Перелік замовників закупівель

Статуc:договір укладено

Назва: Інспекція з благоустрою виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41428208
Поштовий індекс:
50101
Адміністративний район: Металургійний
Адреса:
площа Молодіжна (Мт) буд. 1
Керівник: Ставецька Юлія Василівна
Телефон: 92-00-40  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації





Виготовлення інформаційних стендів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 10
Умови поставки:

Монтаж дошок та транспортування дошок на місце монтажу здійснює виконавець. Місця монтажу визначає замовник. Прийом товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника. У разі невідповідності товару вимогам, Виконавець зобов’язаний замінити товар протягом 7 робочих днів. Всі витрати у цьому випадку несе виконавець.
Договір укладено: юридична особа,
Підприємець — фізична особа ,
Кондрашева Дар`я Вікторівна
Код юридичної особи: 3117418044
Детальний опис:

Виготовлення та монтаж сталевих дошок для розміщення оголошень на території міста Кривого Рогу. Дошка складається з площини для розміщення оголешь та урни для збору сміття. Кількість – 10 шт. До вартості також враховуються транспортні витрати на перевезення дошок оголошень, матеріали, необхідні для монтажу дошок, вартість матеріалів і витрати з оплати праці робітників, що будуть виконувати роботи з виготовлення та монтажу, а також підготовка території під встановлення за адресами, вказаними Замовником. Матеріли які використовуються для виготовлення дошки оголошення: - рамка: сталева кругла труба не менше 32х2 мм; - опора: квадратна сталева труба не менше 100х50х5 мм; - сталевий лист-екран товщиною не менше 2 мм. Параметри дошки: 1) ширина: 1000 - 1100 мм.; 2) висота: 2500-2600 мм.; 3) товщина: не менше 2 мм.; 4) на опорній трубі дошки має кріпитися урна; 5) всі шви h = 3; 6) зварні шви по ГОСТ 5264-807) металоконструкції щита фарбувати емаллю світло-сірого кольору ГОСТ 6465-76 (колір RAL 9004) не менше як за два рази по шару ґрунтовки – площа 3,8 - 4 м2. Параметри урни: 1) матеріал – сталевий лист; 2) тип становлення – навісна; 3) габаритні розміри: не менше 150х300х470 мм; 4) об’єм: не менше15л (для сміття)/1,3л (для попілу).

Демонтаж рекламних конструкцій

Вид закупівлі: послуги Кількість: 2 000
Умови поставки:

Наявність інструментів, технічних засобів для демонтажу засобів, транспорту для перевезення.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Лебідь Віктор Миколайович
Код юридичної особи: 2956812499
Детальний опис:

Найменування рекламних засобів що підлягають демонтажу: рекламний засіб, рекламна конструкція до 1 м.кв. закріплена на опорах контактної мережі, огорожах, зовнішнього освітлення, деревах тощо (демонтаж яких не потребує залучення спецінструменту та спецтехніки) у кількості 2000 шт. Послуги включають в себе: • попередній огляд рекламних засобів, рекламних конструкцій, що підлягають демонтажу; • обрання оптимальної технології для надання послуг; • демонтаж рекламних засобів, конструкцій шляхом відокремлення їх окремих частин одна від одної; • завантаження рекламних засобів або їх окремих конструктивних елементів для транспортування; • транспортування; • розвантаження. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат та витратних матеріалів згідно з чинним законодавством. Пропозиція повинна враховувати охоплення всієї території міста Кривого Рогу. Технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується. Учасником, вартість ресурсів враховується в пропозиції конкурсних торгів. Виконавець послуг повинен під час робіт: • дотримуватись правил благоустрою міста Кривого Рогу. • керуватись правилами охорони праці під час демонтажу рекламних засобів; • забезпечити працівників необхідними засобами захисту та використовувати їх за призначенням; • застосовувати технічно справні машини, механізми і пристрої,; • уживати заходи щодо усунення або зменшення впливу шкідливих та/або небезпечних факторів; забезпечити безпеку мешканців міста, майна та автотранспорту під час проведення робіт• ураховувати метеорологічні умови, а також стан здоров'я працівників, які виконують роботи. У разі необхідності термінового виконання послуг Замовник може у телефонному режимі (з послідуючим письмовим підтвердженням) надавати Виконавцю відповідне доручення.

Послуги з обстеження, надання експертних висновків, рекомендації щодо стану та можливості подальшої експлуатації рекламних конструкцій.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 40
Умови поставки:

Виконавець робіт з обстеження буде надавати звіти. Звіти мають бути складені українською мовою. Звіти за результатами обстеження мають включати, але не обмежуватися такою інформацією (Розділи): 1) звіти мають включати комплекс заходів, спрямованих на визначення і проведення оцінки фактичних значень параметрів технічного стану будівельних конструкцій, характеристик основи фундаментів; 2) загальна інформація (команда виконавця робіт, дата відвідування об'єктів, задіяні особи і сторони, метод роботи, застосовані прилади та обладнання тощо); 3) основні відомості про споруду, загальні данні (поточна ситуація, технічна характеристика тощо); 4) рекомендації щодо подальшої експлуатації об’єкта, проведення наступного обстеження, конструктивних рішень щодо відновлення та підсилення окремих будівельних конструкцій; 5) конструктивні рішення. Звіти за результатами обстеження мають бути всебічними, але доступними для розуміння. Розрахунки і показники повинні бути документально обґрунтованими. Результати повинні бути представлені в друкованому вигляді, а також має бути надана електронна версія (наприклад, в форматі word, pdf, excel). Звіт за результатами обстеження повинен бути складений українською мовою.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
Кривбасгеопроект
Код юридичної особи: 33759923
Детальний опис:

Об’єктами обстеження є великогабаритні рекламні конструкції з рекламною площею 6 та більше м2, розташовані на території міста Кривого Рогу. Детальний опис масштабу робіт Виконавець робіт буде проводити обстеження рекламних конструкцій відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого Постановою КМУ №257 від 12.04.2017 р., ДСТУ – Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» та інших нормативних та законодавчих вимог, з обов’язковим дослідженням таких конструктивних елементів: 1) загальне обстеження технічного стану фундаменту та опор рекламних конструкцій з фотофіксацією; 2) загальне обстеження рекламної площини та рамки рекламних конструкцій з фотофіксацією; 3) у разі виявлення дефектів і пошкоджень, що можуть знижувати міцність, стійкість і жорсткість рекламних конструкцій, провести інструментальне визначення параметрів дефектів і пошкоджень, фотофіксації, складення схем їх розташування; надати перелік практичних рекомендацій щодо можливості їх подальшої експлуатації. Основною метою проведення обстеження є оцінка поточного технічного стану несучих конструкцій споруд, оцінка стану на відповідності основним вимогам до будівель і споруд, визначеним відповідним технічним регламентом, та вжиття обґрунтованих заходів до забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єктів протягом усього періоду їх існування. Надання висновку щодо можливої подальшої експлуатації. Робота з проведення обстеження має включати, принаймні, такі заходи: • розробка робочого плану; • попередні контактні дані й запит даних; • отримання всіх відповідних технічних даних про існуючі об'єкти; • виїзд на об'єкти, проведення обстеження; • складання Звітів про результати обстеження рекламних конструкцій. Нормативна документація Обстеження об’єктів повинно проводитися відповідно до діючих міжнародних та українських нормативних документів: - Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»; - Закон України «Про архітектурну діяльність»; - Постанова КМУ №257 від 12.04.2017 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва»; - ДСТУ –Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану»; - ДСТУ Н Б В 1.1-27-2010 «Будівельна кліматологія. Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожеж»; - ДБН В.2.1-10-2009 «Основи та фундаменти споруд»; - ДБН В.1.2-2:2006 «Навантаження і вплив». Виконавець робіт повинен бути сертифікованим і мати досвід роботи в даній галузі, володіти глибокими знаннями в сфері обстеження та оцінки технічного стану будівлі в цілому та окремих конструктивних елементів мати досвід в проведенні детального інструментального аналізу. Виконавець робіт має відповідати наступним вимогам: - перевірений досвід, навички, знання в області обстеження та оцінки технічного стану будівель та споруд; - здатність підготувати високоякісні звіти; - досвід роботи з місцевими органами влади; - відповідність всім законодавчим вимогам та наявність усіх необхідних сертифікатів для проведення робіт. Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним: Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі. Обов‘язково наявність акредитованої випробувальної лабораторії технічної діагностики, оснащеної необхідними приладами та обладнанням. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі, в якій зазначена наступна інформація: посада працівників, ПІБ, освітньо-кваліфікаційний рівень, спеціальність, досвід роботи. Обов‘язково наявність експертів, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, які пройшли професійну атестацію та мають кваліфікаційний сертифікат за напрямом експерт з технічного обстеження будівель і споруд («Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» Постанова КМУ від 23 травня 2011 р. № 554). Наявність сертифікованого спеціаліста – геодезиста. Наявність сертифікованого інженера-проектувальника (за напрямками стійкість, міцність та надійність) У якості документального підтвердження надати Копії відповідних сертифікатів. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник, на кожну особу зазначену у довідці, надає документи, що підтверджують її освітньо-кваліфікаційний рівень. Окрім того, для участі у процедурі закупівлі згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» учасник надає Лист-згоду на оброблення, використання, поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства від кожної особи, зазначеної у довідці (оригінал Листа-згоди від кожної особи, зазначеної у довідці за її особистим підписом або завірена Учасником копія Листа-згоди). Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів. У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати не менш 1-єї завіреної Учасником копії договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт, тощо). 2. Інші документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції: 1) Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відомостями про учасника. В довідці повинно бути зазначено: Повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, Е-mail, відомості про керівника та відомості про підписанта договору. 2) Документи, що підтверджують повноваження особи яка буде підписувати договір про закупівлю: - документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства-учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису: довіреність (оригінал або завірена Учасником копія) або інший документ (оригінал або завірена Учасником копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). - копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб) з відміткою реєстратора. У разі реєстрації або внесення змін до Статуту після 01.01.2019 року, Учасник повинен додатково зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). У разі якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надається копія рішення засновників про створення такої юридичної особи. 3) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно законодавства (з актуальними даними на дату подання). 4) Довідка (оригінал або завірена учасником копія) видана банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника (діючий на момент проведення процедури закупівлі) із зазначенням такого рахунку. Довідка з обслуговуючого банку про відкритий рахунок може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. Така довідка засвідчується посадовою особою банківської установи, в якій відкрито рахунок учасника. 5) Копія встановленого діючим законодавством України документу, який підтверджує що учасника зареєстровано платником податку на додану вартість (для Учасників-платників ПДВ). 6) Копія встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує що учасника зареєстровано платником єдиного податку (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які сплачують єдиний податок). 7) Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 8) Копія паспорту (для фізичних осіб). 10) Документи щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля: довідка в довільній формі за підписом Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі. 11) Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»; 12) Файл, відсканований з оригіналу документу, Гарантійного листа про те, що Учасник буде нести кримінальну відповідальність згідно зі статями Кримінального кодексу за підроблення документів.

Виготовлення інформаційних стендів

Вид закупівлі: послуги Кількість: 15
Умови поставки:

Монтаж дошок та транспортування дошок на місце монтажу здійснює виконавець. Місця монтажу визначає замовник. Прийом товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника. У разі невідповідності товару вимогам, Виконавець зобов’язаний замінити товар протягом 7 робочих днів. Всі витрати у цьому випадку несе виконавець.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Бразинський Євген Миколайович
Код юридичної особи: 2878704434
Детальний опис:

Виготовлення та монтаж сталевих дошок для розміщення оголошень на території міста Кривого Рогу. Дошка складається з площини для розміщення оголешь та урни для збору сміття. Кількість – 15 шт. До вартості також враховуються транспортні витрати на перевезення дошок оголошень, матеріали, необхідні для монтажу дошок, вартість матеріалів і витрати з оплати праці робітників, що будуть виконувати роботи з виготовлення та монтажу, а також підготовка території під встановлення за адресами, вказаними Замовником. Матеріли які використовуються для виготовлення дошки оголошення: - рамка: сталева кругла труба не менше 32х2 мм; - опора: квадратна сталева труба не менше 100х50х5 мм; - сталевий лист-екран товщиною не менше 2 мм. Параметри дошки: 1) ширина: 1000 - 1100 мм.; 2) висота: 2500-2600 мм.; 3) товщина: не менше 2 мм.; 4) на опорній трубі дошки має кріпитися урна; 5) всі шви h = 3; 6) зварні шви по ГОСТ 5264-80$ 7) металоконструкції щита фарбувати емаллю світло-сірого кольору ГОСТ 6465-76 (колір RAL 9004) за два рази по шару ґрунтовки – площа 3,8м2. Параметри урни: 1) матеріал – сталевий лист; 2) тип становлення – навісна; 3) габаритні розміри: 150х300х470 мм; 4) об’єм: 15л (для сміття)/1,3л (для попілу).

Демонтаж рекламних конструкцій

Вид закупівлі: послуги Кількість: 982
Умови поставки:

Наявність інструментів, технічних засобів для демонтажу засобів, транспорту для перевезення.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Бразинський Євген Миколайович
Код юридичної особи: 2878704434
Детальний опис:

Найменування рекламних засобів що підлягають демонтажу: рекламний засіб, рекламна конструкція до 1 м.кв. закріплена на опорах контактної мережі, зовнішнього освітлення, деревах тощо (демонтаж яких не потребує залучення спецінструменту) у кількості 982 шт. Послуги включають в себе: • попередній огляд рекламних засобів, що підлягають демонтажу; • обрання оптимальної технології для надання послуг; • демонтаж рекламних засобів шляхом відокремлення їх окремих частин одна від одної; • завантаження рекламних засобів або їх окремих конструктивних елементів для транспортування; • транспортування; • розвантаження. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат та витратних матеріалів згідно з чинним законодавством. Пропозиція повинна враховувати охоплення всієї території міста Кривого Рогу. Технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується. Учасником, вартість ресурсів враховується в пропозиції конкурсних торгів. Виконавець послуг повинен під час робіт: • дотримуватись правил благоустрою міста Кривого Рогу. • керуватись правилами охорони праці під час демонтажу рекламних засобів; • забезпечити працівників необхідними засобами захисту та використовувати їх за призначенням; • застосовувати технічно справні машини, механізми і пристрої,; • уживати заходи щодо усунення або зменшення впливу шкідливих та/або небезпечних факторів; забезпечити безпеку мешканців міста, майна та автотранспорту під час проведення робіт• ураховувати метеорологічні умови, а також стан здоров'я працівників, які виконують роботи. У разі необхідності термінового виконання послуг Замовник може у телефонному режимі (з послідуючим письмовим підтвердженням) надавати Виконавцю відповідне доручення.

Виготовлення архітектурно-містобудівних вимог щодо розташування спеціальних конструкцій для зовнішньої реклами

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Завантаження, розвантаження товару здійснює Виконавець за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30 каб.116 Прийом товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника. У разі невідповідності товару вимогам, Виконавець зобов’язаний замінити товар протягом 7 робочих днів. Всі витрати у цьому випадку несе виконавець.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Воронова Раїса Степанівна
Дата договору: 14 травня 2019 р.
Детальний опис:

Архітектурно-містобудівні вимоги щодо розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами повинні бути розроблені на основі аналізу проблем міста пов’язаних з питанням розміщення зовнішньої реклами та містити: - класифікацію будівель, споруд та архітектурних елементів міста, враховуючи історичну та культурну спадщину, з урахуванням зонування (історичні ареали міста); - вимоги до безпеки спеціальних конструкцій, що закладаються при їх проектуванні; - вимоги до паспорту спеціальної конструкції, з урахуванням місця розміщення (фасад, матеріали, кріплення, світлова та звукова потужність, габарити, пропорційність розміру, поповерхові обмеження, використання шрифтів тощо); - вимоги безпеки електроустановок спеціальних конструкцій, що закладаються при їх проектуванні; - загальні вимоги безпеки при монтажі, налагодженні та експлуатації спеціальних конструкцій; - вимоги безпеки при монтажі спеціальних конструкцій; - вимоги безпеки при експлуатації спеціальних конструкцій, технічне обслуговування та ремонт; - вимоги щодо вжиття заходів для спеціальних конструкцій зі строком служби який закінчився; - загальні вимоги, форми і схеми оцінки відповідності спеціальних конструкцій; - графічне зображення прикладів розташування спеціальних конструкцій на будинках та спорудах. Архітектурно-містобудівні вимоги повинні бути розроблені у відповідності до Закону України «Про рекламу», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», містобудівного законодавства та Державних стандартів України розташування спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами. Технічні вимоги до конструкцій повинні бути розроблені у відповідності до Державних будівельних норм (ДБН), Державних стандартів України (ДСТУ), технічних вимог до металоконструкцій та обладнання, що виникають при: проектуванні, виробництві, розташуванні, монтажу та експлуатації спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами. Повинні регламентувати необхідні технічні вимоги: безпеки для життя та здоров'я людей, майна фізичних або юридичних осіб, державного або комунального майна, а також забезпечують безпечну експлуатацію (включаючи ремонт і модернізацію) спеціальних конструкцій. Виконавець розробляє в електронному вигляді архітектурно-містобудівні вимоги та роздруковує в паперовому вигляді у кількості 3 шт. Друкована версія має бути кольоровою, з обкладинкою та виготовлена відповідно до правил складання каталогів, посібників, довідників. У вартість виготовлення включені витрати на розробку дизайну архітектурно-містобудівних вимог, обробку фотографій, тексту, схем, друк, верстку, вичитування, звірку, пакування та доставку (погрузка–перевезення–вигрузка) товару. Усі макети передаються Замовнику у форматах: Adobe Reader (file.pdf) призначений для розповсюдження в електронному вигляді та Adobe InDesign (file.indd) - для друку, текстові матеріали - PDF, - графічні матеріали - JPEG. Після передачі, право на володіння матеріалами належить Замовнику. В процесі виготовлення, виконавець виготовляє додаткові примірники графічних та текстових матеріалів для розгляду радою ради з питань розміщення та впорядкування зовнішньої реклами в м. Кривому Розі. Всі етапи виготовлення архітектурно-містобудівних вимог погоджуються із Замовником.

Інвентарізація рекламних засобів, розміщених на фасадах будинків.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 110
Умови поставки:

Завантаження, розвантаження товару здійснює Виконавець за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30 каб.116 Прийом товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника. У разі невідповідності товару вимогам, Виконавець зобов’язаний замінити товар протягом 7 робочих днів. Всі витрати у цьому випадку несе виконавець.
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
Парковка та реклама
Код юридичної особи: 34811376
Детальний опис:

Підстави для надання послуг: керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про рекламу», типовими правилами розміщення зовнішньої реклами затвердженими постановою Кабінета Міністрів України від 29 грудня 2003 р.#2067 та (локальні нормативно-правові акти (місцеві порядки) Документація розробляється з метою визначення правових засад та обліку рекламних засобів(вивісок), визначення проблемних питань щодо їх розміщення. Характеристика об’єктів : - інвентаризація рекламних засобів (вивісок) розміщених на фасадах будинків проводиться суб’єктами господарювання, які мають технічні можливості та відповідних фахівців. Здійснення інвентаризації передбачає визначення : - загальної кількості рекламних засобів (вивісок), розміщених на фасадах будинків (споруд); - визначення за видами рекламних засобів (вивісок), розміром, місцем розміщення та стану їх утримання; - визначення розміру, типу та стану утримання по кожному окремо та в межах об’єкта (вулиці) загалом; Межами інвентаризаційних об'єктів рекламних засобів (вивісок) вважати площу зовнішньої поверхні будинку (фасаду).Остаточні межі підлягають погодженню з Замовником. Об’єкти інвентаризації та обліку: - пр. Гагаріна розташований в Металургійному та Саксаганському районах міста Кривий Ріг. - пр. Металургів розташований в Металургійному районі міста Кривий Ріг. - пр. Поштовий, розташований в Центрально-міському районі. Умови проектування: Документація інвентаризації та обліку рекламних засобів (вивісок) міста Кривий Ріг має бути розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства. В своїй діяльності виконавець робіт повинен керуватися: України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про рекламу», типовими правилами розміщення зовнішньої реклами затвердженими постановою Кабінета Міністрів України від 29 грудня 2003 р.№2067 та іншими чинними нормативно-правовими документами необхідними для виконання зазначених послуг. Вимоги до проведення робіт: -провести роботи з визначення місця розташування,розміру,типу та стану рекламних засобів (вивісок); -виконати роботи з створення електронної бази обліку рекламних засобів (вивісок), в якій зазначити таку інформацію: - Інф.про адресу розміщення, інф.про розмір, інф.про тип, інф.про стан, інф.про власника, інф. Про наявність дозволу, фото рекламного засобу (вивіски), фото фасаду будинку (споруди), індивідуальний номер. -Виконати роботи з створення електронної карти з нанесенням на неї будинків(споруд) та рекламних засобів( вивісок) розміщених на них; Терміни виконання послуг : квітень-липень 2019 р. Послуги будуть надаватися у три етапи: I етап – підготовчі послуги; II етап–інвентаризація; III етап – оформлення документації та створення бази даних та електронної карти. Вихідні матеріали: -план території з межами об’єкту інвентаризації Звітна документація (документи і матеріали, що повинні бути представлені за результатами наданих послуг). У результаті проведення інвентаризації та створення бази даних рекламних засобів ( вивісок) складаються таблиці в яких зазначається інформація, індивідуальний номер, власник, адреса розміщення, місце розміщення, тип, розмір, стан, фото, об'єкту. Шар з зазначенням фото,інф.про власника та типу, рекламного засобу (вивіски) для нанесення на електронний картографічний шар. Документи затверджуються замовником та підписується виконавцем послуг з інвентаризації. До документів додається електронний носій. Матеріали інвентаризації за об'єктами виконавець надає замовнику в двох примірниках, окремо за кожним об’єктом. Всі етапи погоджуються із Замовником.

Демонтаж рекламних конструкцій

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1 600
Умови поставки:

Наявність інструментів, технічних засобів для демонтажу засобів, транспорту для перевезення.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Бразинський Євген Миколайович
Код юридичної особи: 2878704434
Детальний опис:

Найменування рекламних засобів що підлягають демонтажу: рекламна засіб, рекламна конструкція до 1 м.кв. закріплена на опорах контактної мережі, зовнішнього освітлення, деревах (демонтаж яких не потребує залучення спецінструменту) у кількості 1600 шт. Послуги включають в себе: • попередній огляд рекламних засобів, що підлягають демонтажу; • обрання оптимальної технології для надання послуг; • демонтаж рекламних засобів шляхом відокремлення їх окремих частин одна від одної; • завантаження рекламних засобів або їх окремих конструктивних елементів для транспортування; • транспортування; • розвантаження. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат та витратних матеріалів згідно з чинним законодавством. Пропозиція повинна враховувати охоплення всієї території міста Кривого Рогу. Технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується. Учасником, вартість ресурсів враховується в пропозиції конкурсних торгів. Виконавець послуг повинен під час робіт: • дотримуватись правил благоустрою міста Кривого Рогу. • керуватись правилами охорони праці під час демонтажу рекламних засобів; • забезпечити працівників необхідними засобами захисту та використовувати їх за призначенням; • застосовувати технічно справні машини, механізми і пристрої,; • уживати заходи щодо усунення або зменшення впливу шкідливих та/або небезпечних факторів; забезпечити безпеку мешканців міста, майна та автотранспорту під час проведення робіт• ураховувати метеорологічні умови, а також стан здоров'я працівників, які виконують роботи. У разі необхідності термінового виконання послуг Замовник може у телефонному режимі (з послідуючим письмовим підтвердженням) надавати Виконавцю відповідне доручення.

Виготовлення буклетів з розясненням норм законодавства щодо розміщення зовнішньої реклами

Вид закупівлі: послуги Кількість: 10 000
Умови поставки:

Завантаження, розвантаження товару здійснює Виконавець за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30 каб.116 Прийом товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника. У разі невідповідності товару вимогам, Виконавець зобов’язаний замінити товар протягом 7 робочих днів. Всі витрати у цьому випадку несе Виконавець.
Договір укладено: юридична особа,
Фізична особа-підприємець,
Чеботарьов Сергій Вікторович
Код юридичної особи: 3239314674
Детальний опис:

Формат: у готовому вигляді - 210Х98,66 мм, у розвороті 210 Х 296 мм., 2 фальц. Папір: Крейдований глянцевий папір Щільність паперу: 300 г/м2. Друк: офсетний, двосторонній, повно кольоровий Кількість сторінок:6 Виконавець здійснює дизайнерську розробку макета буклету, узгоджену з Замовником, створення двох примірників оригінал-макету для затвердження, сканування та обробку матеріалів (до 20 фотографій, ілюстрації), коректуру та верстку тексту Виконавець творчо та креативно розробляє дизайн буклету. Наповнення буклету складається з тексту та фотоматеріалів. Виконавець здійснює верстку та додрукову підготовку, проводить виготовлення кольоропроби, сигнальних примірників. Замовник надає примірний текст та фотоматеріали до буклету, а Виконавець обробляє їх відповідно до правил складання рекламних буклетів. Якісні характеристики. Товар повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень і дефектів (подряпин, плям, смужок на зображені, розводів) з рівно обрізаними кутами. Якісна, чітка, рівномірна і насичена передача кольору. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує його цілісність та збереження під час транспортування. У вартість товару включені витрати на розробку дизайну буклету, обробку фотографій, верстку, вичитування, звірку, пакування та доставку (погрузка–перевезення–вигрузка) товару. Всі етапи виготовлення друкованої продукції погоджуються із Замовником.

Послуги з обстеження, надання експертних висновків, рекомендації щодо стану та можливості подальшої експлуатації рекламних конструкцій.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 60
Умови поставки:

Виконавець робіт з обстеження буде надавати звіти. Звіти мають бути складені українською мовою. Звіти за результатами обстеження мають включати, але не обмежуватися такою інформацією (Розділи): 1) звіти мають включати комплекс заходів, спрямованих на визначення і проведення оцінки фактичних значень параметрів технічного стану будівельних конструкцій, характеристик основи фундаментів; 2) загальна інформація (команда виконавця робіт, дата відвідування об'єктів, задіяні особи і сторони, метод роботи, застосовані прилади та обладнання тощо); 3) основні відомості про споруду, загальні данні (поточна ситуація, технічна характеристика тощо); 4) рекомендації щодо подальшої експлуатації об’єкта, проведення наступного обстеження, конструктивних рішень щодо відновлення та підсилення окремих будівельних конструкцій; 5) конструктивні рішення. Звіти за результатами обстеження мають бути всебічними, але доступними для розуміння. Розрахунки і показники повинні бути документально обґрунтованими. Результати повинні бути представлені в друкованому вигляді, а також має бути надана електронна версія (наприклад, в форматі word, pdf, excel). Звіт за результатами обстеження повинен бути складений українською мовою.
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Кривбасгеопроект"
Код юридичної особи: 33759923
Детальний опис:

Об’єктами обстеження є великогабаритні рекламні конструкції з рекламною площею 6 та більше м2, розташовані на території міста Кривого Рогу. Детальний опис масштабу робіт Виконавець робіт буде проводити обстеження рекламних конструкцій відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого Постановою КМУ №257 від 12.04.2017 р., ДСТУ – Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» та інших нормативних та законодавчих вимог, з обов’язковим дослідженням таких конструктивних елементів: 1) загальне обстеження технічного стану фундаменту та опор рекламних конструкцій з фотофіксацією; 2) загальне обстеження рекламної площини та рамки рекламних конструкцій з фотофіксацією; 3) у разі виявлення дефектів і пошкоджень, що можуть знижувати міцність, стійкість і жорсткість рекламних конструкцій, провести інструментальне визначення параметрів дефектів і пошкоджень, фотофіксації, складення схем їх розташування; надати перелік практичних рекомендацій щодо можливості їх подальшої експлуатації. Основною метою проведення обстеження є оцінка поточного технічного стану несучих конструкцій споруд, оцінка стану на відповідності основним вимогам до будівель і споруд, визначеним відповідним технічним регламентом, та вжиття обґрунтованих заходів до забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єктів протягом усього періоду їх існування. Надання висновку щодо можливої подальшої експлуатації. Робота з проведення обстеження має включати, принаймні, такі заходи: • розробка робочого плану; • попередні контактні дані й запит даних; • отримання всіх відповідних технічних даних про існуючі об'єкти; • виїзд на об'єкти, проведення обстеження; • складання Звітів про результати обстеження рекламних конструкцій. Нормативна документація Обстеження об’єктів повинно проводитися відповідно до діючих міжнародних та українських нормативних документів: - Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»; - Закон України «Про архітектурну діяльність»; - Постанова КМУ №257 від 12.04.2017 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва»; - ДСТУ –Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану»; - ДСТУ Н Б В 1.1-27-2010 «Будівельна кліматологія. Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожеж»; - ДБН В.2.1-10-2009 «Основи та фундаменти споруд»; - ДБН В.1.2-2:2006 «Навантаження і вплив». Виконавець робіт повинен бути сертифікованим і мати досвід роботи в даній галузі, володіти глибокими знаннями в сфері обстеження та оцінки технічного стану будівлі в цілому та окремих конструктивних елементів мати досвід в проведенні детального інструментального аналізу. Виконавець робіт має відповідати наступним вимогам: - перевірений досвід, навички, знання в області обстеження та оцінки технічного стану будівель та споруд; - здатність підготувати високоякісні звіти; - досвід роботи з місцевими органами влади; - відповідність всім законодавчим вимогам та наявність усіх необхідних сертифікатів для проведення робіт. Документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним: Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі. Обов‘язково наявність акредитованої випробувальної лабораторії технічної діагностики, оснащеної необхідними приладами та обладнанням. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі, в якій зазначена наступна інформація: посада працівників, ПІБ, освітньо-кваліфікаційний рівень, спеціальність, досвід роботи. Обов‘язково наявність експертів, що мають кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, які пройшли професійну атестацію та мають кваліфікаційний сертифікат за напрямом експерт з технічного обстеження будівель і споруд («Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» Постанова КМУ від 23 травня 2011 р. № 554). Наявність сертифікованого спеціаліста – геодезиста. Наявність сертифікованого інженера-проектувальника (за напрямками стійкість, міцність та надійність) У якості документального підтвердження надати Копії відповідних сертифікатів. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник, на кожну особу зазначену у довідці, надає документи, що підтверджують її освітньо-кваліфікаційний рівень. Окрім того, для участі у процедурі закупівлі згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» учасник надає Лист-згоду на оброблення, використання, поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства від кожної особи, зазначеної у довідці (оригінал Листа-згоди від кожної особи, зазначеної у довідці за її особистим підписом або завірена Учасником копія Листа-згоди). Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів. У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати не менш 1-єї завіреної Учасником копії договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт наданих послуг, акт виконаних робіт, тощо). 2. Інші документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції: 1) Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відомостями про учасника. В довідці повинно бути зазначено: Повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, Е-mail, відомості про керівника та відомості про підписанта договору. 2) Документи, що підтверджують повноваження особи яка буде підписувати договір про закупівлю: - документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства-учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису: довіреність (оригінал або завірена Учасником копія) або інший документ (оригінал або завірена Учасником копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). - копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб) з відміткою реєстратора. У разі реєстрації або внесення змін до Статуту після 01.01.2019 року, Учасник повинен додатково зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів). У разі якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надається копія рішення засновників про створення такої юридичної особи. 3) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно законодавства (з актуальними даними на дату подання). 4) Довідка (оригінал або завірена учасником копія) видана банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника (діючий на момент проведення процедури закупівлі) із зазначенням такого рахунку. Довідка з обслуговуючого банку про відкритий рахунок може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. Така довідка засвідчується посадовою особою банківської установи, в якій відкрито рахунок учасника. 5) Копія встановленого діючим законодавством України документу, який підтверджує що учасника зареєстровано платником податку на додану вартість (для Учасників-платників ПДВ). 6) Копія встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує що учасника зареєстровано платником єдиного податку (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які сплачують єдиний податок). 7) Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 8) Копія паспорту (для фізичних осіб). 10) Документи щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля: довідка в довільній формі за підписом Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі. 11) Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»; 12) Файл, відсканований з оригіналу документу, Гарантійного листа про те, що Учасник буде нести кримінальну відповідальність згідно зі статями Кримінального кодексу за підроблення документів.

Переміщення елементів благоустрою, розміщених з порушенням вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», державних стандартів, норм і правил

Вид закупівлі: послуги  
Умови поставки:

Наявність території , охороняємих приміщень для зберігання об’єктів, технічних засобів для переміщення, зваження ваги, вимірювання обєму елементів.
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА"
Код юридичної особи: 34811376
Детальний опис:

Найменування елементів благоустрою що підлягають переміщенню: шлагбаум металевий, юніпаркер металевий, блок бетонний, металеві стовпці, металеві ворота, металеві решітки, забор (металевий), навіс, павільон, інші металеві конструкції тощо - загальна маса 4394,4 кг. Переміщення блоку бетонного - загальна кількість 5 од. Переміщення паркану (бетонний, цегляний, дерев’яний), блоку бетонного (з розбиванням)- загальний об’єм 5 м.куб. Послуги включають в себе: • попередній огляд елементів, що підлягають переміщенню; • обрання оптимальної технології для надання послуг; • переміщення елементів шляхом відокремлення їх окремих частин одна від одної або шляхом переміщення із збереженням цілісної форми об’єкту; зваження та завантаження цілих елементів або їх окремих конструктивних елементів для транспортування до майданчика тимчасового зберігання; • транспортування до майданчика тимчасового зберігання ; • розвантаження цілих елементів або їх окремих конструктивних елементів на майданчиках тимчасового зберігання, зберігання переміщених елементів. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат, витрат повязаних з переміщенням та витратних матеріалів згідно з чинним законодавством. Пропозиція повинна враховувати охоплення всієї території міста Кривого Рогу. Технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Учасником, вартість ресурсів враховується в пропозиції конкурсних торгів. Учасник повинен мати не менше однієї стаціонарної матеріально-технічної бази (власної, орендованої або партнерів) з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту спецтехніки в м. Кривий Ріг. Виконавець послуг повинен під час робіт: • дотримуватись правил благоустрою міста Кривого Рогу. • керуватись правилами охорони праці під час переміщення об’єктів; • забезпечити працівників необхідними засобами захисту та використовувати їх за призначенням; • застосовувати технічно справні машини, механізми і пристрої,; • уживати заходи щодо усунення або зменшення впливу шкідливих та/або небезпечних факторів; • ураховувати метеорологічні умови, а також стан здоров'я працівників, які виконують роботи на висоті; У разі необхідності термінового виконання послуг Замовник може у телефонному режимі (з послідуючим письмовим підтвердженням) надавати Виконавцю відповідне доручення.

Демонтаж рекламних конструкцій

Вид закупівлі: послуги  
Умови поставки:

Наявність території з контрольно-пропускним пунктом, охороняємих приміщень для зберігання конструкцій, технічних засобів для демонтажу конструкцій та їх зважування.
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА"
Код юридичної особи: 34811376
Детальний опис:

Найменування конструкції що підлягають демонтажу: наземна рекламна конструкція без фундаменту, рекламна конструкція закріплена на опорах контактної мережі та зовнішнього освітлення (демонтаж яких потребує залучення спецінструменту) – загальна маса 3760 кг. Наземна рекламна конструкція (білборд з рекламною площиною від 10 кв.м. до 36 кв.м.) із залученням спецтехніки - загальна кількість 6 од. Дахова рекламна конструкція від 5 м.кв. до 30 м.кв. із залученням спецтехніки (автопідйомник, автовишка) – загальна кількість 1 од. Фасадна рекламна конструкція від 5 м.кв. до 30 м.кв. із залученням спецтехніки (автопідйомник, автовишка) – загальна кількість 1 од. Виносні штендери – загальна кількість 30 од. Банерні розтяжки розташовані на елементах дорожньої огорожі, парканах, інших елементах благоустрою тощо – загальна кількість 40 од. Послуги включають в себе: • попередній огляд рекламних конструкцій, що підлягають демонтажу; • обрання оптимальної технології для надання послуг; • демонтаж рекламних конструкцій шляхом відокремлення їх окремих частин одна від одної або шляхом демонтажу із збереженням цілісної форми об’єкту; • зважування конструкцій; • завантаження цілих рекламних конструкцій або їх окремих конструктивних елементів для транспортування до майданчика тимчасового зберігання; • транспортування до майданчика тимчасового зберігання ; • розвантаження цілих рекламних конструкцій або їх окремих конструктивних елементів на майданчиках тимчасового зберігання. Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо-мастильних матеріалів, транспортних витрат та витратних матеріалів згідно з чинним законодавством. Пропозиція повинна враховувати охоплення всієї території міста Кривого Рогу. Технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Учасником, вартість ресурсів враховується в пропозиції конкурсних торгів. Учасник повинен мати не менше однієї стаціонарної матеріально-технічної бази (власної, орендованої або партнерів) з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту спецтехніки в м. Кривий Ріг. Виконавець послуг повинен під час робіт: • дотримуватись правил благоустрою міста Кривого Рогу. • керуватись правилами охорони праці під час демонтажу рекламних конструкцій; • забезпечити працівників необхідними засобами захисту та використовувати їх за призначенням; • застосовувати технічно справні машини, механізми і пристрої,; • уживати заходи щодо усунення або зменшення впливу шкідливих та/або небезпечних факторів; • ураховувати метеорологічні умови, а також стан здоров'я працівників, які виконують роботи на висоті; У разі необхідності термінового виконання послуг Замовник може у телефонному режимі (з послідуючим письмовим підтвердженням) надавати Виконавцю відповідне доручення.

Виготовлення плакатів із соціально-значущою інформацією

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 060
Умови поставки:

Завантаження, розвантаження товару здійснює Виконавець за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30 каб.116 Прийом товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника. У разі невідповідності товару вимогам, Виконавець зобов’язаний замінити товар протягом 7 робочих днів. Всі витрати у цьому випадку несе Виконавець.
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Нечай Оксана Юріївна
Дата договору: 4 березня 2019 р.
Детальний опис:

Білборд :150 од. Формат: у готовому вигляді - 6000х3000мм. Папір: BlueBack Щільність паперу: 115 г/м2. Друк: офсетний, односторонній, повнокольоровий Сітілайт : 900 од. Формат: у готовому вигляді – 1200х1800 мм. Папір: BlueBack Щільність паперу: 115 г/м2. Друк: офсетний, односторонній, повнокольоровий. Банер: 10 од. Формат: у готовому вигляді - 6000х3000мм.Матеріал: GFL Frontit mattЩільність матеріалу: 440 г/м2.Друк: широкоформатний, односторонній, повно кольоровий,якість друку 720 dpi. Наповнення плакатів складається з тексту та фотоматеріалів. Виконавець здійснює верстку та додрукову підготовку. За потребою – макет. Замовник надає макет плакатів у форматі TIFF буклету, а Виконавець обробляє їх відповідно до правил складання плакатів та друкує. Якісні характеристики. Товар повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень і дефектів (подряпин, плям, смужок на зображені, розводів) з рівно обрізаними кутами. Якісна, чітка, рівномірна і насичена передача кольору. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує його цілісність та збереження під час транспортування. У вартість товару включені витрати на, обробку макету, верстку, пакування та доставку (погрузка–перевезення–вигрузка) товару. Всі етапи виготовлення друкованої продукції погоджуються із Замовником.