Головна Оподаткування Всі новини за 2021 рік квітень місяць

Як отримати електронний цифровий підпис

Як отримати електронний цифровий підпис

Дата публікації:19 квітня 2021 р.

Для  використання сучасних програмних продуктиів,  у тому числі  при спілкуванні з податковою службою, необхідно отримати електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП), який за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки.

За  допомогою ЕЦП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися в «Електронному кабінеті»  тощо. Документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні оскільки електронний цифровий підпис ідентифікує конкретну особу.

Отримати електронний цифровий підпис можна в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів, перелік яких наведено в Електронному реєстрі, зокрема, в Криворізькій південній ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

 Для отримання ЕЦП користувачу необхідно  ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕЦП;  підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕЦП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу Надавача, обравши відповідну категорію; надати оригінали документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів;  регенерувати електронний цифровий підпис.

Криворізький  південний відділ