Путівник Послуги Комунальних підприємств

Заміна побутового лічильника газу, встановленого за рахунок газорозподільного підприємства.

Заміна побутового лічильника газу, встановленого за рахунок газорозподільного підприємства.

У разі, коли лічильник газу, що встановлений у споживача належить ПАТ "Криворіжгаз" визнано в установленому порядку непридатним до подальшої експлуатації та ремонту, демонтаж, транспортування та монтаж нового лічильника газу здійснюється за рахунок ПАТ "Криворіжгаз".


Необхідно виконувати у наступній послідовності:

Подання заяви до ЦОК.

Нормативно-правові підстави:
  • Закон України "Про забезпечення комерційного обліку природного газу"
  • Про затвердження правил по наданню послуг населенню з газопостачання
  • 1. Кодекс газорозподільних систем» затверджений постановою НКРЕКП №2494 від 30.09.2015 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 за №1379/27824
Установа чи організація: Акціонерне товариство "Криворіжгаз"
Структурний підрозділ: Управління клієнтського сервісу ПАТ "Криворіжгаз"
Місце звернення:

ЦОК


Режим роботи:
  • Пн (900–1800)
  • Вт (900–1800)
  • Ср (900–1800)
  • Чт (900–1800)
  • Пт (900–1800)
  • Сб (900–1800)
Спосіб отримання документів: Особисто
Термін виконання (робочі дні): 1
Особливі умови: Згідно пункту 5 глави 8 розділу Х Кодексу газорозподільних систем (постанова НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494), у разі якщо на період зняття лічильника газу на періодичну повірку неможливо встановити інший, розрахунки зі споживачем здійснюються залежно від середньомісячного (середньодобового) обсягу споживання природного газу за аналогічний період (опалювальний або міжопалювальний) попереднього року або фактичний період споживання (опалювальний або міжопалювальний), якщо він становить менше шести місяців. При цьому: 1) якщо знятий на періодичну повірку лічильник газу перебуває у власності Оператора ГРМ, Оператор ГРМ зобов’язаний протягом двомісячного строку з дати зняття лічильника за власний рахунок забезпечити встановлення розрахункового лічильника газу на місце знятого лічильника газу; 2) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, пройшов періодичну повірку, що підтверджується відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності, Оператор ГРМ зобов’язаний встановити його протягом двох місяців з дати його зняття; 3) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, визнаний відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності непридатним до подальшої експлуатації, рішення про доцільність його ремонту приймає Оператор ГРМ, враховуючи технічні та економічні чинники. У разі прийняття Оператором ГРМ рішення про доцільність ремонту Оператор ГРМ зобов’язаний встановити відремонтований лічильник газу побутового споживача протягом двох місяців з дати його зняття. У разі прийняття Оператором ГРМ рішення про недоцільність проведення ремонту лічильника газу Оператор ГРМ зобов’язаний протягом п’ятнадцяти робочих днів після результатів проведення періодичної повірки (але не пізніше двомісячного строку після зняття лічильника газу на періодичну повірку) безкоштовно встановити власний розрахунковий лічильник газу (аналогічного типорозміру) для подальших комерційних розрахунків і в цей самий строк повернути побутовому споживачу його лічильник газу та письмово повідомити споживача про результати проведення періодичної повірки і прийняте рішення щодо недоцільності ремонту лічильника газу. У такому разі побутовий споживач не може відмовитись від встановлення лічильника газу Оператора ГРМ.






Організації, які задіяні: