Друкована та супутня продукція для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Друкована та супутня продукція для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

22000000-0 Друкована та супутня продукція: Папка на зав’язках картонна -20шт; Книга канцелярська А4 96 арк – 10шт; Ручка «Economix» HAWAII – 10шт; Скріпки 25мм (100шт в пач) – 2пак; Скріпки 50мм – 2пак; Файл А4 100шт упак – 500пак; Коректор ручка -4шт; Текстовий маркер – 2шт; Клей ПВА (100мл) – 5шт; Ватман А1 – 10арк; Швидкозшивач пластиковий з пружинками – 20шт; Скотч двосторонній вузький 12*10м – 4шт; Скотч 18мм – 5м; Папка конверт на кнопці А4 – 15шт; Швидкозшивач картонний А4 – 20шт; Папка конверт на кнопці А-5 – 7шт; Стікери самоклеючі аркуші 75х75 (76х76) м кольорові – 5шт; Папір ксерокс ний А4 80г/м2 500арк – 30уп для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 09.12.2019 року до 09:00 години в каб.403.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: (0564 )94-73-75  
Відповідальна особа: Чемерпільська Анна Миколаївна
Посада: Юрист

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 22000000-0
Кількість: 671
Одиниця виміру: шт.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 4 823 грн.
Умови поставки: Згідно умов договору
Кінцевий термін подання пропозиції до: 9 грудня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

ing_osvita@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Банківські реквізити, телефон
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Сертифікат якості
  • цінова пропозиція
Термін подання документів до: 9 грудня 2019 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Журбей Віта Вікторівна
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3007907141
Дата укладання договору: 10 грудня 2019 р.
Номер договору: 258
Вартість закупівлі: 4823.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.