Виготовлення інформаційних стендів

Виготовлення інформаційних стендів

Результат проведення закупівлі: закупівлю відмінено
Детальный опис:

Виготовлення та монтаж сталевих дошок для розміщення оголошень на території міста Кривого Рогу. Дошка складається з площини для розміщення оголешь та урни для збору сміття. Кількість – 10 шт. До вартості також враховуються транспортні витрати на перевезення дошок оголошень, матеріали, необхідні для монтажу дошок, вартість матеріалів і витрати з оплати праці робітників, що будуть виконувати роботи з виготовлення та монтажу, а також підготовка території під встановлення за адресами, вказаними Замовником. Матеріли які використовуються для виготовлення дошки оголошення: - рамка: сталева кругла труба не менше 32х2 мм; - опора: квадратна сталева труба не менше 100х50х5 мм; - сталевий лист-екран товщиною не менше 2 мм. Параметри дошки: 1) ширина: 1000 - 1100 мм.; 2) висота: 2500-2600 мм.; 3) товщина: не менше 2 мм.; 4) на опорній трубі дошки має кріпитися урна; 5) всі шви h = 3; 6) зварні шви по ГОСТ 5264-807) металоконструкції щита фарбувати емаллю світло-сірого кольору ГОСТ 6465-76 (колір RAL 9004) не менше як за два рази по шару ґрунтовки – площа 3,8 - 4 м2. Параметри урни: 1) матеріал – сталевий лист; 2) тип становлення – навісна; 3) габаритні розміри: не менше 150х300х470 мм; 4) об’єм: не менше15л (для сміття)/1,3л (для попілу).


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Інспекція з благоустрою виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41428208
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Ставецька Юлія Василівна
Телефон: 920044 Телефон №2: 920040
Відповідальна особа: Ничипоров Андрій олегович
Посада: - не зазначено -

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: послуги
Кількість: 10
Одиниця виміру: од.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 98 000 грн.
Умови поставки: Монтаж дошок та транспортування дошок на місце монтажу здійснює виконавець. Місця монтажу визначає замовник. Прийом товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника. У разі невідповідності товару вимогам, Виконавець зобов’язаний замінити товар протягом 7 робочих днів. Всі витрати у цьому випадку несе виконавець.
Кінцевий термін подання пропозиції до: 7 жовтня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

instender@ukr.net


Документація

Умови подання документів:
  • електронною поштою
  • особисто
Перелік документів:
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Комерційна пропозиція
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності.
  • Свідоцтво про державну реєстрацію
  • Свідоцтво про державну реєстрацію СПД
  • Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи
  • Свідоцтво про реєстрацію платника податку
  • цінова пропозиція
Термін подання документів до: 7 жовтня 2019 р.