Головна Всі новини за 2014 рік квітень місяць

Поради споживачам щодо укладання договору з установки металопластикових виробів

Поради споживачам

Дата публікації:14 квітня 2014 р.

Шановні мешканці міста! Будьте пильними та уважними при виборі суб’єктів господарювання, які здійснюють підприємницьку діяльність з виготовлення та установки металопластикових виробів. 

Радимо перш ніж укладати договір з конкретною фірмою, порівняйте форму договору різних фірм. 

Оформлення замовлення здійснюйте за місцем розташування надавача послуг, а не на дому. Бажано, щоб суб’єкт господарювання був зареєстрований у місті Кривий Ріг. 

Зверніть увагу чи зазначено умовами договору:
  • найменування виконавця послуг та адреса його місце здійснення підприємницької діяльності, контактні телефони;
  • установка (монтаж) виробів;
  • терміни виконання замовлення;
  • вид виробів (модель, артикул і т.і.);
  • інформація про виріб (тип профілю (кількість повітряних камер), тип та формула склопакета - скло/марка-дистанція/наповнення-скло/марка (кількість камер, товщина і покриття скла, газонаповнення і т.і.), фурнітура (ручки, петлі, з`єднувальні елементи і т.і.), підвіконня, москітні сітки, колір виробу та фурнітури тощо); 
  • ескізи (рисунки) виробу із зазначенням вимірів, режиму відкривання вікон тощо, підписів сторін; 
  • вартість замовлення;
  • оплата (передоплата у формі авансу, остаточний розрахунок);
  • відповідальність за порушення строків виконання замовлення;
  • гарантійні зобов’язання;
  • відповідальність сторін;
  • розірвання договору.
Якщо договорі зазначено лише умови доставки або поставки виробів, ані слова про їх монтаж, то це свідчить про те, що деякі виконавці послуг прагнуть уникнути від відповідальності за проведення робіт з монтажу (установки) металопластикових конструкцій. 

Нагадуємо, законодавством передбачено, за кожний день прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі 3% вартості роботи (послуги). У разі коли вартість роботи (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі 3% загальної вартості замовлення. 

Зверніть увагу на зазначені у договорах умови попередньої оплати, чи не зазначено часом передоплата у формі «завдаток»? Варто знати та пам’ятати, «завдаток» не повертається! Якщо сторона, яка дала завдаток, відмовляється від виконання договору, завдаток залишається в іншої сторони. 

Бажано, щоб у договорі було зазначено попередню оплату у формі «авансу». Якщо договір не було виконано, то незалежно від того, з чиєї вини це трапилось і які обставини цьому перешкоджали, аванс у будь-якому випадку підлягає поверненню.

До укладеного договору виконавець послуг повинен видавати розрахунковий документ (чек, квитанцію), що підтверджує факт сплачених коштів після кожної операції з надання послуги (повний розрахунок, внесення авансу, внесення часткової оплати за остаточним розрахунком).

Перед тим, як підписати договір, необхідно уважно вичитати його умови. Своїм підписом споживач дає згоду на пропоновані суб’єктом господарювання умови договору.

Якщо городяни визначаться з виконавцем послуг чи може замовник-споживач до підписання договору отримати у відділі інформацію з питання:
̶ Чи надходили скарги на даного виконавця послуг?
̶ Так, таку інформацію ми надамо. Ми також надамо професійну консультацію з питань захисту прав споживачів. Наш відділ розташований у кабінетах №№114, 115 виконкому міської ради, прийомні дні: понеділок і четвер, з 9.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00. Контактний телефон 493-04-76.

Відділ з питань захисту прав споживачів апарату міськради і виконкому