Головна Всі новини за 2014 рік листопад місяць

Увага! Порушення строків поставки керамічної плитки!

Увага! Порушення строків поставки керамічної плитки!

Дата публікації:14 листопада 2014 р.

       До виконкому Криворізької міської ради надходять звернення громадян щодо невиконання строків поставки керамічної плитки, замовленої у магазині «Керамо-центр» за адресою: вул. Дніпропетровське шосе, 2/3.

       При розгляді звернень встановлено, що між покупцями (замовниками плитки) та субєктом господарювання (продавцем) не укладені договори стосовно термінів виконання замовлення – строків поставки (доставки) керамічної плитки. Інформацію про зобов’язання з доставки керамічної плитки споживачі (покупці, замовники) отримують лише в усній формі, що унеможливлює вирішення питання по суті.

        Шановні мешканці міста, звертаємо Вашу увагу, згідно із п. 7 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» під час продажу товару продавець зобов’язаний укласти договір – усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем (виконавцем) про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція. Підтвердження вчинення усного правочину оформляється квитанцією, товарним чи касовим чеком, талоном або іншими документами.

        Тому, радимо покупцям, які замовили керамічну плитку у зазначеному магазині, узгодити письмово з продавцем дату поставки (доставки) даного товару.

        Крім цього, звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що у договорах на поставку керамічної плитки бажано зазначити:

  •    найменування (вид) плитки, її кількість, колір, відтінок, розміри;
  •    найменування виробника плитки та його адресу;
  •    вартість товару;
  •    умови оплати;
  •    строки поставки та спосіб доставки плитки (самовивіз, доставка продавцем);
  •    відповідальність продавця за якість продукції, порушення строків виконання замовлення із зазначенням розміру пені;
  •    порядок вирішення спірних питань тощо.

        Увага! Відповідно до ч.5 ст.10 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі порушення строків виконання замовлення (надання послуги) згідно з договором споживач має право вимагати за кожний день прострочення пеню у розмірі трьох відсотків вартості (послуги), якщо інше не передбачено законодавством. У разі коли вартість (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі трьох відсотків загальної вартості замовлення.

        До укладеного договору суб’єкти господарювання (продавці) повинні обов’язково видати розрахунковий документ(чек, квитанцію), що підтверджує факт сплачених коштів. В свою чергу, споживач повинен вимагати у продавця видачу даного документу. Якщо продавець не укладає договір щодо термінів поставки товару, не видає розрахункового документу, то у цьому випадку споживачеві краще утримуватися від придбання (замовлення) товарів у такого підприємця.

        У разі порушення умов договору споживачу необхідно в першу чергу звернутися до керівництва магазину з обґрунтованими вимогами. Заява-претензія складається в двох примірниках, один з яких реєструється суб’єктом господарювання або його представником і залишається у споживача.

        Перевірки у суб’єктів господарювання щодо дотримання ними правил торгівлі і надання послуг здійснює виключно Держспоживінспекція у Дніпропетровській області (49027, м. Дніпропетровськ, пл. Шевченка, 7,   тел. (056)744 09 46).

Інформація підготовлена відділом з питань захисту прав споживачів апарату міськради і виконкому.