Головна Всі новини за 2021 рік вересень місяць

«ГАРЯЧА» ЛІНІЯ «Візи»: що найчастіше цікавить замовників послуг

«ГАРЯЧА» ЛІНІЯ «Візи»: що найчастіше цікавить замовників послуг

Дата публікації:14 вересня 2021 р.

З початку року операторами «Гарячої» лінії Центру «Віза» 0-800-500-459 прийнято більше 29 тисяч вхідних дзвінків, що в 1,5 рази більше за аналогічний період минулого року. Насамперед це пов’язано з карантинними заходами. Ми уважно аналізуємо тематику звернень на «Гарячу» лінію Центру «Віза» та постійно проводимо роз’яснення з актуальних питань, шляхом розміщення інформації на вебпорталі Центру «Віза», офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету. За минулий тиждень до нас надійшло 955 дзвінків і ось, що найчастіше цікавило наших замовників послуг.

  • Що робити, якщо закінчується строк дії ID-картки?

 

Цього року українці, яким виповнилося 18 років і які у 14 років отримували паспорт громадянина України у вигляді ID-картки мають здійснити обмін паспорта у зв’язку із закінченням строку його дії. Та це не означає, що реєструватись на прийом необхідно на наступний після 18-річчя день, адже треба звернути увагу на термін дії ID-картки, оскільки подавати документи для обміну потрібно протягом одного місяця до дати закінчення строку його дії, але не раніше. У такому випадку паспорт, що підлягає обміну, після прийому документів повертається особі та здається нею під час отримання нового паспорта.

Для обміну подаються наступні документи:

- паспорт, що підлягає обміну;
- свідоцтво про шлюб або розлучення (за наявності);
- квитанція про сплату адміністративного збору.

Терміни та вартість оформлення паспорта:

- за звичайною процедурою не пізніше ніж 20 робочих днів - 363 грн;

- у терміновому порядку не пізніше ніж 10 робочих днів - 489 грн.

В паспортних офісах Центру «Віза» здійснити оплату можливо в день оформлення паспорта за допомогою POS-терміналів, терміналів самообслуговування, а також он-лайн банкінгу.

Нагадуємо, що прийом замовників послуг у Центрі «Віза» здійснюється виключно за попередньою реєстрацією до електронної черги, яку можна здійснити:

-          на вебпорталі Центру «Віза»  за посиланням https://cutt.ly/HW1Yhz6;

-          у мобільному застосунку «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру «Віза»

або скориставшись QR-кодами

  • Чи можна отримати послуги з «прописки» у Центрі «Віза»?

 

У Центрі адміністративних послуг «Віза» надається досить великий перелік послуг, а саме на сьогодні це 446 видів послуг, та саме послуги з «прописки» відносяться до компетенції відділів реєстрації місця проживання громадян при виконкомах районних у місті рад. Для зручності кожного криворіжця створені сучасні офіси «прописки», які розташовані в кожному районі міста. Звернувшись до відділу реєстрації місця проживання громадян, Ви можете отримати такі послуги:

71-01 «Реєстрація місця проживання»;  

71-02 «Зняття з реєстрації місця проживання»;                                             

71-03  «Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи або місця перебування особи»;

71-04  «Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання»;

71-05  «Реєстрація місця перебування».

Звертаємо Вашу увагу на те, що попередній запис в електронній черзі до відділів реєстрації місця проживання громадян здійснюється за телефонами:

Тернівський район: вул. Короленка, 1А; 098 035 24 80

Покровський район: вул. Шурупова, 2; 098 465 69 66

Саксаганський район: вул. Володимира Великого, 32; (0564) 94 82 15, 097 768 48 83

Довгинцівський район: вул. Дніпровське шосе, 14; 067 997 10 10

Центрально-Міський район: вул. Староярмаркова, 44; 067 777 39 51

Металургійний район: вул. Галатова, 2; (0564) 94 73 60

Інгулецький район: пр-т Південний, 1; вул. Гірників, 19; (0564) 94 70 16, 94 70 15, 94 70 17, 067 497 01 25

 

Телефонуйте і запитуйте – ми завжди відповімо та допоможемо!

МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: 
viza@kr.gov.ua,

https://viza.kr.gov.ua/