Головна Всі новини за 2021 рік січень місяць

ОНОВЛЕНО ПАКЕТНУ ПОСЛУГУ «НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ»

ОНОВЛЕНО ПАКЕТНУ ПОСЛУГУ «НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ»

Дата публікації:27 січня 2021 р.

Мешканці міста Кривого Рогу з 2016 року мають можливість скористатися зручним сервісом оформлення адміністративних послуг – замовити їх одним пакетом за життєвими ситуаціями у Центрі «Віза». На щастя, життєва ситуація «Народження дитини» є стабільною,               а пакетна послуга популярною. Криворізька пакетна послуга «Народження дитини» містить більше складових, аніж  сучасна на сьогодні державна послуга єМалятко (за 1 заявою 9 послуг). Спочатку в складі пакетної послуги «Народження дитини» було 10 послуг – відтепер їх 14:

  • свідоцтво про народження
  • реєстрація місця проживання дитини
  • «пакунок малюка» одноразова допомога
  • реєстрація дитини до дошкільного навчального закладу (в електронному реєстрі)
  • паспорт громадянина України  для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм
  • призначення допомоги при народженні дитини
  • оформлення допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях
  • оформлення документів для надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг для багатодітних сімей
  • оформлення посвідчень батьків та дітей з багатодітної родини
  • надання інформації про можливість першочергового зарахування дитини до закладу загальної середньої освіти
  • надання інформації про перелік лікарів комунальних некомерційних підприємств «Центри первинної медико-санітарної допомоги» Криворізької міської ради, які мають право для укладання декларації з надання  первинної медико-санітарної допомоги  для дитини
  • відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «Муніципальна няня»
  • видача соціальної картки в рамках муніципального проекту «Найкраще дітям»
  • надання одноразової допомоги багатодітним сім’ям міста бюджетним коштом.

       Саме останню послугу долучено на засіданні виконкому міської ради у січні за пропозиціями мешканців міста, адже Центр «Віза» постійно турбується про забезпечення зворотного зв’язку із нашими замовниками послуг.

 

Право на отримання грошової компенсації мають багатодітні сім’ї міста, що зареєстровані та проживають у м. Кривому Розі та багатодітні сім’ї, що складаються з внутрішньо переміщених осіб, які виїхали з окупованої території або  зони проведення антитерористичної операції на сході України й операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях, та узяті на облік в управліннях праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад.

Матеріальна допомога виплачується коштом міського бюджету раз на рік, прийом документів здійснюється протягом року до 01 грудня. Суб’єктом надання послуги     є департамент у справах сім'ї, молоді та спорту виконкому Криворізької міської ради. Для отримання нової послуги необхідно надати такі документи:

-         заяву на ім’я міського голови

-         письмову згоду на збір та обробку персональних даних, необхідних для призна-

чення матеріальної допомоги

-           копію паспорта одного з батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу)

-         копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника

податків (крім осіб, які через релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера) (з пред’явленням оригіналу)

-            копію посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу)

-            копію свідоцтв про народження дітей (з пред’явленням оригіналу)

-           довідку про те, що батьки за іншим місцем реєстрації матеріальну допомогу не отримували.

З переліками документів, необхідних для отримання інших 13 послуг в пакеті «Народження дитини» можна ознайомитись на вебпорталі Центру «Віза», де розміщено всю необхідну інформацію для отримання послуги.

В умовах триваючого карантину рекомендуємо нашим замовникам послуг звертатись за місцем Вашого помешкання чи перебування – до територіальних підрозділів Центру «Віза», адже вони розташовані в кожному районі міста, в Інгулецькому районі їх  два.

Ми чекаємо Вас за адресами:

Металургійний район - Головний офіс Центру адміністративних послуг «Віза» –  пл. Молодіжна, 1;

Територіальні підрозділи:

Тернівський район – вул. Короленка, буд. 1А,  каб.129;
Покровський район – вул. Шурупова, буд. 2,  каб. 12;
Саксаганський район –  вул. Володимира Великого буд. 32, каб. 122;
Довгинцівський район – вул. Дніпровське шосе, буд. 11, каб. 102;
Центрально-Міський район – вул. Староярмаркова,  буд. 44;
Інгулецький район – пр. Південний, буд. 1  та   вул. Гірників, буд. 19.

 

Нагадуємо!  З метою уникнення скупченості людей, у період карантину, Центр «Віза» та його територіальні підрозділи здійснюють прийом  та видачу готових результатів послуг, за попереднім записом в електронній черзі та з дотриманням протиепідемічних заходів - використання  засобів  індивідуального  захисту  (захисна маска) та дистанції не менше 1,5 м.

Зареєструватись в електронній  черзі Центру «Віза» можна:

-                     скориставшись сторінкою «Електронна черга» «Попередня реєстрація» вебпорталу Центру «Віза»; 

-                     мобільним застосунком «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза», безкоштовно завантаживши його в GooglePlay за посиланням https://cutt.ly/ey7BNo5

-                      за допомогою QR-коду.

 

Ми працюємо для Вас!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail
viza@kr.gov.ua

http://viza.kr.gov.ua/