стоматологічні матеріали, дезинфекційні засоби

стоматологічні матеріали, дезинфекційні засоби

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Віск базисний,500гр, віск моделювальний,55 гр, Фторакс з прожилками,п300гр+ж150мл, редонт-колір,п150г+ж100мл, фільц конусний, щітка щетинка, паста гои,100гр, тігель керамічний, бор ТВС прямим након, фреза шт, зуби пластмасові А3/25,560 шт, А3/30 560 шт, ізокол - 69 100мл, мономер АРК 7,100 мл, Синма М одноколор 16,п80гр+ж40гр, Синма М одноколор 19,п80гр+ж40гр, Круги еластичні шліфувальні 10шт,кламера 1,0 500 шт, порошок полірувальний 2 кг, гільзи 100 шт, проволока для пайки 40 гр, віск восколіт 1,150гр, лавакс 20 г, аква-цем,п100гр+ж60гр, упін 450 гр, індикатори контроля на 132 град, 1000 шт, індикатори контроля на 180 град, 1000 шт, пакети для стерилізації 6*12,200шт, пакети для стерилізації 9*23,200шт, маски процедурні,50штАХД 2000 експрес 1 л, аеродезин,1л, лізоформін 1л.


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальний заклад “Криворізька міська стоматологічна поліклініка №5” Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05446367
Поштовий індекс:
50071
Адміністративний район: Саксаганський
Адреса:
вулиця Володимира Великого буд. 21А
Керівник: Субота Володимир Сергійович
Телефон: 64-03-62  
Відповідальна особа: Гладуш О.В.
Посада: Головна медсестра

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 33100000-1 Медичне обладнання 24900000-3 Чисті хімічні речовини та різноманітна хімічна продукція ,24450000-3 Агрохімічна продукція
Кількість: 185
Одиниця виміру: од.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 33 470 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 15 квітня 2019 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

stomat5kr@gmail.com


Документація

Умови подання документів:
  • електронною поштою
  • особисто
Перелік документів:
  • Договір
  • Специфікація
Термін подання документів до: 15 квітня 2019 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Дідіна Ганна Олегівна
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3036817963
Дата укладання договору: 16 квітня 2019 р.
Номер договору: 103
Вартість закупівлі: 33470.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2019 р.