Архів Архів 2017 рік

Статуc:договір укладено

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: 94-73-69  
Email: ingulvo@ukr.net  

Прямі закупівлі за 2017 рік (архів)



Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Конструкційні матеріали

Вид закупівлі: товар Кількість: 17
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рябушенко Тетяна Тасултанівна
Дата договору: 2 серпня 2017 р.
Детальний опис:

Лінолеум "Ламінат", ширина 3 м. - 17 пог. м., мінеральна вата "Профітек" - 11 уп. Пакет документів надати до 10:00 год. 31.07.2017 р. , каб. № 403

Фарби,лаки

Вид закупівлі: товар Кількість: 40
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рябушенко Тетяна Тасултанівна
Дата договору: 2 серпня 2017 р.
Детальний опис:

Лак (2,4 л.) - 10 б., фарба коричнева для підлоги (2,8 кг.) - 20 б.,фарба біла (2,8 кг.) - 10 б. Пакет документів надати до 10:00 год. 31.07.2017 р., каб.№ 403

Кутовий штамп

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Логопринт"
Код юридичної особи: 37215016
Детальний опис:

Кутовий штамп 6 х 4 см.

Шліфувальний папір

Вид закупівлі: товар Кількість: 18
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рябушенко Тетяна Тасултанівна
Дата договору: 2 серпня 2017 р.
Детальний опис:

Пакет документів надати до 10:00 год. 27.07.2017 р., каб.№ 403

Електрична апаратура

Вид закупівлі: товар Кількість: 7
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рябушенко Тетяна Тасултанівна
Дата договору: 2 серпня 2017 р.
Детальний опис:

Щиток управління електричний - 1 шт., автоматичні вимикачі 25 А - 6 шт. Пакет документів надати до 10:00 год. 27.07.2017 р., каб. № 403

Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згіднодоговору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Коржова Тетяна Олександрівна
Дата договору: 3 серпня 2017 р.
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель згідно дефектного акту.З дефектним актом можна ознайомитись у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради(каб.№403),за особистим письмовим запитом.Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг,відомістю ресурсів,загальновиробничими витратами,зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін надання пропозицій 25.07.2017 р. до 10:00 год. каб.№ 403

Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Коржова Тетяна Олександрівна
Дата договору: 3 серпня 2017 р.
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення згідно дефектного акту .З дефектним актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (каб.№403),за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг,відомістю ресурсів,загальновиробничими витратами,зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій 25.07.2017 р. до 10:00 год. каб,№ 403

Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Коржова Тетяна Олександрівна
Дата договору: 3 серпня 2017 р.
Детальний опис:

Водопровідні та санітарно-технічні роботи згідно дефектного акту. З дефектним актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (каб.№ 403), за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг,відомістю ресурсів,загальновиробничими витратами,зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій 25.07.2017до 10:00 год ,каб.№ 403

Поточний ремонт санвузлів КЗШ № 82

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Шевченко Анатолій Федосійович
Дата договору: 26 липня 2017 р.
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту санвузлів КЗШ № 82 згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (каб.№403), за особистим письмовим запитом.Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком ватрості надання послуг ,відомістю ресурсів,загальновиробничими витратами,зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій 25.07.2017 р. до 10:00 год. каб.№ 403

Хімічні реактиви

Вид закупівлі: товар Кількість: 12
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Повстян Юлія Миколаївна
Дата договору: 6 вересня 2017 р.
Детальний опис:

10 % розчин сульфатної кислоти , 10 % розчин хлоридної кислоти -, 10 % розчин нітратної кислоти , 10 % розчин ортофосфатної кислоти ., барій гідроксид - ,калій гідроксид, кальцій гідроксид , натрій гідроксид , барій оксид , ферум 3 оксид , кальцій оксид , магній оксид , купрум 2 оксид, алюміній (порошок) , мідь (ошурки) ,цинк (гранули), сірка мелена ,йод кристалічний , алюміній хлорид 6-водн. ,амоній хлорид , барій хлорид , ферум 3 хлорид 6-водн., калій йодид .,калій хлорид ,кальцій хлорид ,магній хлорид 6-водн. , натрій фторид, натрій хлорид , цинк хлорид , алюміній сульфат 18-водн. , амоній сульфат , магній сульфат 7-водн, залізний купорос , натрій сульфіт 9 водн. , натрій сульфіт , натрій сульфат , нікель сульфат 7-водн. , цинк сульфат 7-водн.,амоній біхромат , калій карбонат , натрій карбонат , манган 4 оксид , натрій ацетат 3-водн.,калій нітрат, натрій нітрат ,індикатор універсальний 100 смужок, метиловий оранжевий , фенолфталеін, 5% розчин пероксиду гідрогену , срібло азотнокисле. Пакет документів надати до 10:00 год. 24.07.2017 р. каб.№ 403

Плита електрична 6-ти конфорна з жаровою шафою

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

за рахунок постачальника
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Муравйов Сергій Сергійович
Дата договору: 26 липня 2017 р.
Детальний опис:

Плита електрична 6-ти конфорна з жаровою шафою ПЕ 6 ШН , корпус з нержавіючої сталі, укомплектована двома деко. Пакет документів надати до 10:00 год. 24.07.2017 р., каб. № 403. Крім зазначеного пакету документів надати документи , що підтверджують якість товару.

Дезактин

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Муравйов Сергій Сергійович
Дата договору: 24 липня 2017 р.
Детальний опис:

Цінову пропозицію надавати за 1 кг.Пакет документів надати до 10:00 год. 21.07.2017 р., каб. № 403

Технічна інвентаризація об'єкту нерухомого майна з виготовленням технічного паспорту за адресою : м. Кривий Ріг, вул. Недєліна,36

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно з договором
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Криворізьке бюро технічної інвентаризації"
Код юридичної особи: 03341799
Детальний опис:

Пакет документів надати до 10:00 год. 20.07.2017 р. каб. № 403

Камерне знезараження речей

Вид закупівлі: послуги Кількість: 21 380
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Державна організація (установа, заклад) ,
Відокремлений структурний підрозділ Криворізький міський відділ лабораторних досліджень ДУ"Дніпропетровський ОЛЦ"МОЗ України
Код юридичної особи: 38529287
Детальний опис:

Пакет документів надати до 10:00 год. 20.07.2017 р. каб.№ 403

Класні журнали,журнали групи продовженого дня,журнали гурткової роботи

Вид закупівлі: товар Кількість: 235
Умови поставки:

Доставка за рахунок постачальника .
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Криворіжкнига" КМР
Код юридичної особи: 19431613
Детальний опис:

Класні журнали 1-4 клас - 85 шт., класні журнали 5-11 клас - 115 шт., журнал групи продовженого дня - 15 шт., журнал гурткової роботи - 20 шт.Пакет документів надати до 10:00 год 17.07.2017 р., каб. № 403. На зазначений товар надати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України.

Постільна білизна .

Вид закупівлі: товар Кількість: 322
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Костюкевич Світлана Михайлівна
Дата договору: 11 липня 2017 р.
Детальний опис:

Комплект дитячої постільної білизни ( 70 % бавовна , 30% поліестр): наволочка (50х50 см.) - 1 шт.; простирадло (110 х 140 см.) - 1 шт.; підодіяльник (110 х 140 см.) - 1 шт. Пакет документів надати до 10:00 год. 10.07.2017 р., каб. № 403 Крім зазначеного пакету документів надати документи, що підтверджують якість товару.

Драбина універсальна "Кентавр" 3 х 12

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Костюкевич Світлана Михайлівна
Дата договору: 10 липня 2017 р.
Детальний опис:

Пакет документів надати до 10:00 год 10.07.2017, каб. № 403

Гідропневматичне промивання системи опалення з використанням стисненого повітря в закладах освіти Інгулецького району.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Коржова Тетяна Олександрівна
Дата договору: 7 липня 2017 р.
Детальний опис:

Пакет документів надати до 10:00 год. 29.06.2017 р. , каб. № 403. Крім зазначеного пакету документів надати цінову пропозицію вартості за 1 ввод.

Пензель для фарбування

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Василенко Тамара Іванівна
Дата договору: 3 липня 2017 р.
Детальний опис:

Пензель флейцевий подвійний 60 мм. Пакет документів надати до 10:00 год. 26.06.2017 р., каб.№ 403

Фарби

Вид закупівлі: товар Кількість: 38
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Василенко Тамара Івавнівна
Дата договору: 3 липня 2017 р.
Детальний опис:

Емаль алкідна ПФ-266 червоно-коричнева 2,8 кг. - 7 шт., емаль алкідна ПФ-115 П бежева 2,8 кг. - 4 шт., емаль алкідна ПФ-115 П біла глянцева 2,8 кг. - 6 шт., емаль алкідна ПФ-115 П блакитна 0,9 кг. - 1 шт. Пакет документів надати до 10:00 год. 26.06.2017 р., каб.№ 403

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту : "Капітальний ремонт покрівлі КГ № 127"

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ПБК РЕМПРОЕКТ"
Код юридичної особи: 40662868
Детальний опис:

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту : "Капітальний ремонт покрівлі КГ № 127 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою : 50102, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Олександра Станкова, 7 а " з урахуванням отримання технічних умов, дозвільних документів та проходження експертизи. Пакет документів надати до 10:00 год. 22.06.2017 р., каб.№ 403

Тачка будівельна

Вид закупівлі: товар Кількість: 45
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Рябушенко Тетяна Тасултанівна
Дата договору: 26 червня 2017 р.
Детальний опис:

Тачка будівельна , двоколісна, вантажопідйомність 180 кг. Пакет документів надати до 10:00 год. 22.06.2017 р., каб.№ 403

Послуги по вогнегасній обробці

Вид закупівлі: послуги Кількість: 3
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"РОНДО ГРУП"
Код юридичної особи: 37271730
Детальний опис:

Послуги по вогнегасній обробці дерев'яних конструкцій горищних приміщень закладів освіти Інгулецького району з розробкою проектно-кошторисної документації. З переліком закладів та адресою розташування можливо ознайомитися у відділі освіти за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію подавати у вигляді кошторису. Пакет документів надати до 10:00 год. 19.06.2017 р., каб. № 403

Діагностика,опосвідчення та перезарядка порошкових та вуглекислотних вогнегасників.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 580
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Державна організація (установа, заклад) ,
Державний воєнізований гірничорятувальний (аварійно-рятувальний) загін державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код юридичної особи: 33873405
Детальний опис:

Цінова пропозиція вартості діагностики,опосвідчення та перезарядки вогнегасників вуглекислотних ВВК 1,4-ВВК 5, порошкових - ВП-1-ВП-9 (за один вогнегасник).Вивіз та зворотня доставка вогнегасників здійснюється виконавцем.Пакет документів надати до 10:00 год. 16.06.2017 р. каб.№ 403

Бензиновий тример Дніпро-М БТ- 430

Вид закупівлі: товар Кількість: 50
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 21 червня 2017 р.
Детальний опис:

Бензиновий тример Дніпро-М БТ- 430 2,4 кВт. Пакет документі надати до 10:00 год. 15.06.2017 р. каб. № 403. Крім того , надати копії документів, що підтверджують якість товару.

Мастики,шпаклівки,замазки та розчинники

Вид закупівлі: товар Кількість: 11
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бойко Ігор Вікторович
Дата договору: 20 червня 2017 р.
Детальний опис:

Алебастр 5 кг. - 1 шт.,шпаклівка по дереву 1, 5 кг. - 2 шт.,шпаклівка Acrul-putz ST-10 старт. 5 кг. - 1 шт.,синька рідка (універсал) 100 г. -3 шт., розчинник "Уайт-спірит-Х" 0,8 л. - 1 шт.,оліфа 0,8 л. - 3 шт., грунтовка Cerezit CT-17 - 19,16 л., фарба водоемульсійна - 20,88 кг,суміш штукатурна Caparol Arma Rеno - 2218 кг., шпаклівка стартова - 60 кг.,шпаклівка фінішна - 75 кг.Пакет документів надати до 10:00 год. 14.06.2017 р., каб.№ 403

Мітли,щітки та інше господарське приладдя

Вид закупівлі: товар Кількість: 14
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бойко Ігор Вікторович
Дата договору: 20 червня 2017 р.
Детальний опис:

Пензель малярний № 50 - 10 шт., валик мультиколор без ручки 100 мм - 4 шт. Пакет документів надати до 10:00 год. 14.06.2017 р. каб.№ 403

Саморізи

Вид закупівлі: товар Кількість: 690
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бойко Ігор Вікторович
Дата договору: 20 червня 2017 р.
Детальний опис:

Пакет документів надати до 10:00 год, 14.06.2017, каб. № 403

Конструкційні матеріали

Вид закупівлі: товар Кількість: 115
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бойко Ігор Вікторович
Дата договору: 20 червня 2017 р.
Детальний опис:

профіль стартовий - 115 м., гіпсокартон вологостійкий стіновий 3 м. - 36 м2. Пакет документів надати до 10:00 год. 14.06.2017 р., каб.№ 403

Клей

Вид закупівлі: товар Кількість: 475
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бойко Ігор Вікторович
Дата договору: 20 червня 2017 р.
Детальний опис:

Клей Перлфікс. Пакет документів надати до 10:00 год. 14.06.2017 р., каб.№ 403

Вікна,двері та супутні вироби

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бойко Ігор Вікторович
Дата договору: 20 червня 2017 р.
Детальний опис:

Підвіконня 500 мм. - 29,4 пог.м., відлив 180 мм. - 26,32 пог.м.,доводчик - 1 шт., двері металопластикові 1460х2250, заповнення сендвіч - 3,285 м2. Пакет документів надати до 10:00 год. 14.06.2017 р., каб. № 403.Разом з пакетом документів надати копії діючих сертифікатів відповідності на товар .

Вапно будівельне

Вид закупівлі: товар Кількість: 114
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бойко Ігор Вікторович
Дата договору: 20 червня 2017 р.
Детальний опис:

Пакет документів надати до 10:00 год. 14.06.2017 р., каб.№ 403

Фарба

Вид закупівлі: товар Кількість: 43
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бойко Ігор Вікторович
Дата договору: 20 червня 2017 р.
Детальний опис:

Фарба ПФ-266 червоно-коричнева 2,8 кг. - 25 шт.,фарба ПФ-115 біла 2,8 кг. -5 шт., емаль алкідна блакитна 2,8 кг. - 3 шт.,фарба ПФ-115 синя 2,8 кг. - 1 шт.,фарба ПФ-115 світло-сіра 2,8 кг. - 4 шт.,фарба ПФ-115 темно-сіра 2,8 кг. - 4 шт., фарба ПФ-266 червоно-коричнева 50 кг. - 150 кг.,фарба ПФ-115 біла 50 кг. - 200 кг.,фарба "Flagman" інтер'єрна, стійка до стирання 4,2 кг. - 1 шт. Пакет документів надати до 10:00 год. 14.06.2017 р., каб.№ 403

Частини холодильного та морозильного обладнання і теплових насосів

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Муравйов Сергій Сергійович
Дата договору: 16 червня 2017 р.
Детальний опис:

Компресор Tecumseh CAE 2414 Y - для КГ № 127 . Пакет документів надати до 10:00 год. 14.06.2017 р., каб. № 403 Разом з пакетом документів надати документи , що підтверджують якість товару.

Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів,перевірка кратності обміну повітря

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Грибов Ігор Валерійович
Дата договору: 14 червня 2017 р.
Детальний опис:

Послуги з технічного обслуговування димових і вентиляційних каналів,перевірка кратності обміну повітря для КЗШ № 101 та Центру туризму. Пакет документів надати до 10:00 год. 14.06.2017 р., каб.№ 403.Разом з пакетом документів надати копію діючого дозволу на виконання обстеження,ремонт та чищення димарів,повітропроводів.

Поточний ремонт спортивної зали КЗШ № 102

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Навіум-КР"
Код юридичної особи: 40261502
Детальний опис:

Надання послуги з поточного ремонту спортивної зали КЗШ № 102 згідно дефектного акту. З актом можна ознайомитися у відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (каб. 403) , за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості надання послуг,відомістю ресурсів,загальновиробничими витратами,зведеним кошторисом та супровідним листом. Кінцевий термін подання пропозицій 12.06.2017 р. до 10:00 год. каб. № 403

Скломийка поворотна

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Довгаль Світлана Володимирівна
Код юридичної особи: 2799605420
Детальний опис:

Документи надати до 10:00 год. 09.06.2017 р., каб.№ 403

Змішувач

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Довгаль Світлана Володимирівна
Дата договору: 12 червня 2017 р.
Детальний опис:

Документи надати до 10:00 год. 09.06.2017 р., каб.№ 403

Послуги з технічного обслуговування,підготовки до повірки,метрологічної повірки крильчастих та турбінних лічильників води

Вид закупівлі: послуги Кількість: 10
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Енерго-Імпульс"
Код юридичної особи: 38032641
Детальний опис:

Послуги з технічного обслуговування,підготовки до повірки,метрологічної повірки крильчастих та турбінних лічильників води у ДНЗ № 45, ДНЗ № 141,ДНЗ № 155,ДНЗ № 164,ДНЗ № 187, КЗШ № 67, КЗШ № 92,КЗШ № 99,КЗШ № 102, ЦДЮТ "Мрія". Пакет документів надати до 10:00 год. 08.06.2017 р., каб.№ 403

Послуги з демонтажу,технічного обслуговування,підготовки до повірки,метрологічної повірки та монтажу вузлів обліку теплової енергії всіх типів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 7
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Енерго-Імпульс"
Код юридичної особи: 38032641
Детальний опис:

Послуги з демонтажу,технічного обслуговування,підготовки до повірки,метрологічної повірки та монтажу вузлів обліку теплової енергії всіх типів у ДНЗ № 87, ДНЗ №101,ДНЗ № 155, ДНЗ № 164, КЗШ № 73,КЗШ № 82,КЗШ № 92. Пакет документів надати до 10:00 год. 08.06.2017 р. , каб. № 403

Виконання послуг з перевірки та випробування внутрішніх пожежних кранів та їх обладнання поженими рукавами

Вид закупівлі: послуги Кількість: 121
Умови поставки:

Згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Державна організація (установа, заклад) ,
3 ДПРЗ ГУ ДНС України у Дніпропетровській області
Код юридичної особи: 38255196
Детальний опис:

Послуги включають технічне обслуговування протипожежних кранів, рукавів Пакет документів надати до 10:00 год. 08.06.2017 р., каб. № 403

Стабілізатор напруги "СНАП-500"

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Гриб Анатолій Федорович
Дата договору: 12 червня 2017 р.
Детальний опис:

Документи надати до 10:00 год. 08.06.2017 р., каб.№ 403

Меблі для їдальні

Вид закупівлі: товар Кількість: 15
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Муравйов Сергій Сергійович
Дата договору: 6 червня 2017 р.
Детальний опис:

Стіл для їдальні 6-ти місний , ніжки регульовані - 5 шт., лавка без спинки 3-х місна, ніжки регульовані - 10 шт. Надати документ, що підтверджує якість товару. Документи надати до 10: 00 год. 06.06.2017 р., каб. № 403

Комплект учнівський 2-х місний

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Муравйов Сергій Сергійович
Дата договору: 6 червня 2017 р.
Детальний опис:

Надати документи, що підтверджують якість товару. Пакет документів надати до 10:00 год. 06.06.2017 р. каб. № 403

Дошка учбова магнітна для крейди

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Муравйов Сергій Сергійович
Дата договору: 6 червня 2017 р.
Детальний опис:

Дошка учбова магнітна для крейди 3000*1000 мм . Надати документи, що підтверджують якість товару. Пакет документів надати до 10:00 год 06.06.2017 р., каб. № 403

Вивіски та адресні аншлаги

Вид закупівлі: товар Кількість: 8
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Корнєєва Тетяна Миколаївна
Дата договору: 6 червня 2017 р.
Детальний опис:

Вивіска "Назва закладу" з пластику ПВХ 4 мм, повнокольорове зображення , розмір 400х600 мм.- 2 шт. Адресний аншлаг з пластику ПВХ 4 мм, повнокольорове зображення, розмір 200х700 мм.- 6 шт. Документи надати до 02.06.2017 р. до 10:00 год., каб. № 403

Послуги з обробки даних по виготовленню документів про освіту державного зразка

Вид закупівлі: послуги Кількість: 666
Умови поставки:

згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальний заклад,
Комунальний позашкільний навчальний заклад "Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді"
Код юридичної особи: 02139952
Детальний опис:

Виготовлення документів про освіту державного зразка - 666 шт.

Обладнання для "Мобільного баскетболу"

Вид закупівлі: товар Кількість: 22
Умови поставки:

Доставка у заклад
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"БУДВЕСТ"
Код юридичної особи: 32633719
Детальний опис:

Придбання спортивного обладнання для реалізації проекту Громадського бюджету "Мобільний баскетбол". Деталі реалізації даного проекту надаються за особистим (письмовим) зверненням до Відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання пропозицій 30.05.2017 р. до 10:00 год., каб.№ 403

Інвентар для "Мобільного баскетболу"

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Доставка у заклад
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"БУДВЕСТ"
Код юридичної особи: 32633719
Детальний опис:

Придбання спортивного інвентарю для реалізації проекту Громадського бюджету "Мобільний баскетбол". Деталі реалізації даного проекту надаються за особистим (письмовим) зверненням до Відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.Кінцевий термін подання пропозицій 30.05.2017 р., каб. № 403

Ніж н/ж 20 см.

Вид закупівлі: товар Кількість: 4
Умови поставки:

до закладів освіти
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Муравйов Сергій Сергійович
Дата договору: 1 червня 2017 р.
Детальний опис:

Надати документи, що підтверджують якість . Пакет документів надати до 10:00 год. 29.05.2017 р. ,каб. № 403


Перейти до сторінки: