Стільці офісні

Стільці офісні

Результат проведення закупівлі: договір укладено
Детальный опис:

Стільці офісні зі спинкою, м'які, на 4 ніжках, чорні


Замовник торгів – розпорядник коштів

Назва: МОЛОДІЖНА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА"
Код ЄДРПОУ: 26509557
Поштовий індекс:
50099
Адміністративний район: Центрально-Міський
Адреса:
проспект Поштовий буд. 68 кв.459
Керівник: Удовенко Валерій Олександрович
Телефон: (067)5692800  
Відповідальна особа: Удовенко Валерий Александрович
Посада: Директор

Предмет закупівлі

Вид закупівлі: товар
Код державного класифікатора: 940330
Кількість: 17
Одиниця виміру: одиниць
Очікувана вартість (вказувати у гривнях): 5 100 грн.
Умови поставки: Вимоги до учасника Постачати продукцію точно в строк згідно з узгодженим графіком згідно з замовленням (договором, додатком). Виконувати необхідні обсяги поставки. Надавати необхідну супровідну документацію. Витримувати узгоджені ціни. Для забезпечення зручного співпраці, постачальнику важливо мати контактна особа, готовий приділити частину свого часу на інформаційну підтримку. Ця людина повинна стежити і за необхідності змінювати інформацію, що стосується цін товару, його опису, наявності на складі, терміни поставки та умов взаємодії з партнерами. Важливий аспект — наявність зареєстрованої форми підприємницької діяльності — пп або юридичної особи. Ваша компанія має стабільно працювати і отримувати прибуток від своєї діяльності. Безкоштовна доставка в будь-яку точку міста. Зв'язок по телефону або Email, 24/7 Вимоги до товару. Сертифікати якості Гарантія.
Кінцевий термін подання пропозиції до: 27 серпня 2016 р.
E-mail (для отримання інформації від учасників):

romrost2013@yandex.ru


Документація

Умови подання документів:
  • електронною поштою
  • особисто
Перелік документів:
  • Договір купівлі-продажу
  • Свідоцтво про державну реєстрацію
Термін подання документів до: 27 серпня 2016 р.

Договір укладено

Юридична особа: Фізична особа-підприємець
Тамарович Сергiй Олександрович
Код юридичної особи: 2949002176
Дата укладання договору: 26 серпня 2016 р.
Номер договору: 2
Вартість закупівлі: 5100.00 грн.
Строк дії договору : 17 жовтня 2016 р.