Бланочна продукція, журнали

Бланочна продукція, журнали

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Журнал Ф 366/0 – 4 шт.; Журнал обліку отриманих і використаних медичних виробів – 4 шт.; Журнал обліку отриманих і використаних медичних виробів – 4 шт.; Ф 039/0 – 300 шт.; Журнал Ф 047/0 – 6 шт.; Додаток 6 – 3000 шт.; Ф 249-4/0 – 2000 шт.; Ф 503-1/0 – 2000 шт.; Акт про проведення дезінфекції – 5000 шт.; Звіт про надходження лікарських засобів – 5000 шт.; Журнал Ф 074/0 – 20 шт.; Медична довідка – 3000 шт.; Онко огляд – 10000 шт.; Додаток 7 – 5000 шт.; Ф 249-7/0 – 2000 шт.; Журнал Ф 036/0 – 2 шт.; Журнал лікарняних листків – 2 шт.; Журнал рас хода дез засобів – 6 шт.; Ф 095/0 – 1000 шт.; Направлення – 200 шт.; Довідка – 200 шт.; Бланк висновок ЛКК- 100 шт.; Заява – 50 шт.; Направлення в онко диспансер – 100 шт.; Направлення на консультацію в онко диспансер – 100 шт.; Щоденник контролю АТ – 200 шт.; Направлення – 100 шт.; Поінформована згода – 100 шт.; Огляд лікаря акушера-гінеколога – 500 шт.; Ф 070/0 – 600 шт.; Висновок ЛКК – 3000 шт.; Форма МУ-3 – 3000 шт.; Направлення на УЗД – 2000 шт.; Направлення до діагностичного центру – 500 шт.; Ф 089/0 – 500 шт.; Щоденник – 30000 шт.; Ф 065/0 – 1000 шт.; Направлення – 1000 шт.; Направлення – 1000 шт.; Довідка – 1000 шт.; Направлення – 100 шт.; Дослідження крові – 10000 шт.; Бланк вухо – 1000 шт.; Розписка – 1000 шт.; Дослідження сечі – 10000 шт.; Дослідження крові – 10000 шт.; Ф 025-2/0 – 20000 шт.; Ф 218/0 – 3000 шт.; Журнал обліку аудіометрії – 2 шт.; Дослідження крові – 2000 шт.; Дослідження крові – 2000 шт.; Направлення – 500 шт.; Направлення – 1500 шт.; Направлення – 500 шт.; Направлення – 1500 шт.; Розрахунковий лист – 500 шт.; Додаток 8 – 300 шт.; Додаток 78 – 300 шт.; Журнал реєстрації вхідної документації – 1 шт.; Журнал реєстрації вихідної документації – 1 шт.; Ярлик – 500 шт.; Подорожній лист – 1000 шт.; Табель обліку робочого часу – 1000 шт.; Вимога – 1000 шт.; Форма ФБУ – 1000 шт.; Особовий рахунок – 400 шт.; Журнал обліку підготовки служби – 1 шт.; Журнал ведення протоколів – 5 шт.; Журнал оперативного контролю – 15 шт.; Журнал реєстрації вступного інструктажу – 2 шт.; Журнал реєстрації вступного інструктажу – 3 шт.; Журнал реєстрації інструкцій – 5 шт.; Журнал обліку видачі інструкцій – 5 шт.; Журнал реєстрації аварій – 1 шт.; Журнал реєстрації операційного матеріалу – 4 шт.; Вимога – 1000 шт.; Відомість обліку – 1000 шт.; Відомість обліку – 1000 шт.; Відомість обліку – 1000 шт.; Меню – 1000 шт.; Журнал Ф 129-6/0 – 1 шт.; Реєстр – 50 шт.; Акт приймання наркотичних засобів – 24 шт.; Ф 209/0 – 1000 шт.; Робочий журнал – 1 шт.; Журнал обліку генеральних прибирань – 2 шт.; Журнал Ф 253/0 – 1 шт.; Журнал Ф 25340 – 2 шт.; Журнал Ф 410/0 – 1 шт.; Журнал контролю автоклаву – 3 шт.; Робочий журнал - 2 шт.; Ф 129-11/0 – 500 шт.; Ф 003-3/0 – 500 шт.; Контрольна карта – 500 шт.; Журнал Ф 129-7/0 – 2 шт.; Журнал первинних хворих – 1 шт.; Журнал обліку процедур з масажу – 1 шт.; Журнал обліку процедур лазером – 1 шт.; Ф 249-4/0 – 100 шт.; Ф 503-1/- - 200 шт.; Вкладиш – 50 шт.; Ф 003-2/0 – 50 шт.; Бланк огляд – 50 шт.; Ф 207/0 – 50 шт.; Ф 240-1/0 – 100 шт.; Ф 200-1/0 – 200 шт.; Первинний огляд хворого – 1000 шт.; Ф 027/0 – 50 шт.; Бланк скарги – 200 шт.; Протокол лікування застрахованої особи – 50 шт.; Ф 249-7/0 – 200 шт.; Ф 003-5/0 – 300 шт.; Порційна вимога – 100 шт.; Заява на кров – 100 шт.; Акт проведення дезінфекції – 200 шт.; Акт проведення дезінфекції – 200 шт.; Ф 005/0 – 200 шт.; Ф 003-5/0 – 200 шт.; Заява – 600 шт.; План операції – 800 шт.; Заявка в КДЛ – 300 шт.; Додаткова порційна вимога – 300 шт.; Додаткова свідома згода – 100 шт.; Направлення на патологічне дослідження – 700 шт.; Порційна вимога – 500 шт.; Ф 207/0 – 200 шт.; Направлення – 100 шт.; Направлення – 200 шт.; Направлення – 100 шт.; Ф 005/0 – 100 шт.; Ф 003-5/0 – 100 шт.; Первинний огляд хворого – 300 шт.; Протокол операції – 200 шт.; Журнал Ф 001/0 – 2 шт.; Журнал визначення групи крові – 2 шт.; Журнал Ф 366/0 – 10 шт.; Журнал реєстрації макроскопічної оцінки – 2 шт.; Журнал реєстрації макроскопічної оцінки – 2 шт.; Журнал Ф 008/0 – 6 шт.; Журнал ПДМС – 6 шт.; Звіт – 50 шт.; Листок заявка – 100 шт.; Бланк страхування – 50 шт.; Ф 003/0 – 2000 шт.; Вкладиш - 2000 шт.; Вкладиш – 2000 шт.; Ф 003-6/0 – 2000 шт.; Ф 003-4/0 – 2000 шт.; Ф 066/0 – 2000 шт.; Ф 004/0 – 2000 шт.; Ф 503-10/0 – 200 шт.; Ф 503-1/0 – 200 шт.; Журнал по охороні праці – 1 шт.; Журнал роботи випромінювача - 2 шт.; Журнал роботи випромінювача – 2 шт.; Журнал обліку температурного режиму – 1 шт.; Журнал обліку технічного навчання – 1 шт.; Журнал обліку прийому хворих – 1 шт.; Заявка в КДЛ – 200 шт.; Ф 249-7/0 – 100 шт.; Акт про проведення дезінсекції – 300 шт.; Бланк скарги – 200 шт.; Витяг з історії хвороби – 300 шт.; Витяг з історії хвороби – 300 шт.; Журнал обліку розведення засобів – 1 шт.; Журнал обліку генеральних прибирань – 2 шт.; Журнал обліку тех.. стану медичного обладнання – 1 шт.; Журнал обліку роботи – 2 шт.; Направлення – 100 шт.; Направлення на цитологічне дослідження – 50 шт.; Додаткова порційна вимога - 50 шт.; Заявка в КДЛ – 100 шт.; Ф 249-7/0 – 50 шт.; Протокол операції – 50 шт.; Лист обов’язкового обстеження – 100 шт.; Ф 027/0 – 100 шт.; Ф 503-1/0 – 500 шт.; Журнал обліку занять – 2 шт.; Контрольно технічний журнал – 1 шт.; Контрольно технічний журнал – 1 шт.; Контрольно технічний журнал – 1 шт.; Контрольно технічний журнал – 1 шт.; Контрольно технічний журнал – 1 шт.; Бланк – 1000 шт.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька міська лікарня №10" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01111977
Поштовий індекс:
50023
Адміністративний район: Довгинцівський
Адреса:
вулиця Вернадського буд. 141А
Керівник: Семенів Володимир Миколайович
Телефон: 096-763-28-96  
Відповідальна особа: Лісовенко Наталя Миколаївна
Посада: економіст

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Кількість: за детальним описом
Одиниця виміру: шт.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 61 433,5 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 4 грудня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

dzvlkr@gmail.com


Документація

Умови подання документів: електронною поштою
Перелік документів:
  • Договір
  • Специфікація
  • цінова пропозиція
Термін подання документів до: 4 грудня 2019 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Кравцова Світлана Володимирівна
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 2506116226
Дата укладання договору: 4 грудня 2019 р.
Номер договору: 58
Вартість закупівлі: 61433.50 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.