Головна Всі новини за 2018 рік січень місяць

До уваги мешканців міста! Адміністративний збір за реєстрацію бізнесу та нерухомості змінено!

До уваги мешканців міста! Адміністративний збір за реєстрацію бізнесу та нерухомості змінено!

Дата публікації:26 січня 2018 р.

Нагадуємо мешканцям міста, що з 1 січня 2018 року змінились ставки адміністративного збору за проведення державної реєстрації.

Відповідно до вимог чинного законодавства, адміністративний збір за проведення реєстрації нерухомості та бізнесу залежить від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня календарного року, в якому подаються документи для державної реєстрації.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб в розмірі 1762 грн.

У зв’язку із підвищенням прожиткового мінімуму, збільшився і розмір адміністративного збору за державну реєстрацію. 

Звертаємо увагу, що адміністративний збір округлюється до найближчих 10 гривень.

Таким чином, для проведення реєстрації нерухомості та бізнесу доведеться сплатити:

1. За державну реєстрацію права власності на нерухомість:

- за 5 робочих днів – 180 гривень;

- за 2 робочі дні – 1760 гривень;

- за 1 робочий день – 3520 гривень;

- за 2 години – 8810 гривень.

2. За державну реєстрацію інших речових прав (оренда, сервітут, емфітевзис, суперфіцій тощо):

- за 5 робочих днів – 90 гривень;

- за 2 робочі дня – 880 гривень;

- за 1 робочий день – 1760 гривень;

- за 2 години – 4410 гривень.

3. За державну реєстрацію обтяжень майнових прав – 90 гривень.

4. За державну реєстрацію змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника) – 70 гривень.

5. За надання інформації з Державного реєстру прав – 40 гривень.

6. За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу – 530 гривень.

7. За державну реєстрацію змін до відомостей про прізвище, ім’я, по-батькові чи місцезнаходження фізичної особи-підприємця, змін до відомостей про громадське об’єднання чи благодійну організацію – 180 гривень.

8. За виправлення технічної помилки в відомостях про юридичну особу або про прізвище, ім’я, по батькові або місце проживання фізичної особи-підприємця, допущеної з вини заявника – 160 та 50 гривень відповідно.

9. За надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 90 гривень.

10. За надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі – 120 гривень.

Слід зауважити, що при зверненні до виконавчого комітету Криворізької міської ради заявником сплачується виключно адміністративний збір, встановлений на законодавчому рівні, в той час, як при зверненні до нотаріусів та інших акредитованих суб’єктів, додатково оплачуються також їх послуги.

Ми чекаємо на Вас!

Наші контакти:

Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49; e-mail: vpr@kr.gov.ua.