Перелік замовників закупівель

Статуc:договір укладено

Назва: Відділ освіти виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Поштовий індекс:
50026
Адміністративний район: Інгулецький
Адреса:
площа Гірницької Слави буд. 1
Керівник: Мамро Олександр Олегович
Телефон: 94-73-69  
Email: ingulvo@ukr.net  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Кінцевий термін подання пропозиції до Дата модифікації



Перейти до сторінки:

Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 85 комбінованого типу»

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Сєрова Марина Сергіївна
Дата договору: 19 березня 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт ( Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 85 комбінованого типу» Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Подлєпи, буд. 30). З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 19.03.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 164 комбінованого типу»

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Сєрова Марина Сергіївна
Дата договору: 19 березня 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт ( Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 164 комбінованого типу» Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Кармелюка, 17).З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 19.03.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 207 комбінованого типу»

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Сєрова Марина Сергіївна
Дата договору: 19 березня 2019 р.
Детальний опис:

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт ( Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 207 комбінованого типу» Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Салтиківська, 6А).З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 19.03.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Виконання авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 85 комбінованого типу».

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"АРХІНВЕСТ"
Код юридичної особи: 41448177
Детальний опис:

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт ( Виконання авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 85 комбінованого типу» Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Подлєпи, буд. 30).

Виконання авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 164 комбінованого типу»

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"АРХІНВЕСТ"
Код юридичної особи: 41448177
Детальний опис:

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт ( Виконання авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 164 комбінованого типу» Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Кармелюка, 17).

Виконання авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 207 комбінованого типу»

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"АРХІНВЕСТ"
Код юридичної особи: 41448177
Детальний опис:

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт ( Виконання авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 207 комбінованого типу» Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Салтиківська, 6А).

Послуги по оформленню опитувального листа для розробки технічних умов на підключення до мереж централізованого водопостачання та водовідведення за адресою: вул. Каткова, 4а

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Кривбасводоканал"
Код юридичної особи: 03341316
Детальний опис:

Послуги з інженерного проектування (Послуги по оформленню опитувального листа для розробки технічних умов на підключення до мереж централізованого водопостачання та водовідведення за адресою: вул. Каткова, 4а(КПНЗ ДЮСШ № 2 Палац Спорту (Інгулець).

Послуги з підготовки, оформлення і видачі технічних умов на встановлення приладу обліку холодної води

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Кривбасводоканал"
Код юридичної особи: 03341316
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з підготовки, оформлення і видачі технічних умов на встановлення приладу обліку холодної води ) для ДЮСШ № 2 відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Василенко Тамара Іванівна
Дата договору: 19 березня 2019 р.
Детальний опис:

Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Сітка шліфувальна SPITCE 3 100, 115х280 мм – 4 шт; Стрічка малярська FАVORIT 50мм 40 м – 1 шт; Сітка штукатурна 5х5мм 75г/м. кв 50м біла Budmonster – 4м2) .З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 15.03.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Вид закупівлі: товар Кількість: 10
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Василенко Тамара Іванівна
Дата договору: 19 березня 2019 р.
Детальний опис:

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Пензель флейцовий FАVORIT подвійний 50 мм – 3 шт; Пензель флейцовий FАVORIT подвійний 30 мм – 3 шт; Пензель флейцовий FАVORIT подвійний 70 мм – 3 шт; Пензель флейцовий FАVORIT подвійний 102 мм – 1 шт).З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 15.03.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Конструкції та конструкційні матеріали: допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури)

Вид закупівлі: товар Кількість: 5
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Василенко Тамара Іванівна
Дата договору: 19 березня 2019 р.
Детальний опис:

Конструкції та конструкційні матеріали: допоміжна будівельна продукція (крім електроапаратури) (Бандажний рулон FАVORIT 50 мм 20м – 1 шт; Перфо кут алюмінієвий 2,5 м – 4 шт).З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 15.03.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Спортивні товари та інвентар (манішки спортивні)

Вид закупівлі: товар Кількість: 12
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Францев Дмитро Вікторович
Дата договору: 12 березня 2019 р.
Детальний опис:

Спортивні товари та інвентар (манішки спортивні) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Розподіл електричної електроенергії (Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"ДТЕК Дніпровські електромережі"
Код юридичної особи: 23359034
Детальний опис:

Розподіл електричної електроенергії (Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії)

Розподіл електричної електроенергії (Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"ДТЕК Дніпровські електромережі"
Код юридичної особи: 23359034
Детальний опис:

Розподіл електричної електроенергії (Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії)

Розподіл електричної електроенергії (Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"ДТЕК Дніпровські електромережі"
Код юридичної особи: 23359034
Детальний опис:

Розподіл електричної електроенергії (Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії)

Спортивні товари та інвентар

Вид закупівлі: товар Кількість: 36
Умови поставки:

Згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Бойко Наталя Миколаївна
Дата договору: 15 березня 2019 р.
Детальний опис:

Спортивні товари та інвентар (футболка 12 шт, шорти-12шт, гетри-12шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.03.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Електричні побутові прилади

Вид закупівлі: товар Кількість: 16
Умови поставки:

Згідно договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Чернявська Валентина Степанівна
Дата договору: 6 березня 2019 р.
Детальний опис:

Електричні побутові прилади (Водонагрівач «GRUNHELM» GBH-А 50V-2 шт; Водонагрівач «GRUNHELM» GBH-А 80V - 14 шт) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.03.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації для вчителів закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: послуги Кількість: 85
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Державна організація (установа, заклад) ,
Криворізький державний педагогічний університет
Код юридичної особи: 40787802
Детальний опис:

Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації для вчителів закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 27.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад» (ясла-садок) № 207 комбінованого типу», Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, Салтиківська, 6А.

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ВІКНА ВІКОНДА"
Код юридичної особи: 40207010
Детальний опис:

Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу. ЗКВ - 716265.00 грн. Роботи будуть виконуватися в межах планових призначень.З проектно-кошторисною документацією можна ознайомитися у Відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості робіт, відомістюресурсів,загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. До пропозиції надати копію аналогічних договорів, підтвердження гарантійного терміну. Кінцевий термін подання пропозицій 25.02.2019 року до 10:00 год. каб. № 403.

Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад» (ясла-садок) № 85 комбінованого типу», Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Подлєпи буд. 30

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ВІКНА ВІКОНДА"
Код юридичної особи: 40207010
Детальний опис:

Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу. ЗКВ - 363726.00 грн. Роботи будуть виконуватися в межах планових призначень.З проектно-кошторисною документацією можна ознайомитися у Відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості робіт, відомістюресурсів,загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. До пропозиції надати копію аналогічних договорів, підтвердження гарантійного терміну. Кінцевий термін подання пропозицій 25.02.2019 року до 10:00 год. каб. № 403.

Капітальний ремонт із заміною вікон на енергоефективні КЗ «Дошкільний навчальний заклад» (ясла-садок) № 164 комбінованого типу», Криворізької міської ради, м. Кривий Ріг, вул. Кармелюка, 17

Вид закупівлі: роботи Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"ВІКНА ВІКОНДА"
Код юридичної особи: 40207010
Детальний опис:

Проектно-кошторисна документація пройшла експертизу. ЗКВ - 903 587.00 грн. Роботи будуть виконуватися в межах планових призначень.З проектно-кошторисною документацією можна ознайомитися у Відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради за особистим письмовим запитом. Цінову пропозицію надавати у формі локального кошторису з розрахунком вартості робіт, відомістюресурсів,загальновиробничими витратами, зведеним кошторисом та супровідним листом. До пропозиції надати копію аналогічних договорів, підтвердження гарантійного терміну. Кінцевий термін подання пропозицій 25.02.2019 року до 10:00 год. каб. № 403.

Шпалери та інші настінні покриття

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Міхін Владислав Вікторович
Дата договору: 25 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Шпалери Крокус 1,05м. 8021 – 6 шт; Шпалери Крокус 1,05м. 8011 – 3 шт для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 22.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Клеї

Вид закупівлі: товар Кількість: 2
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Міхін Владислав Вікторович
Дата договору: 25 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Клей для шпалер Момент Флізелін 250 гр. для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 22.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Конструкційні матеріали різні

Вид закупівлі: товар Кількість: 16
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Міхін Владислав Вікторович
Дата договору: 25 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Плінтус стельовий D(50*40) NMC (60) – 16 шт.) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 22.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Міхін Владислав Вікторович
Дата договору: 25 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Гіпсова шпаклівка суміш НР Старт 30 кг – 2 шт; Гіпсова шпаклівка суміш НР Фініш 25 кг - 1шт. для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 22.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Фарби,лаки,друкарська фарба та мастики

Вид закупівлі: товар Кількість: 9
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Міхін Владислав Вікторович
Дата договору: 25 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Емаль SuperStar ПФ 266 87 червон. кольор. 2,8 кг– 4 шт; Лак «Древоцвіт» 0,5 л (ПЕТ бут.) МАЛЬВА 6 – 5 шт. для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 22.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Гіпохлорит натрію марки «А»

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"НПП ЛАВАЛЬ"
Код юридичної особи: 36839655
Детальний опис:

Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марки «А») для ДЮСШ № 2 розташованого за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Груні Романової, 21 А та вул. Каткова, 4А. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 20.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.Цінову пропозицію надавати за одну тонну.

Послуги з надання пакетів оновлень програмного комплексу «КУРС» для використання в закладах дошкільної освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"НОВІ ЗНАННЯ"
Код юридичної особи: 35856569
Детальний опис:

Послуги з надання пакетів оновлень програмного комплексу «КУРС» для використання в закладах дошкільної освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Послуги з надання пакетів оновлень програмного комплексу «КУРС» для використання в закладах загальної середньої освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"НОВІ ЗНАННЯ"
Код юридичної особи: 35856569
Детальний опис:

Послуги з надання пакетів оновлень програмного комплексу «КУРС» для використання в закладах загальної середньої освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради

Освітлювальне обладнання та електричні лампи

Вид закупівлі: товар Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Пушня Тетяна Василівна
Дата договору: 25 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Освітлювальне обладнання та електричні лампи ( Прожектор світлодіодний «ELM» LED 6500К 7600Lm ІР65 100W; Лампа Led «CRYSTAL» A60 E27 4000K 800Lm 10W) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.Цінову пропозицію надавати за одну одиницю товару.

Комп’ютерне обладнання

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Кандибайло Олександр Юрійович
Дата договору: 25 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Комп’ютерне обладнання ( Компютер: Монітор 19,5 Philips; Корпус PrologiX B18/1819 Black, 460W,120mm, ATX/Micro ATX, 3.5mm x2, USB2.0 x 2,5.25 x 2,3.5 x 2,0.4mm Жорсткий диск 3,5 1Tb Seagate BarraCuda, SATA3, 64Mb, 7200rpm(ST1000DM010); Процесор Intel Сore i3 (LGA 1151) i3-7100,Box, 2x3,9 GHz,HD Graphic 630 (1100MHz), L3 3Mb, Kaby Lake, 14nm, TDP 51W (BX80677137100); Материнська плата 1151(H110) Gigabyte GAH110M-S2H, H110, 2xDD4, Int.Video(CPU); Пам'ять 4Gb DDR4, 2400, MHz Goodram, 15-17-17, 1.2V (GR2400D464L17S/4G); Комплект: клавіатура+мишь А4 Tech KR-8372, USB, Black.(KR-83+OP-720); Операційна система: Windows 10 Proffessional (FQC-09481),офісний пакет Open officc ) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 18.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Газети, періодичні спеціалізовані та інші періодичні видання і журнали ( Альманах «Саксагань»)

Вид закупівлі: товар Кількість: 42
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
"Редакція альманаху "Саксагань"
Код юридичної особи: 21903717
Детальний опис:

Газети, періодичні спеціалізовані та інші періодичні видання і журнали ( Альманах «Саксагань») для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Послуги з технічного огляду та випробувань (Обстеження технічного стану будівельних конструкцій закритого тиру) для КЗШ І-ІІІ ст.. № 99 КМР, що знаходиться за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Недєліна, 41А.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"АРХІНВЕСТ"
Код юридичної особи: 41448177
Детальний опис:

Послуги з технічного огляду та випробувань (Обстеження технічного стану будівельних конструкцій закритого тиру) для КЗШ І-ІІІ ст.. № 99 КМР, що знаходиться за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Недєліна, 41А. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 07.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Телекомунікаційні послуги

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Публічне акціонерне товариство,
"Укртелеком"
Код юридичної особи: 21560766
Детальний опис:

Телекомунікаційні послуги для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Інтернет-послуги (Телекомунікаційні послуги)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Глущенко Станіслав Борисович
Дата договору: 7 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Інтернет-послуги (Телекомунікаційні послуги) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Інтернет-послуги (Телекомунікаційні послуги)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Електрон-Сервіс"
Код юридичної особи: 30168976
Детальний опис:

Інтернет-послуги (Телекомунікаційні послуги) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Інтернет-послуги (послуги по доступу в інтернет)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 13 200
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Приватне підприємство ,
"Теле-Ком"
Код юридичної особи: 24995967
Детальний опис:

Інтернет-послуги (послуги по доступу в інтернет) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 06.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Комунальне підприємство ,
"Криворізька профдезінфекція" ДОР
Код юридичної особи: 19090810
Детальний опис:

Послуги з дезінфікування та дератизування міських і сільських територій для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 05.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Послуги централізованого пожежного нагляду та технічного обслуговування засобів автоматичної пожежної сигналізації

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"СВАРОГ-101"
Код юридичної особи: 37481805
Детальний опис:

Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги централізованого пожежного нагляду та технічного обслуговування засобів автоматичної пожежної сигналізації) для СК «Інгулець» виконкому Інгулецької районної у місті ради, що знаходиться за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 4 А. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 05.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Рафіновані олії та жири

Вид закупівлі: товар Кількість: 5 250
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Школьний Сігрій Петрович
Дата договору: 11 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Рафіновані олії та жири (Олія соняшникова рафінована фасована – 5250 кг) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.02.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Продукти харчування та сушені продукти різні

Вид закупівлі: товар Кількість: 325
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Середзінська Світлана Віталіївна
Дата договору: 4 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Продукти харчування та сушені продукти різні (Дріжджі хлібопекарські фасовані 100-1000 гр. – 325 кг) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.02.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Заправки та приправи

Вид закупівлі: товар Кількість: 3 398
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Середзінська Світлана Віталіївна
Дата договору: 4 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Заправки та приправи (Сіль харчова кам’яна та йодована фасована – 3350 кг; Ванільний цукор(фас.) – 24 кг; Лавровий лист (фас)- 10 кг; Лимонна кислота (фас) – 9 кг; Сода харчова 500гр (фас) – 5 кг) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.02.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Макаронні вироби

Вид закупівлі: товар Кількість: 5 500
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Середзінська Світлана Віталіївна
Дата договору: 4 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Макаронні вироби (Макаронні вироби в асортименті – 5500 кг) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.02.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Кава, чай та супутня продукція

Вид закупівлі: товар Кількість: 831
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Середзінська Світлана Віталіївна
Дата договору: 4 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Кава, чай та супутня продукція (Чай чорний фас. 80-500 г. - 216 кг; Кавовий напій 50-100 г. – 615 кг) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.02.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Какао: шоколад та цукрові кондитерські вироби

Вид закупівлі: товар Кількість: 462
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Середзінська Світлана Віталіївна
Дата договору: 4 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Какао: шоколад та цукрові кондитерські вироби (Какао порошок без додання цукру – 282 кг; Зефір ваговий – 180 кг) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.02.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Крохмалі та крохмалепродукти

Вид закупівлі: товар Кількість: 2 300
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Середзінська Світлана Віталіївна
Дата договору: 4 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Крохмалі та крохмалепродукти (Крупа манна (фас) від 1кг до 5кг - 1600 кг; Крохмаль картопляний – 700 кг) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.02.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Вид закупівлі: товар Кількість: 3 359
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Середзінська Світлана Віталіївна
Дата договору: 4 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (Вафлі в асортименті – 1000 кг; Пряник в асортименті – 190 кг; Сушка ванільна – 340 кг; сухарі панірувальні – 1030 кг; печиво цукрове в асортименті – 799 кг) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.02.2019 року до 09:00 години в каб.403.

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (встановлення (зняття) пломб на вузли обліку теплової енергії)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згыдно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Акціонерне товариство ,
"Криворізька теплоцентраль"
Код юридичної особи: 00130850
Детальний опис:

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (встановлення (зняття) пломб на вузли обліку теплової енергії) для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 04.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

Послуги,пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги у сфері інформатизації: Інформаційно-консультативні послуги з супроводження ПЗ «М.Е.Doc» Звітність)

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: Фізична особа-підприємець,
Зарудняк Олена Миколаївна
Дата договору: 1 лютого 2019 р.
Детальний опис:

Послуги,пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги у сфері інформатизації: Інформаційно-консультативні послуги з супроводження ПЗ «М.Е.Doc» Звітність). З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 01.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.

надання послуг з обробки даних, постачання, видачі та обслуговування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів кваліфікованого електронного підпису

Вид закупівлі: послуги Кількість: 3
Умови поставки:

Згідно умов договору
Договір укладено: юридична особа,
Товариство з обмеженою відповідальністю ,
"Центр сертифікації ключів "Україна"
Код юридичної особи: 36865753
Детальний опис:

Послуги з обробки даних (про надання послуг з обробки даних, постачання, видачі та обслуговування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів кваліфікованого електронного підпису ). З детальною інформацією можна ознайомитися в відділі освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 01.02.2019 року до 10:00 години в каб.403.


Перейти до сторінки: