офісне приладдя, та канцтовари

офісне приладдя, та канцтовари

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

папір А4 (210х297) 500 арк, білий 80 g/m2 - 42 пач; книга канцелярська А 4 96 аркушів в клітинку - 2 шт; зошит 48 аркушів в клітинку - 2 шт; скорозшивач А 4 пластиковий з перфорацією - 30 шт; папка на 60 файлів А 4 пластикова - 3 шт; Калькулятор DESK-TOP SDC-888T - 2 шт; корректор ленточный 5мм*6м - 3 шт; клей канцелярський 100 мл - 3 шт; олівець чорнографітний НВ - 15 шт; ластик - 5 шт; ручка шарикова Buromax, синя - 15 шт;ручка шарикова Tianjiao чорна - 15 шт; маркер текстовий 4 мм жовтий - 2 шт; файли А 4 20 мкм - 300 шт; скотч 24*20 прозорий - 5 шт; скотч 48*100 прозорий - 4 шт; папір для факса 210 - 1 шт; ножниці - 1 шт; скріпки круглі 28 мм, 100 шт - 1 шт; степлер № 10 - 1 шт; скоби № 24 - 1 шт;скоби № 10 - 5 шт;


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986115
Поштовий індекс:
50027
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
вулиця Юрія Камінського буд. 5
Керівник: Партоєва Олена Григорівна
Телефон: 92-12-06 Телефон №2: 92-12-16
Відповідальна особа: Булавіна Людмила
Посада: економіст

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість: 458
Одиниця виміру: шт.
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 3 960 грн.
Умови поставки: Місце поставки товарів: 50027, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5, Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника Поставка товару здійснюється представником постачальника, на вимогу замовника. Прийом товару з 09 до 12 год. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)). Умови оплати – Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України по факту поставки товару згідно накладної “Постачальника” на умовах відстрочки платежу до 10-ти банківських днів з моменту поставки товару, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок, за поставлений товар, здійснюється протягом 5-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення, на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. На виконання Розпорядження Кабінету міністрів України №829-р від 11.09.2014р. закупівля товарів «у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі» неможлива.
Кінцевий термін подання пропозиції до: 23 серпня 2017 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

inf-ekonom@ukr.net


Документація

Умови подання документів:
  • особисто
  • поштою
  • електронною поштою
Перелік документів:
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • Договір
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності.
  • Специфікація
Термін подання документів до: 23 серпня 2017 р.

Договір укладено

Юридична особа: Товариство з обмеженою відповідальністю 
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІКС"
Код юридичної особи: 39541310
Дата укладання договору: 5 вересня 2017 р.
Номер договору: 92
Вартість закупівлі: 3957.40 грн.
Строк дії договору : 1 січня 1970 р.