Перелік замовників закупівель

Статуc:закупівлю розпочато

Назва: Інспекція з благоустрою виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41428208
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Ставецька Юлія Василівна
Телефон: 92-00-40  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації





Переміщення елементів благоустрою, розміщених з порушенням вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», державних стандартів, норм і правил

Вид закупівлі: послуги  
Умови поставки:
Наявність території , охороняємих приміщень для зберігання об’єктів, технічних засобів для переміщення, зваження ваги, вимірювання обєму елементів.
Кінцевий термін подання пропозиції до: 18 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Найменування елементів благоустрою що підлягають переміщенню: шлагбаум металевий, юніпаркер металевий, блок бетонний, металеві стовпці, металеві ворота, металеві решітки, забор (металевий), навіс, павільон, інші металеві конструкції тощо - загальна маса 4394,4 кг. Переміщення блоку бетонного - загальна кількість 5 од. Переміщення паркану (бетонний, цегляний, дерев’яний), блоку бетонного (з розбиванням)- загальний об’єм 5 м.куб. Послуги включають в себе: • попередній огляд елементів, що підлягають переміщенню; • обрання оптимальної технології для надання послуг; • переміщення елементів шляхом відокремлення їх окремих частин одна від одної або шляхом переміщення із збереженням цілісної форми об’єкту; зваження та завантаження цілих елементів або їх окремих конструктивних елементів для транспортування до майданчика тимчасового зберігання; • транспортування до майданчика тимчасового зберігання ; • розвантаження цілих елементів або їх окремих конструктивних елементів на майданчиках тимчасового зберігання, зберігання переміщених елементів. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат, витрат повязаних з переміщенням та витратних матеріалів згідно з чинним законодавством. Пропозиція повинна враховувати охоплення всієї території міста Кривого Рогу. Технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Учасником, вартість ресурсів враховується в пропозиції конкурсних торгів. Учасник повинен мати не менше однієї стаціонарної матеріально-технічної бази (власної, орендованої або партнерів) з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту спецтехніки в м. Кривий Ріг. Виконавець послуг повинен під час робіт: • дотримуватись правил благоустрою міста Кривого Рогу. • керуватись правилами охорони праці під час переміщення об’єктів; • забезпечити працівників необхідними засобами захисту та використовувати їх за призначенням; • застосовувати технічно справні машини, механізми і пристрої,; • уживати заходи щодо усунення або зменшення впливу шкідливих та/або небезпечних факторів; • ураховувати метеорологічні умови, а також стан здоров'я працівників, які виконують роботи на висоті; У разі необхідності термінового виконання послуг Замовник може у телефонному режимі (з послідуючим письмовим підтвердженням) надавати Виконавцю відповідне доручення.

Демонтаж рекламних конструкцій

Вид закупівлі: послуги  
Умови поставки:
Наявність території з контрольно-пропускним пунктом, охороняємих приміщень для зберігання конструкцій, технічних засобів для демонтажу конструкцій та їх зважування.
Кінцевий термін подання пропозиції до: 18 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Найменування конструкції що підлягають демонтажу: наземна рекламна конструкція без фундаменту, рекламна конструкція закріплена на опорах контактної мережі та зовнішнього освітлення (демонтаж яких потребує залучення спецінструменту) – загальна маса 3760 кг. Наземна рекламна конструкція (білборд з рекламною площиною від 10 кв.м. до 36 кв.м.) із залученням спецтехніки - загальна кількість 6 од. Дахова рекламна конструкція від 5 м.кв. до 30 м.кв. із залученням спецтехніки (автопідйомник, автовишка) – загальна кількість 1 од. Фасадна рекламна конструкція від 5 м.кв. до 30 м.кв. із залученням спецтехніки (автопідйомник, автовишка) – загальна кількість 1 од. Виносні штендери – загальна кількість 30 од. Банерні розтяжки розташовані на елементах дорожньої огорожі, парканах, інших елементах благоустрою тощо – загальна кількість 40 од. Послуги включають в себе: • попередній огляд рекламних конструкцій, що підлягають демонтажу; • обрання оптимальної технології для надання послуг; • демонтаж рекламних конструкцій шляхом відокремлення їх окремих частин одна від одної або шляхом демонтажу із збереженням цілісної форми об’єкту; • зважування конструкцій; • завантаження цілих рекламних конструкцій або їх окремих конструктивних елементів для транспортування до майданчика тимчасового зберігання; • транспортування до майданчика тимчасового зберігання ; • розвантаження цілих рекламних конструкцій або їх окремих конструктивних елементів на майданчиках тимчасового зберігання. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат та витратних матеріалів згідно з чинним законодавством. Пропозиція повинна враховувати охоплення всієї території міста Кривого Рогу. Технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Учасником, вартість ресурсів враховується в пропозиції конкурсних торгів. Учасник повинен мати не менше однієї стаціонарної матеріально-технічної бази (власної, орендованої або партнерів) з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту спецтехніки в м. Кривий Ріг. Виконавець послуг повинен під час робіт: • дотримуватись правил благоустрою міста Кривого Рогу. • керуватись правилами охорони праці під час демонтажу рекламних конструкцій; • забезпечити працівників необхідними засобами захисту та використовувати їх за призначенням; • застосовувати технічно справні машини, механізми і пристрої,; • уживати заходи щодо усунення або зменшення впливу шкідливих та/або небезпечних факторів; • ураховувати метеорологічні умови, а також стан здоров'я працівників, які виконують роботи на висоті; У разі необхідності термінового виконання послуг Замовник може у телефонному режимі (з послідуючим письмовим підтвердженням) надавати Виконавцю відповідне доручення.

Виготовлення плакатів із соціально-значущою інформацією

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 060
Умови поставки:
Завантаження, розвантаження товару здійснює Виконавець за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30 каб.116 Прийом товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника. У разі невідповідності товару вимогам, Виконавець зобов’язаний замінити товар протягом 7 робочих днів. Всі витрати у цьому випадку несе Виконавець.
Кінцевий термін подання пропозиції до: 12 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Білборд :150 од. Формат: у готовому вигляді - 6000х3000мм. Папір: BlueBack Щільність паперу: 115 г/м2. Друк: офсетний, односторонній, повнокольоровий Сітілайт : 900 од. Формат: у готовому вигляді – 1200х1800 мм. Папір: BlueBack Щільність паперу: 115 г/м2. Друк: офсетний, односторонній, повнокольоровий. Банер: 10 од. Формат: у готовому вигляді - 6000х3000мм.Матеріал: GFL Frontit mattЩільність матеріалу: 440 г/м2.Друк: широкоформатний, односторонній, повно кольоровий,якість друку 720 dpi. Наповнення плакатів складається з тексту та фотоматеріалів. Виконавець здійснює верстку та додрукову підготовку. За потребою – макет. Замовник надає макет плакатів у форматі TIFF буклету, а Виконавець обробляє їх відповідно до правил складання плакатів та друкує. Якісні характеристики. Товар повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень і дефектів (подряпин, плям, смужок на зображені, розводів) з рівно обрізаними кутами. Якісна, чітка, рівномірна і насичена передача кольору. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує його цілісність та збереження під час транспортування. У вартість товару включені витрати на, обробку макету, верстку, пакування та доставку (погрузка–перевезення–вигрузка) товару. Всі етапи виготовлення друкованої продукції погоджуються із Замовником.