Канцелярські твари

Канцелярські твари

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

1. Біндери 32мм-24 шт; 2. Біндери 51мм-24 шт; 3. Блок білого паперу для нотаток 80х80х30-20 шт; 4. Закладки з клейким шаром - 20 шт; 5. Книга обліку 192 арк кліт.- 20 шт; 6. Книга обліку 96 арк. - 20 шт; 7. Швидкозшивач А 4 картон - 200 шт; 8. Діркопробивач металевий- 6 шт; 9. Щоденик А5 (5 шт червоного кольору, 3 шт. синього) - 8 шт; 10. Офісний календар 1 шт; 11. Календар перекидний - 6 шт.; 12. Клей ПВА 100 мл. - 10 шт; 13. Кліпборд папка А4-3 шт; 14. Зошит канцелярський А4 48 арк. - 20 шт; 15. Книга А4 96 арк картонна обкладинка - 20 шт; 16. Килимок - 2 шт; 17. Коригуюча рідина - 20 шт; 18. Гумка комбінована - 20 шт; 19. Блок паперу з клейким шаром 75х75 - 20 шт; 20. Текст маркер - 3 шт; 21. Реєстратор А4 70 - 108 шт; 22. Ніж канцелярський 18мм-10 шт.; 23. Ніж універсальний 9 мм-10 шт; 24. Ножиці 21 см-6 шт; 25. Папка-швидкозшивач А4 з пружинним механізмом-20 шт; 26. Планінг датований - 1 шт; 27. Папка для паперів А 4 з завязками - 200 шт; 28. Ручка гелева (синя ампулка) - 10 шт; 29. Ручка гелева (чорна ампулка) - 10 шт; 30. Ручка кулькова (синя ампулка) - 30 шт; 31.Ручка масляна (чорна ампулка) - 20 шт; 32. Папка швидкозшивач А4- 20 шт; 33. Клейка стрічка 18х30- 10 шт; 34. Клейка стрічка 48х200х40- 10 шт; 35. Скріпки оцинковані 25 мм - 40 шт; 36. Зошит 12 арк-20 шт; 37. Зошит 24 арк-20 шт; 38. Зошит 48 арк-20 шт; 39. Чинка - 20 шт; 40. Файли А4 - 10 уп. 41. Файли А5 - 1 уп.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Поштовий індекс:
50079
Адміністративний район: Тернівський
Адреса:
вулиця Короленка буд. 1А
Керівник: Солод Віталій Михайлович
Телефон: 380676087085  
Відповідальна особа: Шеляг Ганна Юріївна
Посада: - не зазначено -

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Кількість: 42
Одиниця виміру: од.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 16 740 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 22 жовтня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

zakupivli@trnvk.gov.ua


Документація

Умови подання документів:
  • особисто
  • поштою
  • електронною поштою
Перелік документів:
  • Договір
  • Комерційна пропозиція
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності.
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Накладна
  • Рахунок
  • Специфікація
Термін подання документів до: 22 жовтня 2019 р.

Договір укладено

Юридична особа: Товариство з обмеженою відповідальністю 
ТОВ "Офікс"
Код юридичної особи: 39541310
Дата укладання договору: 28 жовтня 2019 р.
Номер договору: 184
Вартість закупівлі: 16640.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.