Бланки медичної документації

Бланки медичної документації

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Медична карта стаціонарного хворого з додатками 6000 шт, клінінчий аналіз крові 5000 шт, аналіз сечі загальний 5000 шт, біохімічний аналіз 1000 шт, біохімічний аналіз (глюкоза) 1000 шт, журнал реєстрації досліджень зразків біологічних матеріалів 1 шт, журнал відповідального чергового лікаря педіатра 1 шт, журнал відповідального чергового лікаря 1 шт, журнал обліку прийому зворих у стаціонар 15 шт, журнал раєстрації амбулаторних хворих 10 шт, журнал відмовлень у госпіталізації по швидкій допомозі 15 шт, журнал обліку випадків звернень до ЛПЗ з тілесними ушкодженнями кримінального характеру 1 шт, журнал обліку випадків ДТП по приймальному відділенню 1 шт, консультаційний висновок спеціаліста 2000 шт


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: Комунальне підприємство "Криворізька міська клінічна лікарня №8" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986003
Поштовий індекс:
50082
Адміністративний район: Тернівський
Адреса:
вулиця Сергія Колачевського буд. 55
Керівник: Мельниченко Володимир Васильович
Телефон: 0564365404 Телефон №2: 0564365404
Відповідальна особа: Тютюник Оксана Петрівна
Посада: - не зазначено -

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 17.23.1
Кількість: 20045
Одиниця виміру: одиниць
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 19 600 грн.
Умови поставки: за заявкою замовника
Кінцевий термін подання пропозиції до: 13 жовтня 2016 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

8likarnya@gmail.com


Документація

Умови подання документів:
  • електронною поштою
  • особисто
Перелік документів:
  • Виписка (копія) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
  • Копія паспорту (для фізичних осіб)
  • Копія свідоцтва платника податку
  • Цінова пропозиція
Термін подання документів до: 13 жовтня 2016 р.

Договір укладено

Фізична особа: Фізична особа-підприємець
Яковенко Анна Валерыъвна
Ідентифікаційний код фізичної особи підприємця: 3219514346
Дата укладання договору: 26 жовтня 2016 р.
Номер договору: 252
Вартість закупівлі: 18652.00 грн.
Строк дії договору : 31 грудня 2016 р.