Виготовлення інформаційних стендів

Виготовлення інформаційних стендів

Результат проведення закупівлі: закупівлю відмінено
Детальный опис:

Виготовлення та монтаж сталевих дошок для розміщення оголошень на території міста Кривого Рогу. Дошка складається з площини для розміщення оголешь та урни для збору сміття. Кількість – 15 шт. До вартості також враховуються транспортні витрати на перевезення дошок оголошень, матеріали, необхідні для монтажу дошок, вартість матеріалів і витрати з оплати праці робітників, що будуть виконувати роботи з виготовлення та монтажу, а також підготовка території під встановлення за адресами, вказаними Замовником. Матеріли які використовуються для виготовлення дошки оголошення: - рамка: сталева кругла труба 32х2 мм; - опора: квадратна сталева труба 100х50х5 мм; - сталевий лист-екран товщиною 2 мм. Параметри дошки: 1) ширина: 1000 мм.; 2) висота: 2500 мм.; 3) товщина: 2 мм.; 4) на опорній трубі дошки має кріпитися урна; 5) всі шви h = 3; 6) зварні шви по ГОСТ 5264-80$ 7) металоконструкції щита фарбувати емаллю ПФ-115 світло-сірого кольору ГОСТ 6465-76 (колір RAL 9004) за два рази по шару ґрунтовки ГФ-021 – площа 3,8м2. Параметри урни: 1) матеріал – нержавіюча сталь; 2) тип встановлення – навісна; 3) габаритні розміри: 150х300х470 мм; 4) об’єм: 15л (для сміття)/1,3л (для попілу); 5) вага: 3,5 кг.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Інспекція з благоустрою виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41428208
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Ставецька Юлія Василівна
Телефон: 920044 Телефон №2: 920040
Відповідальна особа: Ничипоров Андрій олегович
Посада: - не зазначено -

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Кількість: 15
Одиниця виміру: од.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 147 501 грн.
Умови поставки: Монтаж дошок та транспортування дошок на місце монтажу здійснює виконавець. Місця монтажу визначає замовник. Прийом товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника. У разі невідповідності товару вимогам, Виконавець зобов’язаний замінити товар протягом 7 робочих днів. Всі витрати у цьому випадку несе виконавець.
Кінцевий термін подання пропозиції до: 18 червня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

instender@ukr.net


Документація

Умови подання документів: електронною поштою
Перелік документів:
  • Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних договорів
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • витяг (копія) з реєстру платників податків
  • Витяг з ЄДР
  • Довідка про наявність мат.тех.оснащення та наявність спец.техніки
  • Довідка,у довільній формі,яка містить відомості про учасника
  • Договір
  • Калькуляція
  • Комерційна пропозиція
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності.
  • Копія Статуту або іншого установчого документу (для юридичних осіб).
  • Проект договору
  • Свідоцтво про державну реєстрацію СПД
  • Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи
  • цінова пропозиція
Термін подання документів до: 18 червня 2019 р.