Перелік замовників закупівель

Статуc:закупівлю відмінено

Назва: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Поштовий індекс:
50086
Адміністративний район: Довгинцівський
Адреса:
вулиця Дніпровське шосе буд. 16
Керівник: Лопатнюк Олександр Миколайович
Телефон: 405-14-54  
Email: dolgincevskij_rvo@ukr.net  

Останні зареєстровані у розділі




Сортувати: Назва Дата модифікації





Персональні комп’ютери для централізованої бухгалтерії

Вид закупівлі: товар Кількість: 3
Детальний опис:

Персональний комп'ютер форм-фактора десктоп у такому складі: Процессор - Intel, покоління не нижче Coffee Lake, підтримка набору інструкцій 86x64, кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами – не менше ніж 2, тактова частота – не менше ніж 3,7 GHz 14 nm, TDP 54W, L3 4Mb Корпус форм-фактор, ATX / Micro ATX / Mini ITX, 2 x 3.5mm, USB2.0 x 2, 5.25" x 2, 3.5" x 2, 0.45mm, Оперативна пам’ять – об’єм пам’яті - 8Gb DDR4, 2400 MHz, Накопичувач - SSD не менше ніж 240Gb, SATA3, 2.5", 3D TLC, 560/510 MB/s Пристрій для читання і запису оптичних дисків форматів DVD±RW; графічний адаптер – інтегрований; апаратна підтримка DirectX апаратна підтримка OpenGL– не нижче версії 4.X (де X – цифра від 0 до 9); звуковий адаптер – інтегрований або дискретний; мережевий адаптер Ethernet – інтегрований або дискретний; з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T; зовнішні інтерфейси – не менше ніж 6 портів USB, 2 з яких – не гірше USB 3.0, не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45) у разі використання дротової мережі; не менше ніж 2 порти VGA або DVI, або HDMI, або DisplayPort; не менше ніж 1 порт для підключення стереогарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm); Клавиатура - стандартна, містить не менше ніж 101 клавішу, з окремим блоком клавіш для набору цифр; розмір будь-якої окремої клавіші має бути не менше середнього розміру основних літерних клавіш; з нанесеними літерами англійської та російсько-української абеток, тип інтерфейсу – USB, довжина інтерфейсного кабелю – не менше ніж 1.5m. Маніпулятор типу "миша" – оптична; тип підключення – USB; кількість кнопок – щонайменше 3: ліва, права, колесо-кнопка для скролінгу; довжина інтерфейсного кабелю – не менше ніж 1.5m, 800 dpi Монітор - розмір діагоналі не менше 21", роздільна здатність – не менше ніж FullHD 1920x1080, 5 мс, 250 кд/м2, 600:1, 90°/65°, VGA. Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: операційна система – попередньо встановлена ліцензійна ОС Microsoft Windows Домашня або Професійна 64-bit, з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України;безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; пакет програмних засобів офісного призначення – можливість динамічного оновлення дистанційно; наявність дистанційного робочого столу. Набір преінстальованого програмного забезпечення – преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office не нижче 2013 Home and Business 32-bit/x64 з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; антивірусне програмне забезпечення (за потреби); програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM. Дотримання ліцензійних вимог використання в державних закладах. Товар має бути новим, у цілісній, непошкодженій упаковці. Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. Вартість поставки на адресу замовника, розвантаження, збірка та встановлення входить до ціни товару. • Строк гарантії — не менше 12 місяців. • Реакція на звернення — по телефону або електронній пошті: на протязі 2-х годин з моменту отримання повідомлення. • Час відновлення працездатності постачаємого обладнання по гарантійним ремонтам — до 10 робочих днів. До пропозиції надавати інформацію про досвід співпраці з бюджетними організаціями та копію аналогічних договорів з бюджетними установами міста. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.02.2019 року до 16:00 години в каб.311. Усі копії документів повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи Учасника, а також містити відбиток печатки (за наявності). У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.

М’який інвентар для дошкільних навчальних закладів району

Вид закупівлі: товар Кількість: 1 202
Детальний опис:

М’який інвентар для дошкільних навчальних закладів району: простирадло (110х140) - 151 од.; наволочка (62х60) - 137 од.; підковдра (120х150) - 96 од.; матрац (120х60) - 47 од.; наматрацники - 60 од.; рушники махрові (30х50) - 291 од.; рушники махрові (40х70) - 278 од.; комплект постільної білизни - 142 од. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості, що передбачені чинним законодавством та ДСТУ. Вимоги до матеріалу: тканина бязь, щільність не менше 125 г/м2 Склад тканини: бавовна. Стійкість забарвлення при пранні обов’язкова.При поставці товару обов’язково надаються копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення або сертифікат якості, або декларація виробника) де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує, цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 25.01.2019 року до 16:00 години в каб.311

Послуги з встановлення пожежної сигналізації в Комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №77 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Незалежності України, 20, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Детальний опис:

Послуги з встановлення пожежної сигналізації в Комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №77 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Незалежності України, 20, м. Кривий Ріг. Обов'язковим є надання завірених належним чином дозвільних документів на надання послуг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 21.01.2019 року до 16:00 години в каб.311

Послуги з поточного ремонту з улаштування внутрішніх укосів в Комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №236 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, 60, м. Кривий Ріг.

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту з улаштування внутрішніх укосів - 122 п/м в Комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №236 комбінованого типу» Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, 60, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.01.2019 року до 14:00 години в каб.311

Послуги з поточного ремонту з улаштування внутрішніх укосів в Криворізькій спеціалізованій школі №9 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, 32, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту з улаштування внутрішніх укосів - 81 п/м в Криворізькій спеціалізованій школі № 9з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов Криворізької міської ради за адресою: вул. Дніпровське шосе, 32, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.01.2019 року до 14:00 години в каб.311

Послуги з поточного ремонту з улаштування внутрішніх укосів в Криворізькому навчально-виховному комплексі №81 «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів –ліцей» Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова, 10, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту з улаштування внутрішніх укосів в Криворізькому навчально-виховному комплексі №81 «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів –ліцей» Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова, 10, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.01.2019 року до 14:00 години в каб.311

Послуги з поточного ремонту з улаштування внутрішніх укосів в Криворізькому навчально-виховному комплексі №128 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова, 12, м. Кривий Ріг

Вид закупівлі: послуги Кількість: 1
Детальний опис:

Послуги з поточного ремонту з улаштування внутрішніх укосів в Криворізькому навчально-виховному комплексі №128 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Криворізької міської ради за адресою: вул. Симонова, 12, м. Кривий Ріг. Кінцевий термін подання цінових пропозицій з повним пакетом документів до 11.01.2019 року до 14:00 години в каб.311