Канцелярські товари

Канцелярські товари

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Книга складського обліку запасів-6шт.-540,00грн., книга поточних рахунків та розрахунків-2шт.-180,00грн., інвентарна картка обліку основних засобів 03-6 (бюджет)-500шт.-250,00грн., онкоосмотр-500шт.-75,00грн., щоденник обліку роботи лікаря-стомат.-100шт.-95,00грн., щоденник обліку роботи лікаря-стомат.-ортопеда-100шт.-95,00грн., статистичний талон для реєстрації заключних діагнозів-100шт.-35,00грн., талон на прийом до лікаря-4000шт.-480,00грн., медична картка стоматологічного хворого-1000шт.-550,00грн., вкладиш до медичної картки стомат.хворого-1000шт.-350,00грн., листок щоденного обліку роботи лікаря стомат.-600шт.-330,00грн. табель учета использования рабочего времени-100шт.-95,00грн., картка хворого, який лікується в фізіотерапевтичному відділенні- 500шт.-230,00грн., заява на обробку персональних данних-100шт.-26,00грн., журнал реєстрації інструктажів з питань пожеж.безпеки-4шт.-260,00грн. опис інвентарних карток по обліку основних засобів-2шт.-150,00грн., журнал реєстрації інструкцій з питань ОП-4шт.-300,00грн., флеш-накопичувач 16ГВ-2шт.-397,00грн., калькулятор CITIZEN SDC-9790-2шт.-560,00грн., папка-файл глянцевий-5пачка-180,00грн., штемпельна фарба синя 28мл-3шт.-177,00грн..


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальний заклад "Криворізька міська стоматологічна поліклініка №4" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986204
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
вулиця Подлєпи буд. 35
Керівник: Єфіменко Микола Іванович
Телефон: 4065192  
Відповідальна особа: Сизоненко Вікторія Олександрівна
Посада: Бухгалтер

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість: 8630
Одиниця виміру: не визначено
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 5 355 грн.
Умови поставки:
Кінцевий термін подання пропозиції до: 21 грудня 2017 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

stomat-4@ukr.net


Документація

Умови подання документів: особисто
Перелік документів:
  • Видаткова накладна
  • Договір купівлі-продажу
Термін подання документів до: 21 грудня 2017 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Косей Лілія Леонідівна
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 1838114544
Дата укладання договору: 21 грудня 2017 р.
Номер договору: 50
Вартість закупівлі: 5355.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2017 р.