: 16 квітня 2020 р.
Детальний опис:

1. Картридж MLT-D-115 L на принтер Samsung M 2870 (оригінал) - 2 шт; 2. Картридж ОКІ МL 5521 - 3 шт; 3. Лента крас. WWM 13мм*30 м - 5 шт; 4. Лента крас. WWM 13мм*12 м - 12 шт; 5. Тонер Р 1005 (50 гр) - 20 шт; 6. Тонер Р 1005 (85 гр) - 20 шт; 7. Тонер TS 2020 (80 гр) - 15 шт; 8. Тонер НР 1010 (100 гр) - 10 шт.

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Оксюк Сергій Микитович
Дата договору: 17 квітня 2020 р.
Детальний опис:

1. Бланк "Акт обстеження матеріально-побутових умов сім'ї, 45 г/м2 А4.2-1400шт; 2. Бланк "Акт обстеження матеріально-побутових умов, 45 г/м2 А4.2 - 1000 шт; 3. Бланк "Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, 45 г/м2 А 4.2 - 500 шт; 4. Бланк "Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги" 45г/м2 А4.2. - 500 шт; 5. Бланк "Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії" 45г/м2 А4.2. - 1000 шт; 6. Бланк "Заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі" 45 г/м2 А4.2. - 1000 шт; 7. Бланк "Звіт про здійснення відрахування та виплати" 45 г/м2 А5.1. - 300 шт; 8. Бланк "Довідка про отримання (неотримання) допомоги" 45 г/м2 А 5.1. - 1000 шт; 9. Бланк "Особовий рахунок № 02 одержувача соціальної допомоги" 170 г/м2 А 4.2. - 1700 шт; 10. Бланк "Супрвідний лист до особової справи отримувача допомоги" 45 г/м2 А4.2. - 300 шт.

Послуги з дезінфекції об'єктів благоустрою

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
ПП "Мегаполіс"
Код юридичної особи: 38659402
Детальний опис:

1 Малі гральні форми по вул. Гастело, 70 -253 м2; 2 Малі гральні форми по вул. Бірюзова, 6 - 253 м2; 3 Малі гральні форми по вул. Черкасова, 26 - 253 м2; 4 Дитячий майданчик по вул. Черкасова, 10 - 800 м2; 5 Дитячий майданчик "Веломістеко" на території районного парку "Північний" - 276 м2; 6 Майданчик для скейтборда з постом охорони (у районному парку "Північний") - 673 м2; 7 Ігровий майданчик з МАФ в районному парку "Північний" (перехрестя вул. Короленко та вул. Володимира Терещенка) - 484 м2; 8 Малі гральні форми по вул. Володимира Терещенка, 30 - 253 м2; 9 Волейбольний майданчик у зоні відпочинку на вул. Маршака -345 м2; 10 Ігровий майданчик з МАФ в зоні відпочинку на вул. Маршака - 165 м2; 11 Малі гральні форми по вул. Маршака, 15 - 253 м2; 12 Малі гральні форми біля будівлі по вул. Маршака, 1в - 1190 м2; 13 Малі гральні форми по вул. Доватора, 26 - 320 м2; 14 Малі гральні форми по вул. Адм. Головка, 1 - 253 м2; 15 Малі гральні форми по вул. Адм. Головка, 22 - 253 м2; 16 Малі гральні форми по вул. Адм. Головка, 61 - 160 м2; 17 Дитячий ігровий майданчик поза межами житлових будинків на вул. Адм. Головка, 15 - 800 м2; 18 Малі гральні форми по вул. Адм. Головка, 68 - 253 м2; 19 Дитячий майданчик на вул. Сестроріцькій,1 - 405 м2; 20 Комплект дитячий ігровий майданчик №1 (перехрестя вул. Ползунова та вул. Аристотеля) - 256 м2; 21 Комплект дитячий ігровий майданчик №2 (вул. Центральна, 23) - 256 м2; 22 Дитячій ігровий майданчик по вул. Цандера, 13 - 256 м2; 23 Спортивно-ігровий комплекс на вул. Сергія Колачевського, 28-30 - 750 м2; 24 Малі гральні форми по вул. Сергія Колачевського, 55 - 253 м2; 25 Дитячий майданчик на вул. Сергія Колачевського ( сквері "Пори року") - 320 м2; 26 Малі гральні форми по вул. Сергія Колачевського, 105 - 253 м2; 27 Малі гральні форми по вул. Сергія Колачевського, 111 - 253 м2; 28 Малі гральні форми по вул. Чарівна, 3 - 160 м2; 29 Малі гральні форми по вул. Чарівна, 2 - 160 м2; 30 Малі гральні форми по вул. Чарівна, 19 - 253 м2; 31 Малі гральні форми по вул. Новосибірська, 16 - 253 м2; 32 Дитячій ігровий майданчик житловий масив "Гірницький" Бурі Вуглі - 253 м2; 33 Малі гральні форми по вул. Універсальна, 1 - 624 м2; 34 Дитячий майданчик по вул. Сергія Колачевського, 60 - 289 м2; 35 Дитячий майданчик по вул. Сергія Колачевського, 134 - 400 м2; 36 Дитячий майданчик по вул. Лаштоби, 8 - 300 м2; 37 Дитячий майданчик по вул. Чарівна,1б (біля маг. «Варус») - 64 м2; 38 Дитячий майданчик по вул. Сергія Колачевського,109 - 190 м2. Дезінфекція здійснюється 1 раз всіх об'єктів благоустрою розташованих на вказаних площах території. 1 «Тернівський виконком» на вул.Мастросова 2 «Тернівський виконком» (біля стадіону на вул.Черкасова,1а) 3 «9-й квартал» біля КЗШ №48 4 «9-й квартал» на вул.Ю.Смирнова,45 5 «вул.Черкасова» 6 «вул.Черкасова» на вул.Черкасова напрямок 9-й квартал 7 «УЗТ» 8 «Управління ПІВНГЗК» біля Медикому 9 «РЗФ №1» 10 «Управління ПІВНГЗК» біля відділу кадрів ПІВНГЗК 11 «вул.Черкасова» (у напрямку РЗФ-2) 12 «Котельна №1» вул.Черкасова 13 «ЦВО-1» вул.Черкасова 14 «ТП №23» на вул.Черкасова 15 «вул.Черкасова» автодорога №6 16 «Палац культури «Північний» біля ПК «ПІВНГЗК» на вул.Маршака,1в 17 «Палац культури «Північний» на вул.Доватора,29 18 «вул.Доватора» 19 «вул.Адмірала Головка» на вул.Адмірала Головка,59 20 «вул.Адмірала Головка» на вул.Адмірала Головка,36 21 «Даманський» на вул.Маршака (кол.Пологовий будинок) 22 «7 міська лікарня» на вул.Маршака 23 «7 міська лікарня» на вул.Маршака (біля поліклініки) 24 «ГБК «Північ-4» на вул.Ухтомського 25 «ГБК «Північ-4» на вул.Байрачна 26 «Пляжна» на вул.Ухтомського,7,8 27 «вул.Короленка» на вул.Ухтомського 28 «вул.Володимира Терещенка» 29 «вул.Вартаняна» 30 «вул.Короленка» на вул.Короленка,44 31 «Пляжна» на вул.Короленка,78 32 «Автостанція «Терни» на вул.Байрачній,9 33 «Автостанція «Терни» на вул.Байрачній,2б 34 «Військова частина» на вул.Івана Сірка,69 35 «Військова частина» на вул.Івана Сірка,74 36 «пл.Петлякова» на вул.Івана Сірка,50 37 «пл.Петлякова» на вул.Івана Сірка,41,43 38 «Святокатеринівська» на вул.Івана Сірка,31 39 «школа №105» 40 «вул.Латвійська» на вул.Латвійська,9 41 «вул.Івана Сірка» 42 «ТП №31» на вул.Арсена 43 «ЦПД ПІВНГЗК» кільцева тролейбусного маршруту №16 44 «Тернівський узвіз» 45 «Першотравневий кар’єр» 46 «Першотравневий кар’єр» (на Автосанцію) 47 «вул.Норильська» на вул.Каширській,181 48 «вул.Норильська» на вул.Каширській,122 49 «ДФ-3» на вул.Каширській 50 «ДФ-3» 51 «вул.Каширська» на вул.Каширській,34 52 «Веселі Терни» 53 «Веселі Терни» 54 «Астрахаська» 55 «Астрахаська» 56 «вул.ЯкубаКоласа» 57 «вул.ЯкубаКоласа» 58 «вул.К.Калуновського» 59 «вул.К.Калуновського» 60 «вул.Центральна» 61 «вул.Центральна» 62 «Будівельний ліцей» 63 «пл.Толстого» на вул.Грицевця,3 64 «пл.Толстого» на вул.Валі Котика,10 65 «8 міська лікарня» 66 «8 міська лікарня» 67 «вул.Чарівна» 68 «17-й квартал» 69 «17-й квартал» 70 «Школа-інтернат №8» 71 «Школа-інтернат №8» 72 «вул.Новосибірська» 73 «вул.Новосибірська» 74 «школа №38» 75 «Зелена» 76 «вул.Цандера» 77 «вул.Горіхівська» 78 «вул.Сочинська» 79 «вул.Уточкіна» 80 «шахта «Гвардійська» 81 «вул.Сурикова» на вул.Сурикова 82 «вул.Сурикова» навпроти вул.С.Колачевського,32 83 «вул.Сурикова» на вул.С.Колачевського 84 «Героїв підпільників» 85 «Героїв підпільників» 86 «вул.Тимірязєва» 87 «Станція «Рокувата» 88 «Станція «Рокувата» 89 «вул.С.Колачевського» 90 «вул.Мусоргського» 91 «вул.Мусоргського» 92 «шахта «Гвардійська» 93 «вул.Божедарівська» 94 «Вогник» Дезінфекція здійснюється 6 разів всередині зупиночного павільйону та на твердих поверхнях лав, а також за наявності дошки оголошень, в тому числі і на ній.

Папір

Вид закупівлі: товар Кількість: 65
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова Олена Володимирівна
Дата договору: 8 квітня 2020 р.
Детальний опис:

Папір для термопринтера Scarosy EL-3311 Щільність термострічки 60-120 г/м2 Ширина термострічки - 80 мм Внутрішній діаметр втулки - 12 мм

Дорожні знаки

Вид закупівлі: товар Кількість: 19
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Хороленко Владислав Валерійович
Дата договору: 6 квітня 2020 р.
Детальний опис:

Дорожні знаки з нанесенням інвентаризаційних номерів: 1. Знак дорожній 4.9 Об'їзд перешкоди з правого або лівого боку - 1 шт; 2. Знак дорожній 2.1 Дати дорогу - 28 шт; 3. Знак дорожній 3.3 Рух вантажних автомобілів заборонено - 2 шт; 4. Знак дорожній 7.3.1 Напрямок дії -1 шт; 5. Знак дорожній 2.3 Головна дорога - 4 шт; 6. Знак дорожній 4.1 Рух прямо - 1 шт; 7. Знак дорожній 5.6 Кінець дороги з одностороннім рухом - 2 шт; 8. Знак дорожній 5.35.1 Пішохідний перехід - 14 шт; 9. Знак дорожній 5.7.2 Виїзд на дорогу з одностороннім рухом - 5 шт; 10. Знак дорожній 5.7.1 Виїзд на дорогу з одностороннім рухом - 16 шт; 11. Знак дорожній 5.43.1 Пункт зупинки тролейбуса - 16 шт; 12. Знак дорожній 5.43.2 Кінець пункту зупинки тролейбуса - 16 шт; 13. Знак дорожній 4.7 Об’їзд перешкоди з правого боку - 1 шт; 14. Знак дорожній 7.8 Напрямок головної дороги - 4 шт; 15. Знак дорожній 1.32 Пішохідний перехід -1 шт; 16. Знак дорожній 2.2 Проїзд без зупинки заборонено - 1 шт; 17. Знак дорожній 3.23 Поворот ліворуч заборонено - 1 шт; 18. Знак дорожній 3.22 Поворот праворуч заборонено - 1 шт; 19. Знак дорожній 3.21 В’їзд заборонено - 1 шт.

Встановлення дорожніх знаків

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Хороленко Владисоав Валерійович
Дата договору: 6 квітня 2020 р.
Детальний опис:

1. (4.9) Об’їзд перешкоди з правого або лівого боку - 1 стійка; 2. (2.1) Дати дорогу - 1 стійка; 3. (3.3) Рух вантажних автомобілів заборонено - 1 стійка, (7.3.1) - Напрямок дії - 1 додаткове навішування; 4. (2.1) Дати дорогу - 1 стіка; 5. (2.3) Головна дорога - 1 електроопора; 6. (4.1) Рух прямо - 1 електроопора; 7. (5.6) Кінець дороги з одностороннім рухом - 1 електроопора; 8. (5.35.1) Пішохідний перехід - 1 стійка; 9. (5.35.1) Пішохідний перехід - 1стійка; 10. (5.35.1) Пішохідний перехід - 2 стійка; 11. (2.1) Дати дорогу - 1 стійка; 12. (2.1) Дати дорогу - 4 стійка; (5.7.2) Виїзд на дорогу з одностороннім рухом - 4 додаткове навішування; 13. (2.1) Дати дорогу - 13 стійка; (5.7.1) Виїзд на дорогу з одностороннім рухом - 13 додаткове навішування; 14. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 стійка; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 електроопора; 15. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 стійка; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 електроопора; 16. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 стійка; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 електроопора; 17. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 електроопора; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 електроопора; 18. (4.7) Об’їзд перешкоди з правого боку - 1 стійка; 19. (5.35.1) Пішохідний перехід - 2 стійка; 20. (5.35.1) Пішохідний перехід - 1 розтяжка; 21. (3.3) Рух вантажних автомобілів заборонено - 1 електроопора; 22. (7.8) Напрямок головної дороги - 2 додаткове навішування на існуючу стійку; 23. (1.32) Пішохідний перехід - 1 електроопора; 24. (5.35.1) Пішохідний перехід - 2 стійка; 25. (2.2) Проїзд без зупинки заборонено - 1 стійка; 26. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 електроопора; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 стійка; 27. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 стійка; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 електроопора; 28. (5.35.1) Пішохідний перехід - 2 стійка; 2 додаткове навішування на існуючу стійку; 29. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 стійка; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 електроопора; 30. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 2 електроопора; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 2 електроопора; 31. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 електроопора; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 електроопора; 32. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 стійка; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 електроопора; 33. (5.35.1) Пішохідний перехід - 1 електроопора; 34. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 електроопора; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 електроопора; 35. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 2 стійка; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 2 електроопора; 36. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 електроопора; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 електроопора; 37. (5.43.1) Пункт зупинки тролейбуса - 1 електропора; (5.43.2) Кінець пункту зупинки тролейбуса - 1 електроопора; 38. (2.1) Дати дорогу - 1 електроопора; (2.3) Головна дорога - 1 електроопора; (2.1) Дати дорогу - 1 стійка; (5.7.1) Виїзд на дорогу з одностороннім рухом - 1 додаткове навішування; (2.1) Дати дорогу - 1 стійка; (5.7.2) Виїзд на дорогу з одностороннім рухом - 1 додаткове навішування; (2.1) Дати дорогу - 2 стійка; (5.7.1) Виїзд на дорогу з одностороннім рухом - 2 додаткове навішування; (2.1) Дати дорогу - 1 електроопора; (2.3) Головна дорога - 1 електроопора; (7.8) Напрямок головної дороги - 1 додаткове навішування; (5.6) Кінець дороги з одностороннім рухом - 1 додаткове навішування; (2.1) Дати дорогу - 1 стійка; (3.23) Поворот ліворуч заборонено - 1 додаткове навішування; (2.3) Головна дорога - 1 стійка; (7.8) Напрямок головної дороги - 1 додаткове навішування; (3.22) Поворот праворуч заборонено - 1 додаткове навішування; (3.21) В’їзд заборонено -1 розтяжка; (2.1) Дати дорогу - 1 стійка.

Експлуатація фонтану "Каскад" у парку Північний

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Литвиненко Ірина Валеріївна
Дата договору: 26 березня 2020 р.
Детальний опис:

Технічні умови експлуатації фонтану Каскад з 1.05.2020 – 1.10.2020 Експлуатація фонтану: - Пусконалагоджувальні роботи (технічний огляд устаткування, чистка і промивка фільтрів грубої очистки насосів у міру забруднення); - Прибирання рідкого мулу та бруду (басейн №1,№2,№3, струмок); - Прибирання каменів, гілок, лому (басейн №1,№2,№3, струмок); - Очищення вручну чаш фонтану від вапняного нальоту 5 разів за сезон (басейн №1,№2,№3, струмок); - Очищення чаш фонтану та струмка від випадкового сміття – 18 разів (1 раз на тиждень) - Запуск за узгодженим графіком (графік може бути змінено у зв’язку з виробничою необхідністю); Графік включення фонтану № п/п Дата включення фонтану Часи роботи фонтану 1 1 травня 2020 з 12:00 до 20:00 2 9 травня 2020 з 12:00 до 20:00 3 30 травня 2020 з 12:00 до 20:00 4 31 травня 2020 з 12:00 до 20:00 5 7 червня 2020 з 12:00 до 20:00 6 28 червня 2020 з 12:00 до 20:00 7 18 липня 2019 з 12:00 до 20:00 8 19 липня 2019 з 12:00 до 20:00 9 23 серпня 2019 з 12:00 до 20:00 10 24 серпня 2019 з 08:00 до 21:00 - Використання хімпрепаратів для вуличних фонтанів – 4 кмп. (графік може бути змінено у зв’язку з виробничою необхідністю); 1 комплект – 30 квітня 2020 р. 2 комплект – 29 травня 2020 р. 3 комплект – 27 червня 2020 р. 4 комплект – 21 липня 2020 р.

Ремонт та технічне обслуговування фонтану "Каскад" у парку "Північний"

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Литвиненко Ірина Валеріївна
Дата договору: 26 березня 2020 р.
Детальний опис:

Технічні умови на ремонт та технічне обслуговування фонтану Каскад 1. Улаштування забору води від басейну №1 до технічно-розподільного приміщення протяжністю 22,0 м; 2. Заміна фланцевих засувок діаметром 110мм – 2од.; 3. Прокладання бай пасу в технічно-розподільному приміщенні; 4. Заміна вентилів діаметром 63мм – 2од.; 5. Ревізія насосів (розбирання насосу на вузли і вузли на деталі, очищення і ревізія окремих вузлів насоса, заміна відбракованих деталей, приєднання насосу до трубопроводів, випробування); - 5од; 6. Ревізія водозабірного лотка; 7. Гідроізоляційні роботи по тріщинам з кольоровим відновленням – 25 м2; 8. Фарбування басейну №2, №3 та струмок – 991,8 м2; 9. Фарбування труб діаметром 110мм – 38,71 м2; 10. Фарбування труб діаметром 63мм – 3,3 м2; 11. Встановлення існуючих (квітень) та зняття (вересень) вимикачів та перемикачів пакетних 2-х та 3-х полюсних на струм понад 25А – 6 од.; 12. Встановлення існуючих (квітень) та зняття (вересень) вимикачів та перемикачів пакетних 2-х та 3-х полюсних на струм до 25А – 11 од.; 13. Встановлення існуючих (квітень) та зняття (вересень) насосів -5 од.; 14. Встановлення рингу під центральні форсунки; 15. Встановлення існуючого (квітень) та зняття (вересень) трубопроводу водопостачання фонтану діаметром 110мм – 112,0 м; 16. Встановлення існуючого (квітень) та зняття (вересень) трубопроводу водопостачання фонтану діаметром 63мм – 16,5 м; 17. Встановлення вентиляційної системи технічно-розподільчого приміщення.

Зупиночні павільйони

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Єрополов Юрій Петрович
Дата договору: 2 квітня 2020 р.
Детальний опис:

Технічні характеристики Доставка та монтаж двух зупиночних павільйонів: 1. Антивандальний трьохстінковий зупиночний павільйон з габаритними розмірами 4000*2670*1700 мм та окремим бетонуванням від каркасів закладних конструкцій; 2. Металоконструкції повинні бути оброблені термопластичною порошковою фарбою кольору RAL 7022; 3. Задня та бокові стінки виконані з безпечного загартованого скла товщиною не менше 8 мм з притупленням; 4. Дах зупиночного павільйону повинен бути виконаний з матового безпечно загартованого скла, товщиною не менше 10 мм з притупленням, що не пропускає сонячні промені, а при розбитті не утворювати гострих кутів; 5. Дерев’яні лави покриті лаком довжиною не менше 2,4 м (не тріскалися при вкручені шурупів, та мали велику міцність при взаємодії з водою); 6.Інформаційний топпер під розміщення назви зупинки, розміром 3000*300 мм; 7. Захисні стовпчиків у кількості 3 од; 8. Обов’язкова гарантія на конструктивні елементи, їх з’єднання та монтаж не менше одного року.

Бланки

Вид закупівлі: товар Кількість: 5 000
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Боровець Євген Павлович
Дата договору: 30 березня 2020 р.
Детальний опис:

1. Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої особи А4 - 1800 шт; 2. Повідомлення про зняття з реєстрації місця проживання А4 - 1800 шт; 3. Повідомлення про скасування реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи А4 - 1400шт.

Послуги з ремонту зупиночних павільйонів на зупинках громадського транспорту

Вид закупівлі: послуги Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Хороленко Владислав Валерійович
Дата договору: 6 квітня 2020 р.
Детальний опис:

Технічні умови для ремонтних робіт зупиночних павільйонів: Зупинка "Площа Петлякова" вул. І. Сірка, 41,43 1. Встановлення назви зупинки - 1 шт; 2. Розбирання та улаштування покрівлі - 34,7 м2 (профільний лист); 3. Розбирання та улаштування піддашка - 8,4 м2; 4. Підшивка стель профільним листом - 30,5 м2; 5. Ремонт мощення - 4,0 м2; 6. Очищення, ґрунтування та фарбування фасаду - 54,3 м2; 7. Фарбування лавок - 9,1 м2; 8. Ремонт та облицювання бетонних конструкцій - 1,62 м2; 9. Встановлення захисної решітки - 1,0 од.; 10. Очищення, антисептування та фарбування різьбленого деревянного стовпа - 3,0 м2; 11. Навантаження та вивезення сміття - 2,5 т. Зупинка "Площа Петлякова", вул. І. Сірка, 50 1. Встановлення назви зупинки - 1 шт; 2. Розбирання та улаштування покрівлі - 34,0 м2 (профільний лист); 3. Розбирання та улаштування піддашка - 8,3 м2; 4. Підшивка стель профільним листом - 31,8 м2; 5. Облицювання профільним листом бокових торців - 8,6 м2; 6. Відновлення тротуарного мощення та бортових каменів - 3,0 м2; 7.Очищення, ґрунтування та фарбування фасадів - 54,3 м2; 8. Ремонт та фарбування лав - 8,8 м2; 9. Очищення антисептування та фарбування різьбленого деревяного стовпа - 3,0 м2; 10. Навантаження та вивезення сміття - 2,5 т. Зупинка "Героїв підпільників" (лавка) 1. Улаштування стаціонарної лавки із шлакобетонних стовпів ( 4 од.) та дерев'яних лав довжиною 4,0 м.

Поточний ремонт санвузлів на 4 поверсі будівлі виконкому районної у місті ради за адресою: вул. Короленка, 1а

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Агро Буд Групп"
Код юридичної особи: 40446865
Детальний опис:

Найменування робіт Демонтажні роботи 1 Прокладання трубопроводу каналізації з труб поліетиленових діаметром 50 мм. Демонтаж 100 м- 0,04; 2 Прокладання трубопроводу каналізації з труб поліетиленових діаметром 110 мм. Демонтаж 100 м - 0,06; 3 Прокладання трубопроводу водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 25 мм. Демонтаж 100 м - 0,12; 4 Демонтаж водонагрiвника електричного - 1шт; 5 Знімання унітазів, пісуарів - 1 шт; 6 Знімання трапів чавунних - 2шт; 7 Демонтаж раковин (умивальників) 100 комплектів - 0,02; 8 Демонтаж змішувачів 100 шт - 0,02; 9 Демонтаж унітазів зі змивними бачками 100 комплектів -0,03; 10 Розбирання монолітних бетонних фундаментів (розбирання бетонних перегородок) м3- 0,48; 11 Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах 100 шт- 0,02; 12 Знімання засклених віконних рам 100 м2 - 0,02; 13 Знімання дверних полотен 100 м2 - 0,104; 14 Демонтаж дверних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах 100 шт- 0,08; 15 Знімання наличників 100 м - 0,66; 16 Розбирання покриттів підлог з керамічних плиток 100 м2 - 0,2011; 17 Розбирання цементних покриттів підлог 100 м2 - 0,2011; 18 Розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток 100 м2 - 0,49; 19 Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін та стель, площа відбивання в одному місці до 5 м2 100 м2 -0,4222; 20 Очищення вручну внутрішніх поверхонь стель від вапняної фарби 100 м2 - 0,2011; 21 Демонтаж вимикачів, розеток 100 шт - 0,02; 22 Демонтаж світильників з лампами розжарювання 100 шт -0,04; 23 Розбирання сталевих повітроводів діаметром 320 мм, периметром 1000 мм з листової сталі товщиною до 0,9 мм- 4м2; 24 Навантаження сміття вручну - 7,5т; 25 Перевезення сміття до 30 км - 7,5т; Підлога 26 Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею до 20 м2 (100 м2 - 0,2011); 27 На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати (до товщини 40 мм) (100 м2 - 0,2011); 28 Мурування стовпів та інших конструкцій із цегли прямокутних неармованих - 0,25 м3; 29 Улаштування першого шару обмазувальної гідроізоляції -(100 м2 - 0,2011); 30 Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт - (100 м2-0,2011); Стіни 31 Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу - (100 м2 -0,12); 32 Поліпшене штукатурення стін по сітці без улаштування каркасу - (100 м2-0,9122); 33 Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт - (100 м2 -0,9122); 34 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами укосів по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування - (100 м2-0,036); 35 Установлення вішалок, підстаканників, поручнів для ванн тощо - (10 шт -1,1); 36 Установлення грат жалюзійних о 0,25 м2 - (решітка 6); Стеля 37 Улаштування натяжної стелі - (100м2 -0,2011); 38 Встановлення пінополістирольних бордюрів: у приміщеннях, площею підлоги понад 5 м2 - (100 м -0,364); 39 Фарбування багетів усерединi будiвлi - (100м2-0,01092); Прорізи та перегородки 40 Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металлопластику у кам'яних стінах - (100 м2-0,026); 41 Установлення дверних доводчиків - (100 шт - 0,02); 42 Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1 м2 з металлопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель - (100 м2-0,02); 43 Установлення жалюзі віконних - (100 шт-0,02); 44 Улаштування перегородок металопластикових у санвузлах (100 м2-0,16); 45 Установлення дверних коробок в кам'яних стiнах - (100 м2-0,032); 46 Установлення дверних полотен внутрiшнiх мiжкiмнатних - (100 шт - 0,02); 47 Установлення замків дверних урізних - (100 шт -0,02); Електротехнічні роботи 48 Монтаж свiтильникiв, якi встановлюються в пiдвiсних стелях - (100шт-0,08); 49 Установлення вимикачів утопленого типу при схованій проводці, 2-клавішних - (100 шт-0,02); 50 Установлення штепсельних розеток утопленого типу при схованій проводці - (100 шт-0,05); 51 Установлення вимикачів та перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 25 А - (100 шт-0,02); 52 Прокладання коробів пластикових - (100 м -0,12); 53 Прокладання ізольованих проводів перерізом до 6 мм2 у коробах- (100 м-0,12); 54 Прокладання проводів при схованій проводці в борознах - (100 м-0,22); 55 Установлення сушарок для рук - (100 шт-0,02); Сантехнічні роботи 56 Установлення душових кабінок - (10 комплектів-0,1); 57 Установлення біде - (10 комплектів-0,1); 58 Установлення унітазів з безпосередньо приєднаним бачком -(10 комплекті-0,3); 59 Монтаж водонагрiвника електричного - 1шт; 60 Установлення умивальників одиночних з підведенням холодної води - (10 комплектів-0,2); 61 Прокладання трубопроводу водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 20 мм - (100 м-0,4); 62 Прокладання трубопроводу водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 25 мм - (100 м-0,08); 63 Прокладання трубопроводу каналізації з труб поліетиленових діаметром 110 мм - (100 м-0,0726). 64 Прокладання трубопроводу каналізації з труб поліетиленових діаметром 50 мм - (100 м-0,16)

Господарчі товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 19
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чабанова Анжеліка Іванівна
Дата договору: 13 березня 2020 р.
Детальний опис:

1. Коробка монтажна д60 бетон - 23 шт; 2. Розетка зовнішня подвійна LUXEL Miniatur - 1шт; 3. Коробка розпод. АСКО 85х85х45 бетон - 6 шт; 4. Дюбель скоб для проводу пл. TU-D2 (10x5 мм) ялинка чор. - 50 шт; 5. Бокс під автомат 1-2 модульний DE-PA - 1шт; 6. Автомат однопол. EATON PL4-C16/1 16a - 1шт; 7. Вимикач зовнішній один Viko Vera - 1шт; 8. Коронка по бетону д 65 мм для перфоратора (SD-7065) - 1 шт; 9. Мітли - 9 шт; 10. Совок металевий - 2шт; 11. Рукавички господарчі ПВХ- 20 пар; 12. Мило господарче - 20 шт; 13. Папір туалетний - 10 шт; 14. Саморізи по дереву 3,5х25 - 200 шт; 15. Пістолет на видалення силікону - 1 шт; 16. Молоток маленький - 2 шт; 17. Круг відрізний д 150 - 4 шт; 18. Круг шліф. д 150 - 2 шт; 19. Шпалери самоклейка шир. 45 см.

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 11
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шакун Ігор Олександрович
Дата договору: 30 березня 2020 р.
Детальний опис:

1)Папка на зав'язках А4 картонна 0,40 мм - 200 шт; 2) швидкозшивач А4 картонний 0,30 мм - 1300 шт; 3) Файл А4 - 40мкм (уп. 100 шт) - 14 уп.; 4) Скоби до степлера № 24/6 - 20 шт; 5) Скоби до степлера № 10 - 60 шт; 6) Клей ПВА 100мм - 30 шт; 7) Зошит А4 96 арк. у клітинку тверда обкладинка - 10 шт; 8) Зошит А4 96 арк. у клітинку м'яка обкладинка - 20 шт; 9) Скотч 48 мм - 200м - 3 шт; 10) Штемпельна фарба Trodat 28 мл синя - 2 шт; 11) Скріпки круглі 25 мм/100 шт. - 60 уп.

Медалі, грамоти, кубки

Вид закупівлі: товар Кількість: 195
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Полезнюк Микола Миколайович
Дата договору: 5 березня 2020 р.
Детальний опис:

Медалі 4,5 см - 90 шт; Грамоти № 25 - 99 шт; Кубки 32 см - 6 шт.

Заохочувальні призи

Вид закупівлі: товар Кількість: 8
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Полезнюк Микола Миколайович
Дата договору: 6 березня 2020 р.
Детальний опис:

М`яч футбольний - 1 шт; М`яч волейбольний - 1 шт; М`яч баскетбольний - 1 шт; Скакалка - 5 шт.

Грамоти, папки

Вид закупівлі: товар Кількість: 266
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Болотова Олена Володимирівна
Дата договору: 10 березня 2020 р.
Детальний опис:

Вимоги до бланків грамот (10 штук): 1) розмір - А4; 2) матеріал - картон; 3) печать - щільна з висічками. Вимоги до вітальних папок: 1) колір - повнокольорова (зелена) 2) матеріал - штучна шкіра; 3)розмір - 310 мм - 225 мм; 4) оформлення - в нижньому правому куті візерунок (тиснення фольгою (золото), з логотипом "Тернівський район" (розмір 80 мм*70мм) (тисненно фольгою (золото)) із закладкою (шовкова стрічка)

Тонери

Вид закупівлі: товар Кількість: 152
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Муха Віталій Анатолійович
Дата договору: 12 березня 2020 р.
Детальний опис:

1) Тонер-картридж XEROX VL-B1025 - 2шт; 2)Тонер P1005 (50 гр) - 40 шт; 3)Тонер P1005 (85 гр) - 30 шт; 4)Тонер НР 1200 - 8 шт; 5)Тонер НР 1010 - 5 шт; 6) Фотобарабан - Р1005 - 25 шт; 7) Зарядний вал - (ВПЗ) Р1005 - 25 шт; 8) Зарядний вал - НР 1010 - 15 шт; 9) Картридж - Canon PG - 40 (струйний) - 1 шт. 10) Картридж 737 - (Canon) - 1 шт.

Дорожні знаки

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

Дорожні знаки з нанесенням інвентарізаційних номерів (видаються замовником)
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ворошилова Анна Георгіївна
Дата договору: 17 березня 2020 р.
Детальний опис:

1. Дорожній знак 5.70 "Фото- відео фіксування порушень Правил дорожнього руху"- 2од.; 2. Дорожній знак 7.2.1 "Зона дії 2км"- 2од.;

Встановлення дорожніх знаків

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Ворошилова Анна Георгіївна
Дата договору: 17 березня 2020 р.
Детальний опис:

Встановлення дорожніх знаків (на розтяжці) Дорожній знак 5.70 "Фото- відео фіксування порушень Правил дорожнього руху"- 2од.; 2. Дорожній знак 7.2.1 "Зона дії 2км"- 2од.;

Медалі, грамоти, кубки

Вид закупівлі: товар Кількість: 197
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Полезнюк Микола Миколайович
Дата договору: 13 лютого 2020 р.
Детальний опис:

Медалі 4,5 см - 90 шт.; грамоти № 25 - 104 шт; кубки 32см - 3 шт

Заохочувальні призи (мячі)

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Полезнюк Микола Миколайович
Дата договору: 13 лютого 2020 р.
Детальний опис:

м`яч волейбольний - 4 шт; м`яч футбольний - 5 шт.

Конверти не марковані

Вид закупівлі: товар Кількість: 2 600
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

Конверти не марковані 110х220 мм з липким шаром 75г/м2

Канцелярські товари

Вид закупівлі: товар Кількість: 35
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Детальний опис:

Канцелярські товари 1. клей олівець- 5 шт; 2. клей 100 гр. - 10 шт.; 3. коректор пензликом - 12 шт.; 4. папка швидкозшивач тверда обкладинка - 20 шт; 5. папка швидкозшивач прозора обкладинка - 20шт; 6. папір для нотаток білий - 20 шт; 7. папір з клейким шаром - 20 шт; 8. скоби № 24 - 20 шт; 9. скоби №10 - 20 шт; 10. зошит 48 арк. звичайний - 20 шт; 11. зошит А4 96 арк., мяка обкладинка (10 в клітинку, 10 в лінію) - 20 шт; 12. зошит А4 96 арк. тверда обкладинка (10 в клітинку, 10 в лінію)- 20 шт; 13. реєстратор - 30 шт; 14. скоч вузький - 10 шт; 15. ламінована плівка А4-100 - 3 пач; 16. файли - 20 пач.; 17. папки куточки - 10 шт; 18. папки кліпборд - 2 шт; 19. папки кліпборд двійні - 2 шт; 20. скоч великий - 10 шт; 21. пластикові закладки з клейкою смужкою кольорові - 10 шт; 22. дирокол на 30 листів - 2 шт; 23. степлер великий № 24 - 2 шт; 24. степлер № 10 - 2 шт; 25. ручки сині кулькові - 50 шт; 26. ручки кулькові сині унімакс - 20 шт; 27. лотки чорні горизонтальні - 6 шт; 28. біндери № 51 - 12 шт; 29. біндери № 32 - 24 шт; 30. ножиці - 1 шт; 31. бумага кольорова А4 10 кольорів по 100 аркушів - 2 пач.; 32. скріпки 50 мм - 10 пач; 33. скріпки 25 мм - 10 пач.; 34. скріпки 25 мм кольорові - 10 пач; 35 скріпки 78 мм - 10 пач.

Заохочувальні призи для учасників фестивалю

Вид закупівлі: товар Кількість: 320
Умови поставки:

Шоколад "Світоч" Десерт Трюфель (320шт)
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шаповалова Марина Геннадіївна
Дата договору: 2 березня 2020 р.

Папір

Вид закупівлі: товар Кількість: 736
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Милобог Юрій Валерійович
Дата договору: 11 лютого 2020 р.
Детальний опис:

Папір Zoom A4 80 г/м2 - 603 шт; Папір СПФ 55-210-12 Super Lux - 70 шт; Папір СПФ 55-420-12 Super Lux - 10 шт; Папір СУ 55-210/25 б/п Super Lux - 53 рул.

Інтернет послуги

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Теленавігатор
Код юридичної особи: 30499679

Дератизація приміщень виконкому та УПСЗН

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
Криворізька профдезінфекція
Код юридичної особи: 19090840

Висвітлення діяльності виконкому в засобах масової інформації

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ РКМГ Червоний гірник
Код юридичної особи: 02471933

Прибирання снігу в межах Тернівського району

Вид закупівлі: послуги Кількість: 120
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Батманов Андрій Володимирович
Дата договору: 6 лютого 2020 р.
Детальний опис:

Прибирання снігу в межах Тернівського району 120 мото/год ( за заявкою Замовника по 11.03.2020 року) с. Новоіванівка, с. Коломойцеве, Терноватий Кут, с. Гірницьке: 1. вул. Великолуцька 2. вул. Вязова 3. вул. Залізнична 4. вул. Заплавна 5.вул. Комарова 6. вул. Корольова 7. вул. Міцкевича 8. вул. Миколаївська 9. вул. Молдавська 10. вул. Родини Харченків 11. вул. Сахалінська 12. вул. Скрябіна 13. вул. Смоленська 14. вул. Треньова 15. вул. Фаворського 16. вул. Філянського 17. вул. Широка 18. пров. Ковпака Житловий масив Першотравневий: 1.вул. академіка Павлова 2. вул. Арсена 3. вул. Астрономічна 4. вул. Байрачна 5. вул. Богдана Хмельницького 6. вул. Вартаняна 7. вул. Василя Найденка 8. вул. Вербова 9. вул. Веселотернівська 10. вул. Вільного козацтва 11. вул. Волі 12. вул. Гастелло 13. вул. Григорія Косинки 14. вул. Грядкувата 15. вул. Дворникова 16. вул. Зої Космедемянської 17. вул. Івана Сірка 18. вул. Ігарська 19. вул. Короленка 20. вул. Латвійська 21. вул. Луцька 22. вул. Магеллана 23. вул. Малиновського 24. вул. Матросова 25. вул. Паланкова 26. вул. Покришева 27. вул. Шапоріна 28. вул. Шишкіна 29. вул. Юрія Смирнова 30. провулок Луговського 31. провулок Гірничорудний 32. провулок Олега Кошового 33. провулок Факельний 34. провулок Чехова 35. провулок Шумського Житловий масив Веселі Терни: 1. майдан 40-річчя Перемоги 2. вул. Аліма Солониченка 3. вул. арістотеля 4. вул. архімеда 5. вул. Богданівська 6. вул. Глазунова 7. вул. Грузинська 8. вул. Жолжанського 9. вул. Індіри Ганді 10. вул. Кастуся Калиновського 11. вул. Каширська 12. вул. Люберецька 13. вул. Мірошниченка 14. вул. Назамі 15. вул. Норильська 16. вул. Обсерваторна 17. вул. Північна 18. вул. Ползунова 19. вул. Полєнова 20. вул. Річкова 21. вул. рибінська 22. вул. ровенська 23. вул. Сєдова 24. вул. Сестрорецька 25. вул. Сиваський спуск 26. вул. Тернівська 27. вул. Центральна 28. вул. Шадринська 29. вул. Якуба Коласа 30. пров. Бібліотечний 31. пров. Віконний 32. пров. Звичайний 33. пров. Опаріна 34. пров. Центральний Житловий масив Чкалова: 1. вул. Ломоносова 2. вул. Снігурівська Житловий масив Закарпатський: 1. вул. Горобинова 2. вул. Закарпатська 3. вул. Енергетиків 4. вул. Рибалок 5. вул. Руданського 6. пров. Горобиновий Житловий масив Ленінський: 1.вул. Брюллова 2. вул. Каштанова 3. вул. Квітнева 4. вул. Конотопська 5. вул. Курильська 6. вул. Новосибірська 7. вул. Паустовського 8. вул. Пристанційна 9. вул. Раєвського 10. вул. Тобольська 11. вул. Фастівська 12. вул. Флеровського 13. вул. Фонвізіна 14. вул. Чукотська 15. вул. Шумана Житловий масив Горький: 1. вул. Авілова 2. вул. Бізе 3. вул. Величка 4. вул. Говорова 5. вул. Далекосхідна 6. вул. Евенкійська 7. вул. Камяна 8. вул. Кибальчича 9. вул. Костюшка 10. вул. Крамського 11. вул. Мечникова 12. вул. Мінська 13. вул. Місячна 14. вул. Народна 15. вул. Олексіївська 16. вул. Олімпійська 17. вул. Оренбурзька 18. вул. Остроградська 19. вул. Приволзька 20. вул. Тагора 21. вул. Танєєва 22. вул. Туркенича 23. вул. Уточкіна 24. вул. Уфімцева 25. вул. Ушинського 26. вул. Хакаська 27. вул. Цілинна 28. вул. Чавунна 29. вул. Чебоксарська 30. вул. Челябінська 31. вул. Чернівецька 32. вул. Чуваська 33. вул. Шпагіна 34. вул. Южина 35. вул. Юності 36. вул. Юріївська 37. пров. Квітучий 38. пров. Народний 39. пров. Ожиновий Житловий масив Романівка: 1. вул. Горіхівська 2. вул. Проліскова 3. вул. Сочинська 4. вул. Шатурська Житловий масив Чапаєво: 1. вул. Бакинська 2. вул. Віктора Кайстренка 3. вул. Героїв Бреста 4. вул. Овчаренка 5. вул. Поліська 6. вул. Пужмерки 7. вул. Селищна 8. вул. Тичини 9. вул. Цандера Житловий масив Гвардійський: 1. вул. Карачаївська 2. вул. Чернігівська Житловий масив Бурщицький: 1. вул. Боткіна 2. вул. Сергія Колачевського 3. вул. Жовторіченська 4. вул. Красноярська 5. вул. Миргородська 6. вул. Оршинська 7. вул. Павлодарська 8. вул. Полярна 9. вул. Праці 10. вул. Семипалатинська 11. вул. Спартака 12. вул. Сумська 13. вул. Сумська 14. вул. Сурикова 15. вул. Урюпінська 16. вул. Шахтарська 17. вул.. Юона Житловий масив Куйбишево: 1. вул. Альпійська 2. вул. Верстовського 3. вул. Кемерівська 4. вул. Ковельська 5. вул. Онезька 6. вул. Перлинна 7. вул. Таїсії Буряченко 8. вул. Тимірязєва 9. вул. Троїцька 10. вул. Старобевшська 11. вул. Харіна Житловий масив Божедарівка: 1. вул. Божедарівка 2. вул. Єревенська 3. вул. Канарська 4. вул. Концертна 5. вул. Ленська 6. вул. Литовська 7. вул. Огінського 8. вул. Палехська 9. вул. Степова 10. вул. Федьковича 11. вул. Універсальна 12. вул. Яблонського 13. вул. Яворницького 14. вул. Якутська 15. пров. Єлізаровський 16. пров. Корсунський 17. вул. Кренкеля 18. вул. Карбишева 19. вул. Володимира Михайличенка Виконавець повинен дотримуватися вимог Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 17.03.2011, № 145 "Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених пунктів", чинного законодавства в галузі охорони праці та мати розуміння о розташуванні інженерних мереж по території району і в зоні ведення робіт

Квіти, корзини з квітами

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кретова Валентина Ігнатівна
Дата договору: 17 лютого 2020 р.
Детальний опис:

1. Квіти троянди - 520 шт; 2. Корзини з квітами - 3 шт.

Технічне обслуговування системи газопостачаннята газового обладнання

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВ "Оператор газорозподільної системи "Криворіжгаз"
Код юридичної особи: 03341397
Детальний опис:

Технічне обслуговування системи газопостачаннята газового обладнання на братскій могилі радянських воїнів на вул. Сестроріцькій, пл. 40-річчя Перемоги (біля КЗШ І-ІІ ступенів № 40 Криворізької міської ради), братській могилі воїнів-визволителів м. Кривого Рогу на вул. Івана Сірка (біля буд. 26 та 28), "Стеллі на лінії вогню" (місце боїв з фашистами та братська могила) з меморіальним кладовищем радянських воїнів та мирних жителів - жертів фашизму на вул. Сергія Колачевського (біля ш. "Гвардійська") з січня по грудень поточного року 1 раз на місяць.

Постачання природного газу

Вид закупівлі: послуги Кількість: 275
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ»
Код юридичної особи: 39572642

Медалі, грамоти, кубки

Вид закупівлі: товар Кількість: 263
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Полезнюк Миколай Миколайович
Дата договору: 17 січня 2020 р.
Детальний опис:

Медалі 4,5 см - 129 шт.; Грамоті № 25 - 122шт.; Кубки (висота 32 см) - 12шт.


Перейти до сторінки: