Статуc:закупівля відбулась
Назва: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Криворізької міської ради | ||
Код ЄДРПОУ: | 37862114 | ||
Поштовий індекс: | 50071 | Адміністративний район: | Саксаганський |
Адреса: | вулиця Володимира Великого буд. 21 | ||
Керівник: | Логінова Анжеліка Анатоліївна | ||
Телефон: | (067) 628-51-49 | ||
Email: | medcentr_4@ukr.net |
Прямі закупівлі за 2013 рік (архів)
Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації
Перейти до сторінки:
Трекер для спостереження за автомобілем
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
КФ ТОВ "Венбест" |
Код юридичної особи: | 33790345 |
Детальний опис:Трекер для спостереження за автомобілем Teltonika FM1200 - 12 шт. |
Одеяла демисезонные
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Зубко Едуард Григорович |
||
Дата договору: | 4 грудня 2013 р. | ||
Детальний опис:Одеяло демисезонное - 105х140 - 12 шт. |
Масло для автомобілів, тосол, фільтри, омивач для скла автомобілів
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Перехрест Сергій Миколайович |
||
Дата договору: | 4 грудня 2013 р. | ||
Детальний опис:1). Масло для автомобілів 15W40 - 20л., 2). Тосол - 20 л., 3). Фільтр масляний - 4 шт., 4). Фільтр повітряний - 4 шт., 5). Фільтри топливний - 4 шт., 6) Омивач для скла автомобілів - 5 л. |
Канцелярські товари, папір
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Зубко Едуард Григорович |
||
Дата договору: | 4 грудня 2013 р. | ||
Детальний опис:Канцелярські товари, папір: 1). Степлер №10 мм - 3 шт.; 2). Скрепка-зажим 19мм - 24 шт.; 3). Скрепка-зажим 15мм - 24 шт.; 4). Блокнот для записей "Buro-5414" - 5 шт.; 5). Блокнот А-5 - 5 шт.; 6). Бумага А-4 "Skiper" - 115 шт.; 7). Файл А-4 (100шт) - 38 уп.; 8). Cкоросшиватель А-4 - 20 шт.; 9). Папка-скоросшиватель плас.д/файлов - 60 шт.; 10). Бумага д/записей 80х80 - 25 шт.; 11). Бумага самоклейка 76х76 - 25 шт.; 12). Скобы №24 - 40 шт.; 13). Скобы №10 - 40 шт.; 14). Тетрадь А4 96лист. тверд. - 12 шт.; 15). Книга канцелярская А4 96лист. - 30 шт.; 16). Тетрадь 48лист. кл. - 30 шт.; 17). Бумага для факса - 35 шт.; 18). Папка пласт. зажим - 5 шт.; 19). Папка-регистратор 7см - 85 шт.; 20). Калькулатор "CITIZEN SDC-888 T" - 1 шт.; 21). Калькулатор "SKAINER SK-502" - 1 шт.; 22). Коректор ленточный - 15 шт.; 23). Флешка 8GB - 4 шт.; 24). Точилка д/карандашей - 1 шт.; 25). Карандаш с резинкой - 130 шт.; 26). Папка для бумаг - 75 шт.; 27). Скотч 48х50 - 30 шт.; 28). Скотч узкий - 25 шт.; 29). Штампельная краска красная 30мл - 7 шт.; 30). Штампельная краска синяя 30мл - 12 шт.; 31). Скрепка 28мм - 30 шт.; 32). Конверт евро - 70 шт.; 33). Ручка шариковая "Бифа" синяя - 60 шт.; 34). Дырокол - 1 шт.; 35). Клей ПВА 50мл - 20 шт.; 36). Дискеты - 30 шт.; 37). Календарь перекидной - 1 шт. |
Запасні частини, масло та послуги з їх заміни
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за місцем здійснення ремонту |
|||
Договір укладено: |
Кіріченко Сергій Миколайович |
||
Дата договору: | 10 грудня 2013 р. | ||
Детальний опис:Запасні частини, масло та послуги з їх заміни для автомобілів ВАЗ 2107, Dacia Logan |
Запасні частини, масло та послуги з їх заміни
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за місцем здійснення ремонту |
|||
Договір укладено: |
Кіріченко Сергій Миколайович |
||
Дата договору: | 8 листопада 2013 р. | ||
Детальний опис:Запасні частини, масло та послуги з їх заміни для автомобілів ВАЗ 2104, ВАЗ 2121, Dacia Logan відповідно до дефектних актів |
Бланкова продукція
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Качан Павло Степанович |
||
Дата договору: | 9 жовтня 2013 р. | ||
Детальний опис:Бланкова продукція: 1). Карта 108-2/о - 10000 шт., 2). Картка 108-3/о - 10000 шт., 3). Інформаційна згода - 20000 шт., 4). Статистичний талон 025-2/о - 30001 шт., 5). Книга запису викликів лікарів 031/о - 4 шт., 6). Журнал обл. померлих 151/о - 2 шт., 7). Журнал обл. новонароджених 152/о - 1 шт., 8). Журнал інфекційних захворювань - 060/о - 1 шт., 9). Журнал обл. процедур 029/о - 4 шт., 10). Талон на прийом 025-4/о - 100000 шт., 11). Журнал амбулаторних хворих 074/о - 4 шт., 12). Журнал реєстрації аналізів 250/о - 13 шт., 13). Карта хворого денного стаціонару 003-2/о - 23705 шт., 14). Папір ксероксний (500 л.) - 50 пач. |
Диспенсери для рушників
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, б-р. Кірова, 2а |
|||
Договір укладено: |
Яковенко Світлана Грирогівна |
||
Дата договору: | 2 жовтня 2013 р. | ||
Детальний опис:Диспенсери для рушників Z-типу - 12 шт. |
Поточний ремонт приміщень
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
ПАТ "Криворiжiндустрбуд" |
Код юридичної особи: | 01239186 |
Детальний опис:Поточний ремонт приміщень відповідно до дефектного акту за адресою: м. Кривий Ріг, Саксанагський район, вул. Мелешкіна, 21 |
Штори-жалюзі
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, б-р. Кірова, 2а |
|||
Договір укладено: |
Щукіна Тетяна Михайлівна |
||
Дата договору: | 11 вересня 2013 р. | ||
Детальний опис:Штори-жалюзі у кількості 52 штук на вікна у середині приміщення амбулаторії. |
Праски парові,вішалки для одягу
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, б-р. Кірова, 2а |
|||
Договір укладено: |
Щукіна Тетяна Михайлівна |
||
Дата договору: | 20 вересня 2013 р. | ||
Детальний опис:Праски парові електричні - 6 штук., Вішалки для одягу - 6 штук. |
Медичне обладнання
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Яковенко Світлана Грирогівна |
||
Дата договору: | 11 вересня 2013 р. | ||
Детальний опис:Медичне обладнання: 1). Бандаж для підтримки руки - 1 шт.; 2). Бандаж для підтримки ноги - 1 шт.; 3). Шина Крамера (рука) - 2 шт.; 4). Шина Крамера (нога) - 2 шт.; 5). Шина Дитрихса - 1 шт.; 6). Стіл для збереження стерильних інструментів (Панмед 1 Б 970 мм. Зі склом) - 1 шт.. |
Медичне обладнання
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Яковенко Світлана Грирогівна |
||
Дата договору: | 11 вересня 2013 р. | ||
Детальний опис:Медичне обладнання: 1). Ростомір (дитячий) - 1 шт.; 2). Ємкість для дезінфекцій ЕДПО 5 літрів - 5 шт.; 3). Ємкість для дезінфекцій ЕДПО 3 літрів - 22 шт.; 4). Ємкість для дезінфекцій термометрів ЕХТ - 7 шт.; 5). Дозатор ліктьовий 1л. "D10 I" - 47 шт.; 6). Лоток ниркоподібний емальований - 16 шт.; 7). Лоток прямокутний емальований - 16 шт.; 8). Коробка стерилізаційна 3 літри - 7 шт.; 9). Коробка стерилізаційна 12 літри - 2 шт.; 10). Контейнер для предметного скла - 1 шт.; 11). Утилізатор електричний для голок і шприців - 2 шт.; 12). Лінза бінокулярна ЛБК - 1 шт.; 13). Сумка холодильник (термоконтейнер) 12 л. - 3 шт.; 14). Пульсоксиметр напальцевий MD300 C1 - 1 шт.; 15). Опромінювач бактеріальний пересувний ОБПе-225м - 2 шт.; 16). Опромінювач ультрафіолетовий УФО "Сонечко" ОКН 011М - 1 шт.; 17). Опромінювач настінний ОБН-150М - 8 шт.; 18). Світильник медичний безтіньовий однорефлекторний - 1 шт.; 19). Набір офтальмологічних лінз - 1 шт.. |
Бланкова продукція
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника, 50071, м. Кривий Ріг, Саксаганський район, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
ФОП Качан Павло Степанович |
||
Дата договору: | 11 вересня 2013 р. | ||
Детальний опис:Бланкова продукція: 1). Довідка дом. огляду - 1000 шт.; 2). Довідка - 1600 шт.; 3). Маршрутний лист - 1000 шт.; 4). Пут. лист - 1000 шт.; 5). Згода перс. даних - 102000 шт.; 6). Картка обліку - 10000 шт.; 7). Рецепт ф1 - 119680 шт. |
Слуховий апарат
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Федорова Ірина Леонідівна |
||
Дата договору: | 5 вересня 2013 р. | ||
Детальний опис:Слуховий апарат У1М2 - 1 шт. |
Послуги з проектування системи пожежної сигналізації
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за адресою замовника: м. Кривий Ріг, б-р. Кірова, 17 (Амбулаторія №8) |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
ТОВ "РОНДО ГРУП" |
Код юридичної особи: | 37271730 |
Детальний опис:Послуги з проектування системи пожежної сигналізації (проектні та монтажні роботи) на об'єкті за адресою: м. Кривий Ріг, б-р. Кірова, 17 |
Послуги з проектування системи пожежної сигналізації
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за адресою замовника: м. Кривий Ріг, вул. Мануйлова, 5а (Амбулаторія №6) |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
ТОВ "РОНДО ГРУП" |
Код юридичної особи: | 37271730 |
Детальний опис:Послуги з проектування системи пожежної сигналізації (монтажні роботи) на об'єкті за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Мануйлова, 5а |
Автомобільні шини
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Мостовий Руслан В'ячеславович |
||
Дата договору: | 7 серпня 2013 р. | ||
Детальний опис:Автомобільні шини БЕЛ-103 175/70/13 - 8 штук. |
Стерилізатор
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
ТОВ "БИО-ТЕХНОЛОГИИ" |
Код юридичної особи: | 38677809 |
Детальний опис:Стерилізатор Euroklav 23VS+ - 1 шт. |
Послуги з обов'язкового особистого страхування
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
ПрАТ "УПСК" КФ |
Код юридичної особи: | 25973614 |
Детальний опис:Послуги з обов'язкового особистого страхування медичних та фармацевтичних працівників на випадок інфікування вірусом імунодефіциту людини при виконанні ними службових обов'язків. Кількість - 36 людини. |
Послуги з обов'язкового особистого страхування
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
ПрАТ "УПСК" КФ |
Код юридичної особи: | 25973614 |
Детальний опис:Послуги з обов'язкового особистого страхування працівників відомчої та місцевої пожежної охорони і членів добровільних пожежних дружин (команд). Кількість - 3 людини. |
Стенди демонстраційні, таблички
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Корнєєва Тетяна Миколаївна |
||
Дата договору: | 19 липня 2013 р. | ||
Детальний опис:1). Стенд демостраційний «Інформація для пацієнтів» 1100 мм. Х1200 мм. - 1 шт.; 2). Стенд демостраційний «Інформація для пацієнтів» 900 мм. Х 1100 мм. - 1 шт.; 3). Стенд демостраційний «Кабінет профілактичних щеплень» 420 мм. Х 750 мм.- 2 шт.; 4). Стенд демостраційний «Графік прийому спеціалістів» 1100 мм. Х1200 мм. - 1 шт.; 5). Стенд демостраційний «Куточок ради медичних сестер» 900 мм. Х 1100 мм. - 1 шт.; 6). Стенд демостраційний «Куточок здоров'я» 900 мм. Х 1000 мм. - 1 шт.; 7). Стенд демостраційний «Перелік дільниць» 720 мм. Х 770 мм. - 1 шт.; 8). Табличка на вхід 400 мм. х 600 мм. - 1 шт.; 9). Табличка на двері 80 мм. Х 250 мм. - 31 шт.; 10). Табличка на двері «Завідуючий» 120 мм. Х 250 мм. - 1 шт.; 11). Табличка 300 мм. Х 400 мм. - 20 шт.. |
Холодильники
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Щукiна Тетяна Михайлiвна |
||
Дата договору: | 23 липня 2013 р. | ||
Детальний опис:Холодильник Днепр 416-7-010 для зберігання лікарських засобів - 8 шт. |
Сейфи офісні
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Щукiна Тетяна Михайлiвна |
||
Дата договору: | 25 липня 2013 р. | ||
Детальний опис:Сейфи офісні КС36: висота - 380 мм., ширина - 350 мм., глубина - 360 мм.. - 5 шт. |
Стільці для сидіння
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Маслова Iнна Миколаївна |
||
Дата договору: | 25 липня 2013 р. | ||
Детальний опис:Стільці для сидіння (полум'який, чорний - миющийся) - 154 шт. |
Меблі офісні
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресом заказчика: 50071, Украина, г. Кривой Рог, ул. Мелешкина, 21, |
|||
Договір укладено: |
Кальченко Микола Григорович |
||
Дата договору: | 25 липня 2013 р. | ||
Детальний опис:Меблі офісні: 1). Стіл пислмовий однотумбовий 1200х755х600 kbiu/8/12 -43шт.; 2). Стіл 1200х725х60 kbiu/7/12 - 38 шт.; 3). Шафа с поличками 540х1985х400 kd/19/5 - 30 шт.; 4) Стілаж пристінний 390х1985х270 kop/19/4 - 32 шт.; 5). Шафа для одягу 540х1985х550 ksu/19/5 - 21 шт.; 6). Комод 390х755х335 k4s/7/4 - 18 шт.. |
Кушетки
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Кальченко Микола Григорович |
||
Дата договору: | 25 липня 2013 р. | ||
Детальний опис:Кушетки для відвідувачів - 73 шт. |
Істочник безперебійного живлення
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Щукіна Тетяна Михайлівна |
||
Дата договору: | 25 липня 2013 р. | ||
Детальний опис:ІБЖ, Powercom (BNT-400 A), 400 ВА, 240 Вт, 155 до 275 В. - 6 шт. |
Господарчі товари
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Щукіна Тетяна Михайлівна |
||
Дата договору: | 25 липня 2013 р. | ||
Детальний опис:Господарчі товари: 1). Швабра дерев'яна - 15 шт.; 2). Дзеркало для вбиральні - 13 шт.; 3). Відро пласм. педальне 7 л. біле - 67 шт.; 4). Тримач для туалетного папіру білий - 13 шт.; 5). Тримач для папер. рушників білий - 18 шт.; 6). Рушник паперовий (2 шт./уп.) - 44 шт.; 7). Ерш для унітаза білий - 13 шт.; 8). Відро пластмасове чорне 10 л. - 11 шт.; 9). Совок пластмасовий - 12 шт.; 10). Віник господарський - 24 шт.; 11). Доска гладильна - 3 шт.; |
Бланкова продукція
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
ФОП Качан Павло Степанович |
||
Дата договору: | 25 липня 2013 р. | ||
Детальний опис:Бланкова продукція: 1). Книга (250 л. тв. с обтяжкой) - 4 шт.; 2).Маршрутний лист - 1500 шт.; 3).Путевой лист ф.3 - 1500 шт.; 4).Карта профілактичної роботи - 10000 шт.; 5).Інвентарна карта - 500 шт.; 6).Бланк об'яви - 6000 шт.; 7).Папір (1000 л.) пл. 65 - 68 шт.; 8).Папір (1000 л.) пл. 45 - 30 шт.. |
Послуги з технічного обслуговування та централізованого нагляду системи пожежної сигналізації
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за адресою замовника: м. Кривий Ріг, вул. Гутовського, 15 (Амбулаторія №7) |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
Терещенко Сергій Миколайович |
Код юридичної особи: | 37271730 |
Детальний опис:Послуги з технічного обслуговування та централізованого нагляду системи пожежної сигналізації на об'єкті за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Гутовського,15 |
Послуги по промивці систем центрального опалення компресором
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за адресами замовника:Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21, вул. Поперечна, 1а, вул. Мелешкіна, 43д, вул. Мануйлова, 5а. |
|||
Детальний опис:Послуги по промивці систем центрального опалення компресором за 4-ма адресами |
Запасні частини, мастило для автомобілів
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Перекрест Сергій Миколайович |
||
Дата договору: | 26 червня 2013 р. | ||
Детальний опис:Перелік товару: 1). Диск сцепления - 1 шт., 2). Корзина сцепления - 1 шт., 3). Лампочки - 2 шт., 4). Масло ТАД 17 - 5 шт., 5). Замок задней двери - 1 шт., 6) Колодки торможения - 1 компл., 7). Трос спидометра - 1 шт., 8). Контакт трамплера - 1 шт., 9). Антифриз - 25 шт., 10). Датчик топлива - 1 шт., 11). Ремень генератора - 1 шт., 12). Смазка WD 40 200 гр. - 2 шт., 13). Шаровая опора (низ) - 4 шт., 14). Крестовина кардана - 2 шт., 15). Масло ESSO 15 W40 - 40 л., 16). Жидкость тормозная - 4 л., 17). Датчик топливный - 1 шт., 18). Маятниковый рычаг - 1 шт., 19). Наконечник рулевой тяги - 1 компл., 20). Втулка амортизатора - 1 компл., 21). Насос водяной - 1 шт., 22). Привод высовольтный - 1 компл., 23). Свечи - 1 компл., 24). Подшипник ступицы - 2 компл., 25). Камера - 1 шт., 26). Сальники - 2 шт., 27). Шаровая опора (верх) - 4 шт., 28). Вижимной - 1 шт., 29). Ручка двери - 1 компл., 30). Коробка передач ВАЗ - 1 шт.. |
Послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за адресом заказчика: 50071, Украина, г. Кривой Рог, ул. Мелешкина, 21. |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
Страхова компанія "Еталон |
Код юридичної особи: | 20080515 |
Детальний опис:Обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів протягом року на 3 (три) автомобіля: 1). DACIA LOGAN - 1 одиниця; 2). ВАЗ 2107 - 1 одинаця; 3). УАЗ 3962 - 1 одиниця. |
Підгузники для дорослих
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Тарнапович Наталія Вікторівна |
||
Дата договору: | 23 травня 2013 р. | ||
Детальний опис:Підгузники для дорослих Seni Optima (розмір L) - 2015 штук. |
Автомобільні акумулятори
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Мостовий Руслан Вячеславович |
||
Дата договору: | 23 травня 2013 р. | ||
Детальний опис:Автомобільні акумулятори START EXTREME ultra - 5 штук |
Господарські та канцелярські товари
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Зубко Едуард Григорович |
||
Дата договору: | 15 травня 2013 р. | ||
Детальний опис:Господарські та канцелярські товари: 1). Папір для факсу - 5 шт.; 2). Зошит А4, 96 арк. - 22 шт.; 3). Клей ПВА 250 гр. - 60 шт.; 4). Рушник паперовий (2шт.) - 36 шт.; 5). Папір Magistr Extra А4 - 38 шт.; 6). Штемпельна фарба - 26 шт.; 7). Ампули для ручок - 120 шт.; 8). Папір для запису - 36 шт; 9). Скріпки 50 мм. 100 шт. Centrum - 60 шт.; 10). Скоби для степлера №24/6 1000 шт. - 30 шт.; 11). Файли А4+ (100 шт.) матові - 32 шт.; 12). Папір туалетний "Обухів" - 36 шт.; 13). Папір д/запис. "Куб" 500 - 1 шт.; 14). Калькулятор Citizen SDC-888 T - 2 шт.; 15) Олівець - 10 шт.. |
Медичне обладнання, меблі медичні
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресом заказчика: 50071, Украина, г. Кривой Рог, ул. Мелешкина, 21, |
|||
Договір укладено: |
ФОП Федорова Ірина Леонідівна |
||
Дата договору: | 15 травня 2013 р. | ||
Детальний опис:1) Ростомір (дитячий) - 3 шт.; 2) Термометр медичний скляний - 20 шт.; 3) Термометр для холодильника ТС-7М - 6 шт.; 4) Гігрометр ВІТ-2 - 3 шт.; 5) Столик для дитячих ваг ПГП - 2 шт.; 6) Столик для предстерильної обробки - 5 шт.; 7) Столик інструментальний СІ-5 - 13 шт.; 8) Акушерський комплект одноразового використання стерильний для дитини - 1 шт.; 9) Комплект одягу акушерський одноразовий - 1 шт.; 10) Ємкість для дезінфекцій ЕДПО 10 літрів - 1 шт.; 11) Ємкість для дезінфекцій ЕДПО 5 літрів - 8 шт.; 12) Ємкість для дезінфекцій ЕДПО 3 літрів - 8 шт.; 13) Ємкість для дезінфекцій термометрів - 6 шт.; 14) Дозатори ліктьові 1л Лідос - 10 шт.; 15) Тазик ниркоподібний емальований - 5 шт.; 16) Тазик прямокутний емальований 260*200 - 5 шт.; 17) Коробка стерилізаційна 3літри - 2 шт.; 18) Затискач для пуповини - 1 шт.; 19) Дзеркало гінекологічне Сімсу №1 - 3 шт.; 20) Дзеркало гінекологічне Сімсу №3 - 3 шт.; 21) Дзеркало гінекологічне Сімсу №5 - 3 шт.; 22) Штатив для тривалого вливання ШДВ - 4 шт.; 23) Бандаж для підтримки верхніх кінцівок - 1 шт.; 24) Бандаж для фіксації нижніх кінцівок - 1 шт.; 25) Лінза бінокулярна ЛБК - 1 шт.; 26) Сумка Холодильник (термоконтейнер) 12 л - 3 шт.; 27) Ростомір (дорослий) РП - 3 шт.; 28) Пульсоксиметр на пальцевий MD 300 C1 - 1 шт.; 29) Опромінювач бактерицидний пересувний ОБПе - 2шт.; 30) Стіл для збереження стерильних інструментів (Панмед 1 С 670мм) - 1 шт.; 31) Опромінювач настінний закритого типу Аерекс 30 ВТ - 3 шт.; 32) Світильник медичний безтіньовий однорефлекторний - 1 шт.; 33) Столик пеленальний СПЛ - 4 шт.; 34) Шафа медична ШМ -1С - 1 шт.; 35) Шафа медична ШМ -2С - 1 шт.; 36) Кушетка медична оглядова /розбірна/ - 6 шт.; 37) Столик маніпуляційний СМ 3 - 1 шт.; 38) Набір пробних очкових лінз 158 - 1 шт. |
Анализатор мочи, Гематологический анализатор
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресом заказчика: 50071, Украина, г. Кривой Рог, ул. Мелешкина, 21, |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
Комунальне підприємство "Фармація" |
Код юридичної особи: | 01976387 |
Детальний опис:1). Анализатор мочи CL-50 – полуавтоматический оптико-электронный прибор для анализа мочи на реагентных полосках, обеспечивающий количественное и полуколичественное определение Уробилиногена, Билирубина, Кетонов, Крови, Белка, Нитритов, Лейкоцитов, Глюкозы, Специфической плотности и pH. 2). Гемотологический анализатор (автоматический гематологический анализатор MicroCC-20Plus (High Technology Inc., США) +расходник к анализатору (примерно на 1000 исследований) с учетом метрологии, обучения. |
Програмне забезпечення та його установка
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Євсєєв Андрій Володимирович |
||
Дата договору: | 27 травня 2013 р. | ||
Детальний опис:1.) Ліцензійна копія ОС Windows 7 Home Basic - 20 шт.; 2). Установка програмного забезпечення (20 комп'ютерів з ліцензійною копією + 21 комп'ютерів з ОС Linux) |
Господарчі товари
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Зубко Едуард Григорович |
||
Дата договору: | 15 травня 2013 р. | ||
Детальний опис:Господарчі товари: 1). Швабра дерев'яна - 4 шт.; 2). Урна металева сітка 2 шт.; 3). Телефон Panasonic - 1 шт.; 4). Відро пластмас. з мет. ручкою - 4 шт.; 5). Рушник папер. - 19 шт.; 6). Дзеркало 360х540 з кріпленням - 2 шт.; 7). Відро з педаллю пластмас. - 10 шт.; 8). Папір туалетний "Обухів" - 30 шт. |
Бланкова продукція
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Качан Павло Степанович |
||
Дата договору: | 15 травня 2013 р. | ||
Детальний опис:Бланкова продукція: 1).Особова карта П-2 - 100 шт.; 2).Особовий листок обліку кадрів - 100 шт.; 3).Журнал обліку спирту (100л. мягк/пер) - 30 шт.; 4).Журнал обліку медикаментів (100л.мягк/пер) - 30 шт.; 5).Журнал обліку шприців (100л.мягк/пер) - 30 шт.; 6).Журнал реєстрації щеплень ф.064/о (100л.мягк/пер) - 30 шт.; 7).Журнал амбулаторного прийому ф.074/о (100л.мягк/пер) - 30 шт.; 8).Журнал реєстрації викликів ф.031/о (100л.мягк/пер) - 30 шт.; 9).Журнал ВКК ф.035/о (100л.мягк/пер) - 30 шт.; 10).Журнал реєстрації листків непрацездатності ф.036/о(100л.мягк/пер) - 30 шт.; 11).Талон на прийом ф.025-4/о - 40000 шт.; 12).Направлення на МСЕК ф.088/о - 1100 шт.; 13).Санаторно-курортна карта ф.076/о (компл.) - 2000 шт.; 14).Довідка для отримання путівки ф.070/о - 4000 шт.; 15).Довідка про тимчасову непрацездатність ф.095/о - 2000 шт.; 16).Статистичний талон ф.025-2/о - 40000 шт.; 17).Журнал осіб прикріплених до лікаря ф.025-10/о (100л.мягк/пер) - 30 шт.; 18).Направлення на консультацію ф.028-1/о - 3000 шт.; 19).Журнал обліку померлих ф.151/о (100л.мягк/пер) - 10 шт.; 20).Рецепт ф.1 - 40000 шт.; 21).Кодировочний талон к форма 025,ш/у,112 (ЧАЕС) - 1000 шт.; 22).Інформована згода на внес. Перс.данних в електронний реєстр - 3000 шт.; 23).Попередження особи ф.503-3/о - 1500 шт.; 24).Інформована згода 063-2/о - 3000 шт.; 25).Індивідуальна програма інвалідів - 500 шт.; 26).Контрольна карта 030/о - 3000 шт.; 27).Журнал цитолог. Досліджень (100л.мягк/пер) - 6 шт.; 28).Журнал обліку процедур 029/о (100л.мягк/пер) - 20 шт.; 29).Направлення на обов’язковий мед. Огляд 093/о - 3000 шт.; 30).Санаторно-курортна карта 072/о - 2500 шт.; 31).Карта профілактичних щеплень 063/о - 4000 шт.; 32).Маршрутний лист - 1500 шт.; 33).Подорожній лист ф.3 - 1500 шт.; 34).Реєстраційна форма пацієнта ф.025-9/о - 8000 шт.; 35).Довідка про результат ф.503-2/о - 1000 шт.; 36).Журнал запису операцій ф.069/о (100л.мягк/пер) - 6 шт.; 37).Журнал обліку виписок із амб.карти (100л.мягк/пер) - 20 шт.; 38).Журнал обліку бак. Препаратів (100л.мягк/пер) - 10 шт.; 39).Журнал функціональних досліджень (100л.мягк/пер) - 10 шт.; 40).Зошит обліку роботи ф.116/о (100л.мягк/пер) - 30 шт.; 41).Журнал обліку новонароджених (100л.мягк/пер) - 10 шт.; 42).Зведена відомість ф.039 - 500 шт.; 43).Карта обліку диспансеризації ф.131/о - 1500 шт.; 44).Посімейний журну ф.025-8-1/о (100л.мягк/пер) - 30 шт.; 45).Книга (250л.тв.пер. с обтяжкой) - 1 шт.. |
Послуги з обладнання сестеми сигналізації приміщення
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
КФ ТОВ "Венбест" |
Код юридичної особи: | 33790345 |
Детальний опис:1). Монтажний комплект (шурупи, гайки, тримачі, зтяжки) - 1 шт.; 2). Датчик руху SWAN QUAD - 10 шт.; 3). Оповіщувач C-03 12V - 1 шт.; 4). Аккумулятор 12 В, 7А/ч - 1 шт.; 5). Кабель W 8х0,22 б/с - 100 м; 6). Монтаж та налагодження охоронної сигналізації |
Фетальный доплер
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресом заказчика: 50071, Украина, г. Кривой Рог, ул. Мелешкина, 21, |
|||
Договір укладено: | юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медмаркет Групп" |
Код юридичної особи: | 38253424 |
Детальний опис:Фетальный доплер L6.Органометричный и портативный фетальный допплер с функцией автомотического «нахождения» сердцебиения плода. Идеален для аускультации сердцебиения плода с 16 недели. Температура: -10 С; +55 С; Влажность: < 93 %; Атмосферное давление: 86кПа - 106кПа; Показатели: ЧСС плода; Диапазон измерения: 50 - 210 уд/мин (уд/мин: ударов в минуту) Шаг: 1уд/мин; Точность: ±1%; ±1 уд/мин Мощность динамика: 1Вт |
Меблі офісні
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Кальченко Віктор Миколайович |
||
Дата договору: | 25 квітня 2013 р. | ||
Детальний опис:Меблі офісні: 1). Стіл пислмовий однотумбовий 1200х755х600 kbiu/8/12 -5 шт.; 2). Стіл 1200х725х60 kbiu/7/12 - 9 шт.; 3). Шафа с поличками 540х1985х400 kd/19/5 - 7 шт.; 4) Стілаж пристінний 390х1985х270 kop/19/4 - 10 шт.; 5). Шафа для одягу 540х1985х550 ksu/19/5 - 7 шт.; 6). Комод 390х755х335 k4s/7/4 - 8 шт.. |
Стільці для сидіння
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Маслова Інна Миколаївна |
||
Дата договору: | 25 квітня 2013 р. | ||
Детальний опис:Стільці для сидіння (полум'який, чорний - миющийся) - 25 шт. |
Кушетки
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Кальченко Микола Григорович |
||
Дата договору: | 25 квітня 2013 р. | ||
Детальний опис:Кушетки для відвідувачів - 10 шт. |
Електроінструмент, електричні і господарчі товари
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Печерний Юрій Іванович |
||
Дата договору: | 25 квітня 2013 р. | ||
Детальний опис:1). Лампа керасинова - 1 шт.; 2). Шурупокрут 2 ак.-ра - 1 шт.; 3). Бензопила - 1 шт.; 4). Подовжувач 3м. - 6 шт.; 5). Дзвінок квартирний - 4 шт.; 6). Розетка 2-я накладна - 8 шт.; 7). Вимикач накладний - 8 шт.; 8). Телефонний апарат стационар. - 1 шт.; 9). Телефонний апарат цифровий - 2 шт.; 10). Тачка грузова (до 150 кг.) - 1 шт.; 11). Проволока сталева d.4 - 30 м.п.; 12). Теси слюсарні 53 - 1 шт.; 13). Труба 16 - 17 м.п. 14). Світлова вивіска (адресна) - 2 шт.. |
Послуги з заправки (перезарядки) картриджів для принтерів та МФУ
Вид закупівлі: | послуги | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071, Україна, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Басс Євген Олександрович |
||
Дата договору: | 24 квітня 2013 р. | ||
Детальний опис:Послуги з заправки (перезарядки) картриджів для принтерів та МФУ: 1) Заправка лазерного картриджа (без чипа); 2) Тонер SCC Universal (140 грамм) |
Канцелярська продукція
Вид закупівлі: | товар | ||
Умови поставки:за адресою замовника: 50071 м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, 21 |
|||
Договір укладено: |
Зубко Едуард Григорович |
||
Дата договору: | 11 квітня 2013 р. | ||
Детальний опис:Папка реєстратор. "DONPREM" А4/2 , Папір "UNI Copy" 500 F4 , Скріпки 28мм "Leo 100", Скоби "Літак" 1000, Скорозшивач "АХЕ" А4\2В, Файл А4 глянцевий 0,4\100 |
Перейти до сторінки: